Аквапарк або гірки
Безвітряна бухта
Третя і далі
Піщаний пляж
Опис готелю Sharm Holiday Resort 4*
Готель складається з одного 2-поверхового корпусу та дев'яти 2-поверхових блоків, які знаходяться за п'ять хвилин від центру Наама Бей. Дата останнього ремонту – 2018 рік. На території курортного готелю є всі необхідні умови для заняття різними видами спорту, у тому числі для гри в сквош та теніс. Підійде для сімейного та молодіжного відпочинку.
Площа території 38000 м²
// Оновлено 30 жовтня 2025
Графік цін
Тури від 36 439 грн
за двох, 6 ночей,
без транспорту
Детальніше
Типи номерів
Максимальная вместимость - 4 человека.
До осіб
До осіб
До осіб
Розташування
За 15 км від аеропорту м. Шарм-ель-Шейх, за 5 хвилин ходьби від набережної Наама Бей.Пляж
Два власні піщані пляжі: в Наама Бей в 700 м від готелю; за 7 км від готелю, поряд корали. Трансфер автобусом від готелю.- третя і далі
- піщаний пляж
- шезлонги
- парасольки
- пляжні рушники
- безвітряна бухта
Послуги у готелі
Цілодобова стійка реєстрації, камера зберігання багажу, Wi-Fi в лобі (безкоштовно), обслуговування номерів, поштові послуги, свіжі газети, аптека, магазини, 2 ресторани (1 а’ля карт), 4 бари, кальян (бедуїнський намет), конференц-зал (до 300 місць), 2 відкритих.- ресторан
- ресторан a la carte
- кафе/бар
- відкритий басейн
- басейн з підігрівом
- конференц-зал/банкетний зал
- бізнес-центр
- безкоштовний wi-fi
- пральня
- лікар
- зручності для людей з інвалідністю
- номери для некурящих
- трансфер в/з аеропорту
- обмін валют
- оплата платіжними картами
- год реновации: 2018
Для дітей
Відкритий басейн із підігрівом у зимовий період, міні-клуб (вік 3-10 років).- дитячий басейн
- дитячий майданчик
- дитячі стільчиками в ресторані
- дитяче ліжко
- няня
Розваги та спорт
Тенісний корт з жорстким покриттям, 2 корти для сквошу, аерохокей, дартс, караоке. Кальянна. 4 гірки для дорослих (одна з подвійною доріжкою) працюють за графіком.- аквапарк або гірки
- сауна/лазня/хамам
- джакузі
- більярд
- настільний теніс
- тенісний корт
- сквош
- волейбол
- тренажерна зала
- аеробіка
- водні розваги
- дайвінг
- диско-клуб
- анімація
Номери
У готелі 289 номерів.В номерах
У номері є кондиціонер, телевізор, телефон, міні-бар, сейф, балкон. Власна ванна кімната має фен і туалетно-косметичні засоби.Адреса
Haloumy Road, Шарм-еш-Шейх, ЄгипетТелефони
+2 069 3601 391Е-маil
[email protected]
Графік цін
Тури від 36 439 грн
за двох, 6 ночей,
без транспорту
Детальніше
Схожі готелі
50 995 грн
за 7 ночей /
8 днів
66 177 грн
за 7 ночей /
8 днів
81 596 грн
за 7 ночей /
8 днів
80 305 грн
за 7 ночей /
8 днів
47 036 грн
за 7 ночей /
8 днів
Найближчі готелі
44 559 грн
за 7 ночей /
8 днів
108 130 грн
за 6 ночей /
7 днів
82 880 грн
за 6 ночей /
7 днів
50 550 грн
за 7 ночей /
8 днів
36 146 грн
за 5 ночей /
6 днів
86 841 грн
за 7 ночей /
8 днів
86 643 грн
за 7 ночей /
8 днів
97 040 грн
за 7 ночей /
8 днів
101 793 грн
за 7 ночей /
8 днів
Готель явно не на зірку 4. Не рекомендую!! !
Це 3 і не більше.
