/
/
Бізнес-план турагентства

Галузь туризму набирає обертів популярності. Дедалі більше людей вирушає у подорожі, прагнучи пізнати обряди і побачити красу нашої прекрасної планети. У зв’язку з цим більшість підприємців замислюється про відкриття власного туристичного агентства.
Перший складний крок-це зробити бізнес-план турагентства.

Для цього вам доведеться відповісти на основні запитання:
– Масштаб діяльності. Наскільки великий, де, на скільки менеджерів Ви відкриватимете офіс?
– Кількість турів, які Ви плануєте продавати щомісяця?
– Що цікавого ви можете запропонувати потенційному туристу? За якими країнами Ви працюватимете?
– Пропонуватимете тільки пакетні тури, або розроблятимете індивідуальні подорожі, пропонуватимете додаткові послуги – залізничні та авіаквитки, круїзи, страхування, працевлаштування за кордоном, оренда авто…
– На який сегмент платоспроможності населення ви розраховуєте?
Конкуренція в туристичний бізнес сьогодні дуже велика, вам доведеться конкурувати зі справжніми профі цього ринку. Тому потрібно визначитися, що особливого ви можете запропонувати своїм клієнтам. Нові напрямки… супер вигідні ціни… великі знижки? Чи особливе обслуговування та супровід професійними навченими менеджерами? Нестандартними маркетинговими підходами? Загалом, слід вибрати свою нішу, спеціалізацію та унікальність.

Взаємодія з партнерами

Турагент лише посередницька ланка між великою кількістю суб’єктів. Насамперед Вам потрібно налагодити плідну співпрацю з туроператорами, готельєрами, розважальними закладами, транспортними фірмами, екскурсійними гідами… Ринок великий, договори потрібно укласти, як мінімум, з 20 основними туроператорами. Після того, як ви укласти агентський договір, Вам буде відкрито можливість доступу до системи онлайн-бронювання турів.

 Также доведеться довго і завзято вибирати надійних партнерів, які, крім того, ще й пропонують адекватні ціни на свої послуги. Адже головне Ваше завдання – обслужити якісно клієнта та догодити йому при виборі туру. А після його закінчення, турист був задоволений вашою послугою і звернувся знову

Оформлення юридичної особи

 Для туристичної діяльності визначтеся з  формою власності:
– приватне підприємство або ТОВ
– ФОП – агентство у вигляді індивідуального підприємництва фізичної особи
Благо, що для відкриття турагентства не потрібно жодних ліцензій.
Визначтеся із системою оподаткування— загальна, зі сплатою податку на прибуток або спрощена, зі сплатою єдиного податку.

Облаштування офісу

Важливу роль відіграє розташування приміщення. Воно має бути добре «прохідним» і доступним для цільової аудиторії. Визначтеся з розмірами приміщення – це буде 2*2 з одним столиком та стільчиком у торговому центрі або повноцінний офіс (20 – 50 кв.м), яскраво оформленим у туристичній тематиці.
Місце розташування – можна розташуватися в центрі міста або в спальному районі. Якщо населений пункт невеликий, то найкраще відкритися ближче до центру, щоб забезпечити високу прохідність, впізнаваність та доступність. Якщо говорити про велике місто з мільйонним населенням, то можна надавати послуги й у конкретному спальному районі.
Приділіть увагу облаштуванню офісу в плані меблів. Вам знадобиться зручний стіл для кожного менеджера, за яким проходитимуть розмови та укладатимуться договори, стільці для клієнтів та персоналу, м’який куточок, шафа для одягу, полички для розміщення туристичної атрибутики та декорацій, робочих папок, каталогів та карток.

Персонал

Найголовніше в успішному бізнесі турагентства – професійні менеджери. САМЕ ВОНИ РОБИТИМУТЬ ПРОДАЖІ І ПРИНОСИТЬ ПРИБУТОК. Якщо ви спочатку плануєте відкрити невелике агентство, можна обмежитися вашими силами і роботою одного помічника. Згодом можна розширити штат до 4-6 менеджерів-консультантів.

Їх основні обов’язки:
– консультування та з’ясування потреб клієнтів,
– підбір турів, виходячи з побажань та запитів клієнта,
– бронювання послуг
– робота з туристичними операторами та іншими партнерами
Потрібно пам’ятати про допоміжний персонал. Прибирання приміщення можна замовити у спеціалізованих компаніях. Бухгалтерія також може бути передана на аутсорсинг, але є свої ризики, які важливо враховувати.

Маркетинг та реклама

Розробте раціональну маркетингову стратегію просування продажів.
Реклама, особливо на першому етапі, стане для вас найпотужнішим інструментом у розвитку бізнесу.
У вік комп’ютерних технологій Вам не обійтися без хорошого, функціонального продаючого сайту, що містить наступні розділи:
– основні напрямки
– пошук та бронювання онлайн
– гарячі тури
– рекомендовані тури, знижки та акції
– відгуки туристів
Окрім інтернету, просування в соцмережах та меседжерах, Ви можете використовувати зовнішню рекламу, рекламу на транспорті, радіо, телебачення та інші ЗМІ.

Розрахунок окупності

Приблизна мінімальна сума первісних інвестицій:
Реєстрація юр. особи, ФОП – від 0 до 1500 грн.
Покупка меблів та технічних пристроїв – від 20000 грн
Створення ресурсу в інтернеті – від 20 000 грн
Брендування та реклама – від 10000 грн
Додаткові витрати – 5000 грн

Щомісячні витрати

– Оренда приміщення – від 10 000 грн
– Заробітна плата одного співробітника – від 12 000 грн
– Реклама – від 5000 грн
– Податки та інші витрати – від 5000 грн.
– Загальна сума мінімальних щомісячних витрат становить від 32000 грн

Скільки можна заробити?

Середня вартість туру, що купується – 25000 грн
Середня комісія агента – 10%
При продажі 4 турів на тиждень, ваш прибуток  складе близько 45000 грн на місяць
Якщо відняти з цієї суми щомісячні витрати у розмірі 32000 грн, то прибуток становитиме 13000 грн Яка окупність проекту? Для розрахунку такого показника, як ефективність проекту, потрібно суму стартових витрат поділити на щомісячний прибуток. Разом виходить: 56500 грн/13000 = 4,34 міс. У результаті, налагоджений бізнес у кращому разі окупиться трохи більше, ніж через 4 місяці.
При збільшенні кількості менеджерів і продажів ваш прибуток буде зростати.З часом придбаними, постійними клієнтами, бізнес може стати цілком успішним!
Ми розглянули приблизний бізнес-план відкриття туристичної агенції з нуля.

Прорахуйте власний варіант окупності проекту

Підпишіться, щоб отримувати КРАЩІ ПРОПОЗИЦІЇ

на Пошту