Огляд готеля Sharm Plaza Hotel
Аквапарк або гірки
Перша лінія
Кораловий риф
Піщаний пляж
Опис готелю Sharm Plaza Hotel 4*
Готель розташований на Синайському півострові, на узбережжі Червоного моря, має панорамний вид на бухту Паша Бей. Sharm Resort та Sharm Plaza є двома корпусами одного готелю. Вони побудовані в марокканському стилі та з'єднані один з одним, щоб гості могли скористатися інфраструктурою обох. Входять до мережі готелів Red Sea Hotels. Відкритий у 2001 році. Остання реновація - 2022. Готель підійде для сімейного відпочинку, романтичної подорожі або для поїздки з друзями.
Площа території 13700 м²
// Оновлено 27 жовтня 2025
Графік цін
Тури від 30 906 грн
за двох, 5 ночей,
без транспорту
Детальніше
Типи номерів
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
Розташування
Готель розташований за 10,4 км від міжнародного аеропорту Шарм-Ель-Шейха.Пляж
Пляж багаторівневий. Вхід у море – корали. 2 понтони (плавучий – 20 метрів, стаціонарний – 15 метрів). Рекомендується спеціальне взуття. Довжина пляжної смуги – 350 м-коду.- перша лінія
- власний пляж
- піщаний пляж
- кораловий риф
- понтон або пірс
- шезлонги
- парасольки
- пляжні рушники
Послуги у готелі
Гостям надається сніданок "шведський стіл". Всього в готелі 7 ресторанів та 8 барів.5 Plaza Pools (Roman, Diving, Lagoon, Beach, Health Club, 1 з них з підігрівом взимку), 2 Resort Pools (блок 8 та блок 9 з гірками), цілодобова стійка реєстрації, магазини.
- ресторан
- ресторан a la carte
- кафе/бар
- басейн з підігрівом
- конференц-зал/банкетний зал
- бізнес-центр
- автостоянка
- прокат автомобілів
- сейф
- безкоштовний Wi-Fi
- пральня
- перукарня/салон краси
- лікар
- зручності для людей з інвалідністю
- обмін валют
- банкомат
- оплата платіжними картами
- год реновации: 2022
Для дітей
Розважальна програма для дітей, водні гірки.- дитячий басейн
- дитячий клуб
Розваги та спорт
Водне поло, 2 водні гірки для дорослих.- аквапарк або гірки
- Спа або велнес-центр
- джакузі
- більярд
- настільний теніс
- тенісний корт
- сквош
- волейбол
- тренажерна зала
- дайвінг
- диско-клуб
- анімація
Номери
У готелі 399 номерів.В номерах
Кондиціонер, Wi-Fi (платно), телевізор, телефон, міні-бар, набір для кави та чаю, сейф, балкон (не у всіх номерах). Ванна кімната з феном і туалетно-косметичним приладдям.Адреса
Red Sea, Sheraton Street, El Pasha Bay, Sharm el Sheikh, EgyptТелефони
(+20) 1224581111Е-маil
[email protected]Сайт
Sharm Plaza Hotel 4*
Графік цін
Тури від 30 906 грн
за двох, 5 ночей,
без транспорту
Детальніше
Схожі готелі
62 893 грн
за 7 ночей /
8 днів
307 692 грн
за 11 ночей /
12 днів
126 755 грн
за 7 ночей /
8 днів
90 380 грн
за 7 ночей /
8 днів
64 741 грн
за 5 ночей /
6 днів
Найближчі готелі
72 316 грн
за 7 ночей /
8 днів
55 956 грн
за 7 ночей /
8 днів
88 476 грн
за 9 ночей /
10 днів
59 590 грн
за 5 ночей /
6 днів
66 458 грн
за 7 ночей /
8 днів
90 288 грн
за 7 ночей /
8 днів
196 606 грн
за 7 ночей /
8 днів
112 035 грн
за 7 ночей /
8 днів
62 014 грн
за 7 ночей /
8 днів
Почну з плюсів, море тепле, вітру майже не було, якщо хочете щось купити в подарунок то потрібно брати таксі
Мінуси: коктейлів тут нема, пиво закінчується швидно( ні разу не встигла взяти), росіян багато, вай фай платний( 7 днів 27 $ на двох)
Номери типу прибирають але постільне все запране( в катишках), рушники не міняли ні разу, сантехніка в жахливому стін... →і, меблі старі, комарі і мухи по всій території тому беріть спреї, кондиціонер дує але на вулиці іноді холодніше ніж в номері при його роботі, їжа смачна але не дуже різноманітна( але є аля карт)
Якщо їдете типу заради моря то норм, якшо за сервісом то це не цей готель, ще дивіться ціни в аля ресторанах бо є безкоштовні страви а є платні
згорнути
Відпочивала в готелі "Шарм Плаза" з 02.05. 2025 по 15.05. 2025 року. Напишу всю правду про цей готель, щоб туристи морально були готовими до складнощів, які повпливають на їхній настрій та якість відпочинку.
