Перша лінія
Піщаний пляж

Опис готелю Ramoza Hotel 2*

Відкритий у лютому 2007 року. Складається з 3-х будівель: 3-поверхова головна будівля на 1й лінії та дві 3-поверхові будівлі Annex - на 2й лінії. На 1 лінії розташовані ресепшн, італійський ресторан, басейни; номери та головний ресторан – на 2й лінії. // Оновлено 28 листопада 2023
Немає турів в цей готель з України

Типи номерів

Смена белья и полотенец - ежедневно.
До
осіб

Розташування

За 10 км від аеропорту Хургади.

Пляж

  • перша лінія
  • власний пляж
  • піщаний пляж
  • шезлонги
  • парасольки
  • пляжні рушники

Послуги у готелі

  • ресторан
  • ресторан a la carte
  • кафе/бар
  • відкритий басейн
  • автостоянка
  • прокат автомобілів
  • сейф
  • пральня
  • лікар
  • обмін валют
  • год реновации

Для дітей

  • дитячий басейн

Розваги та спорт

  • більярд
  • настільний теніс
  • волейбол
  • футбольне поле
  • дайвінг
  • диско-клуб
  • анімація

Номери

У готелі 60 номерів.

Адреса

140 Sheraton Road, Elsakala area

Телефони

8-10-2065-344-50-65
номери 3,3
сервіс 3
чистота 2,3
харчування 3,3
інфраструктура 3,7
Немає турів в цей готель з України

Схожі готелі

Найближчі готелі

Відгуки про Ramoza Hotel 2*
3.2 з 10 24 відгуки | №125 з 204 готелів Хургади

хороший відпочинок 01 грудня 2013 Оцінка 9.0

Нещодавно повернулася з Єгипту, відпочивала у New Ramoza. Відмінний готель для бюджетного відпочинку та відвідування екскурсій. У мене номер був на першій лінії з панорамним видом на море. Номер прибирали щодня, щоправда, не забувала щодня залишати чайові. У номері є ТБ, кондиціонер, зручне ліжко, чиста постільна білизна та рушники.
Менеджери готелю намагал...


жах! 01 вересня 2012 Оцінка 1.0

Обурює грубе обслуговування працівників пляжу. Грубять у нахабну, не поважають туристів! А також...


Ramoza 01 серпня 2011

Готель не супер сам по собі, але за такі маленькі гроші просто супер! Можна ходити двома сусідніми пляжами з виходом на понтон. А дискотека, якій належить пляж, безкоштовна для гостей і на ній весело проводити час увечері! Кухня мені сподобалася – кухар готував нормальну для європейця їжу, а не кіло спецій на 100 г м'яска. В інших готелях цього класу їжа вза...


Виберіть інший готель 01 грудня 2010 Оцінка 3.0

Погодилася на готель не читаючи відгуків, бо треба було лише переночувати перед круїзом і після круїзу Нілом. Але готель зіпсував всю подорож. В останній день отруїлася на сніданку. На пляжі мені рекомендували готель Eiffel Hotel, у нього рейтинг 6.3, а у Ramoza або 2.3 або 2.7. подивилася готелі 2* - непогані з хорошим рейтингом El Gezira Hotel (7.5), Luxor...


Смітник!! 01 листопада 2010 Оцінка 1.0

Це жах! краще нікуди не їздити, ніж у цей смітник! це підлога зірки не тягне!
люди! прокиньтеся це не готель!
меблі зламані, охорони на вході немає, рушники відсутні і т. д. ! їжа це досвід!...


Огидний готель!!!!!!!!!!!!!!!!! 01 жовтня 2010 Оцінка 1.0

Відправила маму з вітчимом до цього готелю 10 жовтня! зараз вони там і остовпіла, коли зателефонувала мамі запитати, як враження!! ! ! мама мало не зі сльозами розповідала цей жах: подерті фіранки, зламане ліжко, відсутність кондиціонера, вікно виходить на смітник! вони змінили три номери і поки не наскаржилися на гіду, нормальний номер так і не змогли надат...


Люди - це просто небачений жах!! 01 квітня 2010 Оцінка 1.0

Потрапили до готелю випадково на одну ніч. Нічого страшнішого не можна уявити: страшні номери з убитими і розмазаними по стінах комарами, зламані кондиціонери та сантехніка. Сіра брудна білизна, на якій явно хтось спав, такі ж рушники. Розруха в коридорах, холі та на рецепшені. Про безсонну ніч у цьому брудному смітнику задушливому смітнику з комарами краще ...


Це просто жах!!!!!! 01 лютого 2010

Прочитала відгуки – це все правда! Готель просто жахливий. Бувають погані готелі - а цей жахливий! ! У всіх відношеннях. Суцільний бруд, їжа натуральні помої - інакше просто назвати не можна. У барі майже нічого немає. Їсти завжди доводилося ходити на Російську кухню. У номерах бруд, забираються рідко, постільна білизна змінюють "тільки у свята". Процвітають...


Обережно! Менеджер готелю! 01 лютого 2010 Оцінка 3.0

УВАГА! Будьте обережні з менеджером готелю, який всім представляється Стівеном Сігалом! (Насправді його звати Вахба...Він вдає із себе гостинного господаря, пропонує покурити кальян, почастувати чимось тощо. В один вечір він запропонував почастувати нас чаєм. . . Зробив чай ​ ​ власноруч, і, як виявилося, підмішав туди НАРКОТИЧНУ речовину! ! Будь...


цілком гідно 01 жовтня 2009 Оцінка 5.0

Літали в цей готель з подружкою з 1 по 9 жовтня. Вирішили що пора відпочити, знайшли палаючі путівки за кумедні гроші і полетіли. у нас было. Хочя, відгуки про нього я все одно про всяк випадок почитала, вони мене не збентежили, побувавши в різних готелях вище за рівнем я читала про них теж багато різноманітних відгуків, але мій принцип - поки не перевірю не...


8 причин вибрати цей готель
Кваліфікований персонал
Безпека гостей та безпека їхнього майна
Функціональні, укомплектовані номери
Готель на 1-й лінії, близькість до моря
Відкритий басейн для відпочинку
Біля готелю власний пляж
Сейф для цінних речей
Зручна автостоянка