Заселившись в готель були засмучені. Номери занедбані, двері в номерах з дирами, кондиціонер заледве працює, унітаз ледве зливає, ванна заржавіла, на шторах маса пилюки, все старе та сильно зношене. Подумавши що приїхали на море, якось перебудемо і ніби заспокоїлись. Але потім в номері знайшли ... →таракана і ще одного у ванній та здохшого на балконі це була остання крапля. Пригрозивши що подзвоню в турфірму нас з дитиною переселили. Чекали 2.5 год поки прибирали номер інший на вулиці і о пів 2 ночі нам дали інший номер. Він був не шикарний, звичайний але справний, чистіший і новіший головне без тараканів.
Виявляється в готелі є старий корпус 1 та 2 ( в який нас і заселили спочатку) який вже не придатній до життя та нові корпуса з 3 по 9 де умови краще. Вимагайте проживання в новому корпусі.
Воду дають в номер лише 1 раз при заселенні, надалі набирати лише на барі. Їжа одноманітна та проста. Солодке ніяке, їхні желе мають жахливий вигляд. Фрукти лише дині апельсини та фініки. Риба лише хек в клярі такий засмажений що й риби не відчувається.
Море далеко 20 хв пішки у швидкому темпі, трансфер до піщаного пляжу лише раз в день туди і назад ( в 10.00 з готелю назад 13.00)
Адміністратори є 2 зміни. Один кучерявий низенький мужчина наглий, різкий і не приємний. Інший високий худощавий, якраз він нас і переселив в інший корпус.
Басейни закриваються в 18 год Розважальної програми як такої нема, швидше для дітей.
Не рекомендую!! ! За такі гроші є набагато кращі готелі з виходом до моря.
згорнути
Прийшов час мені оцінити цей готель!
Ну що можу сказати, ціна = якість.
Пріорітет був максимально більше днів бо при тяжкій дорозі все ж хочеться відпочити, а сервіс і так далі то вже потім. Око впало на цей готель хоч і почитавши відгуки було страшнувати. В принципі обговоривши всі нюанси і наші потреби, вирішили що норм варіант - з гарним розташуванням... →, погуляти, подивитись, місто глянути. А різницю в оплаті якраз витратити на рестороанчики та прогулянки.
Персонал
Як і скрізь - є дуже привітні працівники, а є просто хами які з вас насміхаються ( особливо на ресепшин. Одна зміна дуже приємна, а інща - це жах як вони спілкуються і відшивають людей ). З барменами та ж сама ситуація. Прибиральник в нас був просто топчик, на басейні рятувальник топчик, бармени тут в залежності який...
Номери
Були ми в 6 корпусі, самий дальній. Все стареньке, але все працювало. Дуже зручно що він в глиб, тихо тихо, одне задоволення. Стосовно прибирання, хлопчик що був закріплений за нашим корпусом - приходив щодня, ми просили частіше не прибирати, нам не потрібно було. На всі прохання, заміни полотенця, папір, серветки - завжди все приносив з першого разу. Постіль змінювали лише раз. Тараканів бачили один раз, але ми не ніжнятинка. Тому, питань то особо в мене не виникло.
Іжа
Все дуже дуже скудненько, але які гроші...В принципі мені завжди було норм і було що взяти. Та й лишні кг слава Богу не наїсиш. Овочі були в достатній мірі, з фруктами було скудно ( але завжди були ) та й ми якраз застали початок сезону манго тому купували в фікс прайсі і брали з собою ( а королевські манго по 55-65-75 грн за кг гріх не істи ). Завжд була риба, давали крабів. Рис - смакота. Здивували - супи завжди були смачні, бо в інших готелях з ними була проблемка. Неймовірно смачні смажені пончики, от їх іли щодня : ).
Чого я не змогла зрозуміти це як можна було зпоганити солодке! Солодке - це завжди було їх топчиком, топчиком Єгипту. Це перший готель де майже всі солодкі тортики, булочки все було не смачне, реально не смачне. А муси і желе відверто бридке, істи не можливо! Але можливо це більше плюс - знову ж таки не привезеш лишніх кг.