1. Кухня. Якщо ви на жорсткій дієті, то вам буде нормально. В меню рис, пюре, макарони, овочі, курятина. Фрукти наполовину гнилі. Посуду катастрофічно ... →не вистачає, щоб випити ранкову каву вам доведеться вистояти в черзі за чашками 20 хв. (беріть чашки з дому або купіть собі в місцевому магазині). Столи і стільці бруднючі. Заявлені ресторани "Аля-карт" при готелі, то марна трата часу, страви приносять з основного ресторану.
2. Пляж. Щоб зайняти шезлонг ви повинні бігти на пляж о 07:00 год.! ! ранку, якщо прийдете пізніше, ризикуєте залишитись без нічого.
3. Персонал. Хамовиті офіціанти. Поки не заплатите 2-5 євро вас "не помічають". Перед європейцями усміхнено улесливо бігають, а наших людей ігнорують. Це неприємно.
Решта добре! Перша берегова лінія та суперове море!
згорнути
Добрий день
Я вперше пишу огляд, оскільки занадто багато суперечливих емоцій спричинили цей готель, і ці емоції все ще дуже свіжі (травень 2025). Огляд буде детальним та об'ємним.
Для початку, перш ніж будь -яка поїздка десь я прочитав відгуки туристів. Зазвичай вони різні, оскільки кожен конкретний турист має свої очікування і, залежно від ступеня задовол... →ення цих очікувань, завершиться. Тим не менш, загальноприйняті стандарти оцінки готелів.
У Шарм-Ель-Шейх до цього я б відразу сказав, що мій головний критерій вибору готелю-це присутність хорошого живого коралового рифу, а також першого рядка, або другого, але в пішій відстані. Прочитавши невтішні відгуки про готель Sharm Plaza Hotel 5* та відсутність суттєвої інформації про риф, я все ще вибрав його, тому що туристичний агент запевнив мене, що риф там добре.
Для початку ми прибули о 6.
00 Двоє дорослих та дитина 11 років, квиток за який був оплачений за ціною дорослого туриста. На прийомі нас негайно поставили на браслети і запропонували поснідати, що приємно мене здивувало, адже не всі готелі були такими доброзичливими. Поселення до кімнати було призначено о 14.00. Ми були готові запропонувати 10 доларів, але ми вирішили не поспішати з подіями, про які ми не пошкодували пізніше. Оглянувши територію готелю та поснідаючи, ми поїхали на пляж, де вони зібрали багато негативних відгуків про відпочиваючих туристів, а саме: числа без гарячої води, погані дверні замки, наявність комарів, неробожних повітряних кондиціонерів, а також відсутність гарантії, що це дасть звичайну кількість, навіть якщо ви заплатили за прийом тощо. Переконайтесь, що це сталося пізніше.
В 14.
00 Нам було надано число, яке полягає не в тому, що воно не відповідає зазначеному типу числа в нашому ваучері, і у нас є тип чудового приміщення, це число не відповідає елементарним домашнім запитам. Це номер економ -класу ((число було у 8 -й будівлі, і в кімнаті це не було, у нас було 2 ліжка, а в кімнаті не було балкона, стільців, безробітної кондиціонування, постільної білизни, яка давно пережила сам, і це було кімната приблизно 10 квадратних метрів, і з точки зору стандартів навіть для двох, від 15 до 18 квадратних метрів, це було потрібно.
"Звернувся цією протидією, я був на прийомі і вказав на них на тип нашого номера у ваучері, а саме на чудову кімнату, на яку вони сказали, що вони принесуть ще одне ліжко, але я войовничав, і вони помітили це, тому вони вирішили негайно дати хорошу кількість. Ми перемістили там, що там виявилося набагато краще, але знову було 2 ліжка.
Я припускаю, що в готелі взагалі немає трьох кімнат для розміщення (TRPL, Triple), які повинні мати або три ліжка, або один подвійний і один сингл. Я не мав сил боротися в той день, і ми залишилися спати на двох ліжках. Через 2 дні ми «вибили» інше ліжко, і наш очищувач чисел допоміг нам у цьому, адже на прийомі ми не реагували на прохання принести ліжко.
