Відкритий лист TEZTOUR турагентствам України
Шановні колеги, найскладніший час уже позаду, ми впоралися!
Дякуємо Вам, менеджерам та директорам турагентств, за розуміння, підтримку, допомогу в роботі з туристами та вирішенні нестандартних завдань. Ми цінуємо, що більшість із Вас поділяє позицію TEZTOUR Україна з перенесення турів, роз’яснюючи ситуацію туристам.
Велика подяка нашому надійному партнеру – авіакомпанії WINDROSE, яка виконала всі рейси з вивезення туристів TEZTOUR з Єгипту.
Для компанії TEZTOUR Україна найвищим пріоритетом є безпека та комфорт туристів. Тому, як тільки влада офіційно оголосила про закриття авіапростору в Україні, TEZTOUR розробила цикл пріоритетних завдань, діючи за встановленими приписами з боку держави та умовами, передбаченими договором на туристичне обслуговування, працюючи без паніки та 24/7.
- Організація повернення туристів TEZTOUR в Україну. На 22.03.2020 в Україну повернулися всі туристи TEZTOUR, що перебувають на відпочинку за кордоном, а саме 4023 особи. У більшості випадків туристи повернулися до тих міст, звідки відбувся їхній виліт, згідно із спочатку заброньованими датами.
- Перебронювання заявок з датою вильоту, що потрапляє на період карантину 15.03.2020 – 03.04.2020 на пізніший термін. В результаті було переброньовано понад 5 000 заявок зі збереженням курсу валют, а в більшості випадків і вартості туру. Це понад 90% усіх заявок цього періоду, за рештою запропоновано механізм «заморозки» оплачених коштів.
TEZTOUR Україна робить все, щоб зберегти туристам (тур яких не відбувся у зв’язку із запровадженням карантину) можливість вирушити на відпочинок у зручний для них час, без втрат оплачених коштів та курсової різниці. А турагентам — можливість зберегти клієнтів.
У зв’язку з цим прийнято низку необхідних рішень:
– При перенесенні дат туру зберігаються сплачена сума, курс валют та, по можливості, вартість проживання (за винятком деяких дат високого сезону). Також зберігається агентська комісія та умови щодо оплати заявок бонусами. Бронювання нового туру замість старого відбувається за ціною онлайн підбору на будь-яку дату, будь-яку країну, також можлива зміна кількості туристів у заявці.
– TEZTOUR максимально знижує вартість турів у підборі, продовжуючи періоди дії раннього бронювання, та погоджуючи додаткові знижки з готелями для цих заявок.
– TEZTOUR максимально лояльно підходить до питання доплат за перенесеними або новими турами, надаючи можливість розбивки платежу. Так, протягом 3-х днів з моменту бронювання заявки, необхідно сплатити 10% вартості туру і не пізніше 2-х тижнів до вильоту 90%, що залишилися.
– За відсутності можливості у туристів запланувати дати переносу, TEZTOUR пропонує зафіксувати сплачену суму з урахуванням початкового курсу як авансовий платіж («заморозка»), який може бути використаний на майбутні заявки цих або інших туристів (за заявою від туристів, які вносили оплату).
– TEZTOURпропонує такі ж умови щодо перенесення дат або «заморожування» коштів для всіх заявок з вильотами в період 03.04.2020 – 31.12.2020.
У існуючих умовах форс-мажору ці дії дозволять TEZTOUR< /span>виконати свої зобов’язання перед туристами та турагентами.
Ануляція заявок, заброньованих з вильотами з 03.04.2020, можлива, але при цьому туристи будуть нести втрати в рамках дії договору на туробслуговування. Турист зобов’язаний буде компенсувати оператору фактично понесені витрати (ФПЗ) здійснені з метою забезпечення надання туристичних послуг. Розмір ФПЗ може становити від 25% до 100% вартості туру. Враховуючи той факт, що основні постачальники туристичних послуг є нерезидентами, процес визначення сум, що належать до повернення туристів, триватиме тривалий час не менше півтора місяця. При цьому у разі ануляції повернення буде здійснюватися у гривні, без урахування курсових коливань. Виходячи з сказаного вище, очевидно, що перенесення дат є оптимальним рішенням для всіх сторін.
TEZTOURуважно стежить за розвитком ситуації в Україні та інших країнах нашої присутності. На сьогоднішній день зроблено оптимізаційні кроки щодо об’єднання рейсів з іншими ТО, а також зміщено старти програм з чартерних напрямків.
Впевнені, що вже незабаром ситуація стабілізується, і ми з Вами зможемо будувати здоровий туризм!
З повагою, TEZTOUR Україна.