Також питання до керівництва готелю стосовно політики посуду! Відпочиваючи вже не в одному готелі і не один рік ми звикли брати з собою свої пластикові стакани які не здуває вітром, які зручно носити. Це забезпечує піклування про довкілля, та економить гроші готелю і дешевий пластик не літає скрізь навколо басейну і не тільки. Тут же категорично було заборонено наливати воду, коктейлі в барі в свій стакан (я не просила в пляшку, це не про те щоб набирати бездумно). В чому логіка? що я візму три пластикових ваших і перелию в свій? Ви заплатите за три які я в ту ж секунду викину і добре що я вихована людина і зроблю це в смітник, а не так як більшість просто покидає їх навколо басейну і ваші співробітники ще витрачатимуть час на прибирання цього пластику...Пора якось починати піклуватись про довкілля бо у вас в країні з цим ПРОБЛЕМКА
Море
Тут питаннячка до готелю - бо вони відверто брешуть!
Kanabesh - піщаний гарний пляж, лежаки завжди були, все добре окрім того що до нього треба гарно йти, а трансферу не існує! Тобто вони вказують що він є, що туди возять, по факту його не існує і на цей пляж ви пішки маєте йти. Також з мінусів це те що на цей пляж ти маєш брати квиток і ходити на нього ти маєш право лише 1 раз на день! Тобто, були з ранку, після обіду сидіть на басейні або їдьте на кораловий. На Канабіш ти вже не маєш права! Що? Що за обмеження для відпочиваючиш? Мало того що шуруй пішки, та ще й підбирай коли! Незрозуміла політика обмеження ( всеодно весь готель туди не ходить)
Фарша
тут все гарно, свій вайб, є що подивитись. красоти словами не передати, Жак Ів Кусто і картинки з дитинства що дивились в телевізорі. Обовязкові коралки і маска, без них ніяк.
Але знову ж таки птання до готелю! Ну не вже так тяжко прикрутити 3 дошки? Вам взагалі всеодно на безпеку ваших туристів? Якщо ви захочете спуститись з пантону то це дуже небезпечно, місток в аварійному стані, сходинки всі відломані. Тому, краще заходити з берегу, довше але безпечніше.
Підсумуємо якщо ви розумієте куди ви їдете і за які гроші, то варіант дуже не поганий із за свого розташування і впринципі все базове є
(якщо купувати тур по знижці ). Тут не буде розносолів, білих простерадл. Всі інші питання можна вирішити чи докупити за рахунок різниці в ціні турів. Тому адекватно оцініть що саме вам потрібно для відпочинку і тоді не виникне проблем. А домахатись завжди при бажанні можна знайти до чого...Чи повернусь? не Знаю, в залежності який буде запит і ціна.
згорнути
Останнім часом, на туристичних форумах, почали хвалити готель Шарм Холідей, як якісну бюджетну 4. Тож, зважаючи на пляж готелю (Фарша) і на хороші відгуки, ризикнули і купили туди тур на 2+1. Але, з самого початку, все пішло не так…
Наш рейс, навіть за день до виліту, не фіксувався на табло аєропорту (Кишинів). Турагент, писала оператору про це, але джойн ап... → відповідав, що все по графіку. Коли ми вже стояли в черзі на кордоні, нам прислали заміну часу виліту і тривалість перельоту((.
Тобто, майже в 19 годин вечора, на кордоні, нас ставлять перед фактом, що вилітаємо ми не о 7 ранку, а в 14.55. і летимо не 3 години, а 5. Терміново бронюємо готель в Кишиневі (+ 65 дол. + 12 дол. таксі в аеропорт). І тут ми зраділи, що вибрали бус, а не автобус. Бо водій нас завіз в потрібний готель.
Переліт був довгим. 2 злети і 2 посадки((. Спочатку до Бухареста, де просто простояли годину, потім до Шарму. На другій посадці у доньки вже була істерика, боліли вуха і голова((.