Фонд нумерації "особливий", але на сайті чітко зазначено, що останній ремонт проводився в 2009 році, тому тут нікого не обманювало. У кімнаті, як я вже говорив раніше, два ліжка, телевізор, який ми ніколи не вмикали, і тому не знаємо, чи працює він, добре працюючий кондиціонер, холодильник, сейф, фен, балкон, чиста постільна білизна, дозатори шампунь, миль і гель для душу у ванній кімнаті, але відсутність таких елементарних речей як вбрання та вихлоп у випуску. ванна кімната.
Все було працівником, крім замка для дверей - він відкрився 25 разів після того, як поїхав на прийом. Це було досить нудно і зіпсувало настрій для відпочиваючих.
Кімнати були погано прибирали, постільна білизна ніколи не змінилася! Згідно з стандартами 4 зірок, зміна білизни повинна бути створена раз на два дні, і 5 зірок - щодня. Наш прибиральник був дуже доброзичливим і допомагав нам вирішити проблеми побуту у вигляді ручки зламаної двері, ліжка тощо, і ми завжди давали йому 1 долар. Чому він не змінював постільну білизну і погано здійснив прибирання - це залишилося таємницею.
У готелі є проблеми з каналізацією, на що слід звернути увагу !! !
Веб-сайт готелю вказав, що є Wi-Fi. Так, він був, але дуже поганий і лише на прийомі, і він зовсім не був протягом 2 днів. Для готелів 4 та 5 зірок не повинні бути такими !! ! Wi-Fi повинен бути хорошим навіть у кімнатах !!
Готельна інфраструктура зручна і компактна: готель складається з дев'яти будівель, спа -центру, тренажерного залу, декількох басейнів, може бути також якісь соціальні та щоденні комплекси для туристів (пральня, перукарі, конференц -зали), але ми не користувалися цими послугами, тому я нічого не скажу. У готелі також є головний ресторан та п’ять ресторанів A La Carte (мексиканська, індійська, арабська, італійська макарона та італійська піца).
Їжа в готелі дуже хороша! Величезна кількість овочів: свіжий, запечений, варений, гриль. М’ясо на обід і вечерю завжди було дуже смачним: відмінна смакова яловичина, курка, риба, індичка, дуже часто давали морепродукти. Мені не вистачало зелені у вигляді руколою, базиліки, петрушки, але я компенсував її листям салату. Картопля, макарони, кускус, завжди були рис.
Досить смачна випічка. Всі види закуски між основними стравами.
У обідній час для тих, хто не хоче ходити до головного ресторану, біля басейну ви можете пообідати з рибою в тісто+безкоштовно+картопля Sentwitch або піцу. У 16.00 вони пропонують морозиво.
Мені також сподобалися ресторани a la carte! Хороший сервіс, гарна корм та смачна їжа. Ми відвідали 4 з 5, мені особливо сподобався арабський та мексиканський ресторан, їжа в індійському ресторані була для нас дуже різкою, але також смачною.
Знаючи якість місцевого алкоголю, ми взяли своє, але ми пробували місцеве пиво кілька разів, і нам це також сподобалось.
Персонал посміхається та доброзичливий, незважаючи на свою наполегливу працю.
На вході до головного ресторану завжди була жінка, яка була схожа на адміністратора з чарівною посмішкою та зустрічала гостей. Ми також зустріли кухаря кухаря і висловили подяку йому за їх роботу та смачну їжу. Він виявився дуже приємною та доброзичливою людиною.
У роботі головного ресторану є недоліки, а саме: через великий потік туристів, дуже часто доводилося бігати в пошуках столових приборів, серветки, чашок та окропу. Звичайно, ми адаптувались, але це не повинно.
Пляж багаторівневий з прекрасними парасольками, але без гачків для одягу та столів. На жаль, пляж не був очищений, хоча персонал постійно крутився. Особисто у нас не було проблем із шезлонгами, оскільки я жайворонка і з 6.00 я вже на пляжі до вечора. Інші поскаржилися, що місця не вистачає, і це було об'єктивно так, оскільки деякі "хворіші" відпочиваючі зайняті шезлонгами ввечері, що, на мою думку, я думаю.
Вхід у море з понтону, а також на мілководді з імпровізованих та травматичних кроків, зроблених з якихось каменів, що це незручно і небезпечно для людей похилого віку та інвалідів, і цей момент повинен бути врахований, оскільки ми «витягнули» чотири моря в Понтон з моря. Крім того, люди скаржилися на травми в Понтоні.
На робочому місці завжди були рятувальники та спостерігали відпочиваючих. Мені було приємно, що вони не свистили, коли ми відпливли за межі готелю.