Десь в 21 нас довезли до готелю. Мрія була одна, скоріше поїсти і спати. І ось в такому жахливому стані, ми йдемо в свій номер...
Номер № 111.
Номер нам достався нікудишній. В першому, самому далекому корпусі.
На рецепшені, коли давали картку від номеру, сміялись, казали, що самий тихий корпус. Той, що допомогав з валізами, показав розташування номеру і швидко пропав, навіть він розумів, що за такий номер долар не отримає).
Сам номер, не розрахован на 3 людини. Якщо навіть не звертати увагу на те, що все стареньке, пошкрябане, то відсутність третього ліжка нас добило(. Те, що вони назвали «додатковим ліжком», виглядало жахливо. Майже на підлозі, була розкладена стара софа, з різними по висоті частинами і на додачу, неймовірно жорстка, як на дошці сидиш((. Ми пішли на рецепшен просити нормальне спальне місце для дитини. Працівники, побачивши нас, розбіглись. Залишився один, який робив вигляд, що не розуміє, що ми від нього хочемо. Показали фото "ліжка" і просили або замінити номер, або принести нормальне ліжко чи матрац. І тут "на допомогу" прийшов гест, який звинуватив нас і турагента в тому, що ми мали знати, що у них нема сімейних номерів, і що на всіх фото номерів, є тільки таке додаткове місце. Нічого не допомагало, він кричав на нас, і по телефону на нашого турагента, що всі номери однакові (брехав), що йому все рівно, де буде спати дитина. ТА йому казала, що ми приїхали з війни, виспатись, але нічого не подіяло. Кричав, що інших номерів нема. Розвернувся і пішов.
Ми вирішили зсунути ліжка разом і лягти втрьох, іншого виходу просто не бачили. Коли витягували тумбочку і пересували ліжко, чого там тільки не було. Бички, волосся, пил. Так, як вже валились з ніг і була вже ніч, то я знайшла біля корпусу тачку прибиральника з віником і самостійно прибрала сміття.
Турагент надіслала всі фото оператору. Джойн ап запропонував на наступний день звернутись до гіда)). Можливо, він спробує допомогти.
Але, вже в Гафі була у нас спроба звернутись за допомогою гіда. Закінчилась - нічим. Тож прийняли рішення, не витрачати марно ще один день і поїхали зранку на пляж.
Додам, що над нашим корпусом, літаки заходять на посадку(((. І цей звук....для нас....це жах. Кожного разу в середині все завмирало((.
А ще, поряд з нашим "тихим" корпусом, гуділи кондиціонери Генена Сіті. Бо вона зовсім поряд.
Тож всі 10 ночей, ми не мали змоги нормально спати. Бо на стику ліжок, було незручно, і донька, а їй вже 10 років, постійно мігрувала уві сні з одного ліжка на інше.
Донька ходила до подруги в 5 корпус. В неї було нормальне ліжко з матрацом. Також є номери більші за розміром і також з нормальним додатковим ліжком. На пляжі, познайомились з 2 жіночками, яких саме заселили в 9 корпус, хоч у них був звичайний стандарт. Тож крики Геста, що всі номери однакові, це суцільна брехня. Навіть, якщо все було зайнято, можна було запропонувати замінити номер завтра, або принести матрац, але… навіщо паритись, якщо туристів повно… і так згодиться.
В цілому, готель на 4 не тягне. Це тверда 3. З одноманітною несмачною їжею (але сніданок для мене був норм: помідори, фета і фалафель). З пляжем біля Фарші (але дуже засміченим піском і «уставшими» лежаками). Є ще другий пляж в Наамі, але туди не ходили, там для нас не цікаво.
Є міні аквапарк (5 гірок).
В барах пару разів спробувала взяти пиво, воно було просто тепле (сам бармен так і сказав), більше нічого там не брали. Воду, пиво, соки покупали в магазинах самостійно. Воду в номер ставлять тільки на заселення. Більше не дають.
Є інтернет на лобі, але ми їм не користувались, бо покупаємо сімки, щоб бути завжди на звязку.
Поряд є Фікс прайс, через дорогу – аптека з фіксованими цінами. З готелю є куди вийти скупитись і погуляти ввечері.
згорнути
Відверто: до готелю приїхали о 5-й ранку, з горем навпіл заселили о 14.00! У день прильоту сніданок не включений! Браслети одягли аж у 12 дні! Весь час до 14 довелося просидіти в холі, в туалет бридко зайти! Повна антисанітарія! Готель убитий у мотлох! Території немає, все обшарпане, лежаки дерев'яні, парасольки пошарпані, басейни зі сміттям, на барах можна ... →пити тільки пиво - з пляшок розливають у ганебні пластикові стаканчики і воно швидко замовчується. Пиво тепле, попросила додати лід-кинули з відра, в якому ці ж пляшки і стояли! Але найсумніше: воду треба добувати! У цьому типу 4* не передбачено не те, щоб у холодильнику номера стояла вода, а навіть на видачі в барі пляшка коштує 1$!! ! ! Хочеш води – шукай тару і на барі наллють!
Харчування: це якийсь треш. . . щоб з голоду не здохнути хіба що. У в'язниці, напевно, смачніше і вибору більше. На смак все жахливе, картопля пюре – просто клей. Кожне харчування це якийсь квест із видобутку їжі, столових приладів та місця. Тарілки биті та брудні, черги за кавою та водою, столи ніхто не протирає, все липке та брудне.
Море: це взагалі не 2-я лінія! Це млинець 15я! Ходить пошарпана маршрутка на 2 пляжі: наама бей і на кораловий риф. Увага! : там барів з напоями та перекусом безкоштовних немає! У Наама бий бухта з водою по коліна та купою яхт, які солярку та олії в цю бухту скидають, на воді плівка з цієї жижі. Їжу чи напої на цей пляж вам не дадуть пронести на вході охорона! На королловому рифі якщо ви не встигли в 1 маршрутку то лежака вам вже не дістанеться! На пляжі відведено місце для цього готелю, куди ще привозять відпочиваючих із Sharm Cliff, хочеш лежак – плати 120 фунтів та лежи де хочеш.
Це жахливий готель, хто йому рейтинг створив такий? Хто в цей смітник хоче повернутися ще?? ?
Номер: унітаз тече, з кандера капає конденсат, фен зламаний, двері на балкон теж, сейф так і не зробили, ванна - непритомність! Ні шампунів, ні склянки. Але найбільше убило: після виїзду попередніх мешканців, перед цим виїхав табір місцевих, ліжко так і не змінили! просто застелили і все! добитися замінити рушники та постіль так і не вдалося.
Wi-fi тільки на ресепшені і то зі слабким сигналом і постійно обривається. Ліжко....відчуття, що її просто застелили після попередніх мешканців. . . перед цим виїхав табір місцевих. . .
Хто розглядатиме цей готель як бюджетний - вкусіть себе за руку! Не робіть цього! це не 4*, це 1*. Ми в нього потрапили суто випадково на 5 днів, причому відпочивали 9 разів в Єгипті в хороших готелях. Повелися на рейтинг 4.2 та деякі хороші відгуки!
згорнути
Готель просто лайно, буду описувати, оскільки воно є насправді. Привезли в готель близько 8.30 ранку, добре заселення було пізнім, говорили що приберуть номер і заселять, але за фактом мало того що номер був прибраний абияк, так ще довелося шукати самим засіб для чищення унітазу, сміття яке має бути винесене з номери так і залишився у кошику. Номер убогий, в... →сі меблі як після війни, простирадла таке враження, що зняли з ліжка сусіднього номера і постелили в нашому номері. У коридорі на поверсі пилу, там же постійно під дверима стояв і візок зі сміттям.