Анімація була ненав'язливою: вам запропонували розваги, але вони не потягнули руки, як це іноді трапляється. Наш наймолодший турист відвідав всю діяльність: Aquafitz, йога, вправи, також був пляжним волейболом після обіду. Увечері також були розваги для дітей та дорослих, але ми не ходили до них, оскільки ми мали власну діяльність. Одним словом, аніматори працювали, на думку совісті.
А тепер найголовніше, принаймні для мене - це море ! !
Море, риф та риба не стосуються оцінки готелю і не є його заслугами, але саме це я їду до Єгипту!
Ріф самого готелю - 3+, оскільки є багато коралів мертвих, а саме, тому що люди самі руйнують це диво природи. Скрізь вони попереджають про те, щоб не ходити по коралах і не годувати рибу, але відпочиваючі все ще шкодять і знищують усе.
Якщо ви повернете праворуч від понтону і пливемо до готелю Continental, а ще краще далі до парку, то ви можете побачити там прекрасний і жвавий риф. Ми плавали з дуже великим задоволенням далеко і насолоджувались надзвичайною красою Червоного моря. Цього року чомусь риби та багато медуз, але вони абсолютно нешкідливі.
Ми зустрічалися з схилами, майже щодня Мурен, Наполеон, був черепахою, але я, на жаль, не зустрічався з нею, а також була кита, яка є абсолютною вегетаріанською)) вона насправді не небезпечна, і вона не повинна боятися її
Море прекрасне, підводний світ дивовижний, сонце ласкаве !! !
Приємний бонус під час виселення полягало в тому, що браслети не були зняті з нас (і ми літали ввечері) і дали можливість лягти на пляж, не забравши пляжні рушники у нас
Підсумовуючи, я хочу сказати, що якщо ви подорожуєте на послугу, то це, безумовно, Тюркіє, ну, або дуже дорогий готель Єгипту, і якщо ви збираєтеся насолоджуватися морем, то це Червоне море !! !
Ми були задоволені відпусткою, незважаючи на не деякі недоліки, які управління готелями цілком може усунути та оптимізувати роботу готелю з 5 зірок!
Удачі всім! Готель в оптимізації бізнес -процесів та усунення недоліків, а відпустка задоволений відпусткою!
згорнути
Відпочивали із друзями з 4 по 12 грудня.
Заселення о 14, шоколадка та 10 у. о. не допомагають заселитися раніше.
Готель був закритий під час коронакризи, відкрився лише у вересні.
Перше негативне враження - туалети на рецепшені. Їх по-моєму просто не миють, чорні умивальники, що бруднюють, туалетний папір і мило відсутні.
Заселили у 7 корпус – нагорі, но... →мер 7105.
Номер старенький - сейф глючил, унітаз при заселенні не працював, дверний замок глючив щодня, через день приходили "майстри", міняли навіть замок, але особливо це не допомогло. Квест – не відриваються двері – був щоденний.
Номер прибрали може 1 раз, у решту часу тільки застилали ліжко, та викидали сміття. Рушники сірі, по 1 на особу.
Їжа досить стандартна для бюджетних 5, голодними не залишитеся, але й розраховувати на суперрізноманіття теж не варто. Приладів-стаканчиків іноді не вистачало. Навіщо на вечерю застилати на столи брудні ганчірки а-ля скатертини не зрозуміло.
В обід можна ходити в ресторан на пляжі, вибір страв там в 2 рази менше, зате гарний вид на море.
Територія більш-менш доглянута.
Пляж - триярусний, поміщалися всі, але яруси нижче треба займати рано-вранці.
Лежаки старі, але не поламані.
Понтон пластиковий короткий.
Риф дуже гарний, особливо ліворуч від понтону, риб багато.
Є СПА-салон. Масажисти непогані. На їхні прайси не звертайте уваги. За 15-20 доларів на масаж спини можна домовитись.
Незважаючи на втомлену інфраструтуру, і всі описані недоліки, заради такого рифу, можна прилетіти сюди вдруге.
згорнути
Сім'я із дітьми. Коротко і насправді:
Із хорошого:
1) погода;
2) море;
3) вид;
4) рибки.
Готель переповнений. У всіх ресторанах бруд скрізь. У туалет зайти бридко.
Персонал стомлений, брудний, озлоблений. Часто хамлять. Поводяться ніби ти їм винен.
Вічний брак ложок-вилок.
Беріть із собою стаканчики.
Забудьте про напої. Їх часто або ні, або є з пер... →ебоями.
Хто пам'ятає гарний різнокольоровий риф – це у минулому.
Їжа – голодними не залишитеся. Але й вибір дуже скромний. Беріть із собою їжу.
У номерах все на соплях.
Ресторани а ля карт - морок з обслуговування.
Дуже хотілося б, щоб цей готель залишив собі 3 зірки. Керівництво готелю намагається всіма силами вичавити з нього до копійки. Порівняно з 2016 роком – стало гірше у рази. А жаль.
згорнути
З пів на 5 ранку до 12:30 нас не погодували. Їжа до обіду була платною.
Нам із дівчиною номер дали не для сімейної пари, з одним ліжком, а з двома роздільними ліжками.
Персонал на решеповнику недружній, начебто ми зобов'язані їм щось давати. Довго чекали на заселення. Постільне не змінювалося.
Територія Оцінка: 5 Територія готелю не прибрана. На пляжі мал... →о лежаків, 30% із них зламані. До моря претензій немає, кораловий риф шикарний. Бар на пляжі працював нормально.
2 безкоштовні ресторани, в які ми записалися, взагалі не рекомендую. Їжа жахлива, піца не нагадує піцу. Вино – повний шмурдяк, пиво – нормальне.
У головному ресторані їжа відповідає менше 3-х зірок, і не смачна. Посуд недостатньо, столи ніхто не прибирає, доводилося бігати за персоналом і просити. З фруктів тільки диня, фінік та помела.
У спортзалі мало тренажерів, 50% – неробочих.
Шоу-програма одноманітна.
Загалом, мені не сподобалося, не рекомендую.
згорнути
Прибули вночі, світла не було в усьому готелі. Сніданку теж не було, запропонували сплатити по 8 доларів з особи і можна йти їсти.
При заселенні виникли проблеми з національністю моєї другої половинки – нібито німцям не мали продати турпутівку з України, мовляв ціна туру в Україні тільки для українців, а для німців дорожча.
Номер попався нормальний. Постіл... →ьне не змінювалося, не прибирали – тільки заправляли ліжко та міняли рушники.
Їжа одноманітна, рибу/м'ясо видають порційно, морепродуктів не знайдете. Ложки треба було шукати, їх мало на весь готель.
Територію готелю не доглядають, зелені недостатньо, річка пересохла.
Один величезний плюс - красивий КОРАЛОВИЙ РИФ! Лежаки та парасольки більшість зламані. Сміття не виносять. У тренажерному залі половина обладнання також зламана.
Розважальна вечірня програма - одна лише назва. Нічого не підготовлено.
При виселенні сніданок у дорогу не дали, хоч обіцяли.
Відпочинок вийшов так собі. Готель не рекомендую.
згорнути
Так виходить, що раз в 3 роки відпочивали в цьому готелі.
Нажаль, з кожним разом на краще змін не наблюдали.
Пляж.
"+"
- змінили матраци на лежаках.
"-" - лежаки ніхто не ремонтував, тому на всіх, моментами, не хватало;
- стаціонарний вхід в море змило, тому всі скупчувались на понтоні з однією драбиною;
- 1... →00 г пластикові стаканчики в барі - шик сезона.
Ресторація (столовка). Їжа як їжа. Змінився принцип обслуговування - пусті таці міняють через деякий час після спустошення (щоб вигрібали, що є). Гарачі напої пропонують наливати в пластик по закінченню паперових (звичайні чашки дали один раз, і то лімітовану серію. Офіціянтів потрібно ловити, щоб отримати ножі-виделки-ложки. Всі столи хитаються і липнуть.
За півроку, що не працювали, могли б хоть щось поремонтувати.
згорнути
Готель потребує ремонту. Ми самі готель вибирали. Сподобався готель із-за розташування, першої лінії, безвітряної бухти. Говорили що є басейн з підігрівом, але не бачили що там хтось купався. Для тих хто їхатиме, адекватно оцінюйте ціну та якість.... →
згорнути
Готель вибирали за відгуками, шукали безвітряну бухту. Після обіду майже кожен день був вітер та червоний прапор, до обіду можна купатися, але дістають мухи. Дуже погане обслуговування на барах та ресторані з боку барменів та офіціантів. Якщо ти з України, тобі немає склянок і все вже закінчилося. Номери нормальні, без доплат поселили у 2-й корпус, з нього з... →ручно ходити, що до пляжу, що ресторану. До харчування питань немає, завжди можна було знайти що поїсти, без вишукувань, але вибір був, щоправда, ми потрапили в період напівпорожнього готелю. В останній день привезли багато туристів та почалися проблеми з усім. Висновок: якщо ціна до 600 $ за 2-х можна їхати, більше цей готель не коштує.
згорнути