Літали втрьох, у батька в номері на тому ж поверсі в третьому корпусі два дні була гаряча вода, вирішити проблему змогли лише після неодноразового звернення на ресепшен, і то після того, як сказали, що буде негативний відгук в інтернеті. З приводу прибирання в номері це взагалі окрема пісня, за весь час у номері повноцінно забралися лише один раз, решта – це винос сміття, поміняти постільна здогадалися лише одного разу. У знайомих так взагалі зволили забратися на 10 день з 12 днів відпочинку, справа навіть не в чайових або презентах типу шоколад Оленка, а просто в не бажанні щось робити.
З приводу їжі це тихий жах, картопля або не доварена або з чорною кіркою від того, що підгоріла, різноманітності ніякого, щодня одне і теж, тарілки вічно мокрі, столи в їдальні просто пі***ець, мало що вони всі кострубаті так ще й сама стільниця ніби намагається звалити взагалі, то крутиться, то гойдається як на хвилях, черги в їдальні як звичайно кілометрові, так мало цього робітнички цього готелю своїх бувало обслуговували поза чергою, а туристів не дай боже ти підійшов з тарілкою подивитися що дають майже з криками гнали в кінець черги.
Біля басейну місць постійно не вистачало або стій у черзі сподіваючись, що хтось дозволить звалити або йди куди хочеш, ладно якщо знайшов столик, так там не вистачало стільців, а якщо і приносили ці так звані стільці так вже краще постояти, в барі все давалося у пластикових стаканчиках по 100 грам, асортимент 0 (віскі, горілка, бренді, текіла, пиво та все місцевого виробництва) лід швидше за все з технічної води взагалі робився, та й то треба було ще просити, щоб тобі його дали. Щоб набрати прісну воду в пляшку, не дай бог підійшов з 1.5 літровою так погляд був такий просто пиздець і добре що наллють половину.
Єдині плюси цього готелю це близькість до Наама Бей та можливість поїхати на пляж із кораловим рифом. БІЛЬШЕ ПЛЮСІВ НІЯКИХ НЕМАЄ. ТІ ХТО ПИШЕ У ВІДГУКАХ ЩО ПОВЕРНЕТЬСЯ ТУДИ ЩЕ РАЗ В ЦЕЙ ГОТЕЛЬ ЦЕ АБО МАЗАХИСТИ АБО ЛЮДИНУ ВИПУСТИЛИ З ПЕЩЕРИ. НІКОМУ НЕ ПОРАДУ ЦЕЙ ГОТЕЛЬ, ЯКЩО ОБЕРІТЬ ЦЕ БУДЕ ВАША НАЙБІЛЬША ГРУПІСТЬ І ПОМИЛКА.
згорнути
Почну з того, що спочатку я відпочивала в іншому готелі sharm cliff і мені все там сподобалося, але він спокійніший, для спокійного відпочинку. Так вийшло, що за 14 днів я мала можливість користуватися благами та готелю Sharm Holiday. Він звичайно ж бере масштабом, величезною територією багато басейнів, доглянута територія, де пройтися, де зробити шикарні фо... →то. Завжди гучна музика та рух. Анімація, сучасна музика, багато водних розваг, аквааеробіка, футбол, діти верещать з гірок. Хочу відзначити справді класні гірки, ми з донькою каталися по дві години із задоволенням! Просто вогонь! Хто любить тусити. Настільний теніс, але завжди зайнятий! Черга. Увечері шоу, розважальні програми, дискотека. Готель переповнений і всі задоволені та щасливі. Як я оцінила більшість єгипетських сімей, або я так потрапила? Але це трохи не напружувало. Єгиптяни - дуже милі та доброзичливі люди. Тут головне як ти до них, так і чекайте на відповідь до себе.
Сервіс добрий, персонал привітний. Про номери та їжу сказано багато. Я не була голодна і я не маю претензій, точно. У кімнаті пошуком брудних кутів також не займалася. Моя дочка, як і я була багато у Шармі. І коли ми були в Sharm Holiday, вона завжди питала: Мам, це точно 4*? Усі пункти 5* присутні, ну хіба що перша берегова. Вихід з готелю прямо на Наам Бей, це центр Шарма, там є все. Можна і не думати про питання, де купити подарунки, де погуляти, в який рибний ресторан вирушити! Просто виходиш і вибір приголомшливий! Хочеш креветки з собою, хочеш сідай їж і насолоджуйся шоу (здебільшого, хлопчики танцюють). Запально! Варто хоча б раз подивитися. Можна просто із напоєм.
Море казка! Автобус їздить упродовж дня дуже часто, хоч на кораловий Fanar, хоч на піщаний Wind (до нього, до речі, і пішки 10 хв, для аматорів прогулятися). Рекомендую до відпочинку. Розташування бомби. Від себе я дякую команді готелю, яка намагається для нас, завжди в моєму серці. Повернуся за першої нагоди!
згорнути
Відпочивали ми влітку наприкінці червня. Вибрали готель, тому що була путівка, що горіла, за 1.5 добу до вильоту ми купили тур за 450дол. на двох. Це найпрекрасніше, що було у цьому відпочинку))))
Виліт був о 00.30, перенесли на 2 години у Борисполі, привезли нас до готелю о 6-й ранку. І до 11:30 нас не поселяли в номери, а сиділи ми в лобі. Це було пекло, н... →ічний переліт без сну, і тут півдня очікування. Сніданку води нічого не було, тільки жахливий туалет у лобі.
Коли заселилися, номери нічого не здивували, все стандартно. Вікна виходили на басейн, де ввечері проходила вся анімація, шум у номері було чутно. Їжа – як у столовці, їсти можна, але не дуже смачно (це як для нас), деякі казали, що їм смачно. Але це справа смаку. З фруктів за 7 днів було це апельсини, кілька разів кавун, диня і фініки. Води бутильованої в готелі немає. Ви повинні самі собі купувати у магазинах. Бармени потім можуть налити вам води у вашу пляшку, але лише половину тари. Можете уявити якась черга на барі. Бар – це окрема історія. Навіть якщо і захочеш себе поцькувати цим пійлом, то не вийде)))) Наливають такі сльози, що смішно, на один ковток навіть немає того віскі, бренді тощо. Люди просили відразу по 4 склянки і зливали в одну, бо вистояти таку чергу це та ще мука. Так, говорили з барменами, у відповідь отримували нам не можна більше і стояв за баром його директор і кричав своєю арабською. Коротше за свої гроші, купивши тур, ще просиш мовляв налий випивки, води або якийсь коктель. Коротше, це взагалі вбило.
Коли їхали, сказали бути в лобі о 00:05, а автобус приїхав близько 01:30. Знову стирчали, чекали. Сухий. пайок це щось, ще й поклали в паперовий пакет, що вистачило його тільки винести з готелю і біля автобуса в руках залишилися ручки, а на асфальті розсипалося решта і так у всіх))). Але це все про погане, звичайно ж, було і хороше. Плюс цьому готелю – 2 пляжі. Один був піщаний, другий кораловий. Піщаний був за 15-20 хв ходьби від готелю, кораловий 15-20 їзди. Трансфер ходив 2 рази вранці та 2 рази ввечері. Щоправда, час не дуже зручний. На кораловий туди приблизно 9 та 10 ранку, назад 13.30 що є найбільш спека там. Піщаний пляж звичайний, нічого особливого, так, море чисте, прозоре, а ось кораловий дуже гарний, прямий дуже сподобався. Це жирний плюс цього готелю. На пляжі місця вистачало всім на лежаках.
Ну і ще один плюс готелю – це аніматори. Дівчинка Оля українка та хлопчик Назар араб. Вони молодці, розвага щодня були, приділяли відпочиваючим увагу.
Якщо їхати в цей готель, то тільки за пляж, більше немає сенсу.
згорнути
У Єгипті 13-й раз, їх у Шармі 3-4 разу.
Відпочивали 7 ночей та 8 днів. Заселення номер після 12.00. На сніданок не потрапили, залишилося чекати на обід.
Плюси:
- піша доступність до Наама Бей 10-15 хв. ;
- Хороша транспортна розв'язка (маршрутки ходять до Сохо 1 $ за 2-х і до Старого міста);
- на День Народження принесли у номер смачний бісквітний торт... →.
Мінуси:
- їжа одноманітна та скромна. З фруктів апельсини, дині та фініки, помідори, огірки, рис, м'ясо на вечерю чи курка чи лівер. Солодощів майже немає, навіть не брали;
- басейн не першої свіжості, краще купайтеся у морі;
- порції видають небагато, потрібно просити добавки. Для порівняння нам дають 2 половинки мандарину, арабам 5;
- на барі вибір невеликий, вина немає, тільки ром, віскі, джин-тонік та пиво.
У номерах прибирати будуть за дзвінком на рецепшен та рушник теж. Так ми проходили 5 днів на пляж з 1 рушником)
Є 2 пляжі піщаний та кораловий, возить трансфер.
Це добре для тих, хто вперше в Шармі, можна дізнатися краще. На піщаному пляжі є салон Spa Sinai, де можна за 10 $ зробити масаж всього тіла з парною та лазнею.
Готель на слабку 4*, але пам'ятайте, що відпочинок робить вам не готель, а ви самі.
згорнути
Пишу відгук, тому що перший раз побували в Єгипті ) Якщо коротко, то все відповідає своїй ціні ) Нічого не доплачували за номер, він був з видом на басейн з гірками і поряд зі їдальнею ) Харчування нормальне, є що вибрати ) Десерти та фрукти були присутні щодня ) Спиртне , б/а напої, чай, кава +
Є трансфер до моря, хоча пішки до піщаного пляжу 10-15 хв) Кора... →ловий пляж чудовий! Очарований я б навіть сказала! Він один із найкращих у Шармі) Заради нього варто поїхати.
Вай-Фай слабенький звичайно, але якщо немає багато людей, то вантажить добре.
згорнути
Це була наша перша подорож до Єгипту, і ми не знали, чого чекати. Вибирали за принципом "ми в готелі тільки спатимемо і їстимемо". Розповім враження людей, які не знають, з чим порівняти, та висловлюють +/- об'єктивну думку про цей готель.
Плюси:
- живлення. Ще коли ми купували тур, нам сказали, що тут воно буде добрим. Так і було. Чи не відмінним, не жахл... →ивим. Так, хтось скаже рівень радянської їдальні. Можливо. Але це була досить смачна, не шкідлива їжа, повноцінний раціон. Фруктів не було (були кілька разів апельсини). Різноманітно: то картопля у всіх варіаціях, то рис, то спагетті, то суп (щоразу різний), м'ясо (яловичина), випічка, піци тощо. Напої місцеві лимонади та вода. Алкоголь не куштували, але інші мешканці казали, що не дуже.
- Ліжко. Вона була зручною, чистою, великою.
- Обслуговування номерів. Прибирання було за день, але частіше й не треба було. Рушники міняли, лебедів крутили, пил протирали.
- Територія. Достатньо велика, чисті басейни, тепла вода.
- бармени та офіціанти. Дуже приємні хлопці завжди оперативно допоможуть/принесуть.
Мінуси:
- Стан готелю. Я не знала, чого чекати від 4* в Єгипті, але коли побачила номер, то це були старі дерев'яні скрипучі меблі, стара сантехніка, потріскана фарба на поручнях у ванній кімнаті, а ручку в туалет не протирали напевно рік, бо вони були засалені , І чіпати її не хотілося. Та це у нас був suit.
- Персонал. Це взагалі окрема історія. Для мене було здивуванням, що вони погано говорять російською мовою, за умови, що весь Шарм орієнтований на СНД. Але добре, припустимо, не знаєте російську, давайте по-англійськи. Але вони його не знають. Знайшлося кілька людей з усього ресепшена, хто міг нормально говорити на якомусь одному, решта починають бікати-мекати, що ти суті вловити не можеш. І ще ось це улюблене – почати говорити своєю мовою, що ти стоїш і не розумієш, що відбувається.
- Пляж. Це не 1-я лінія, і навіть не 2-я. До моря пішки йти 15 хвилин, автобусом їхати 5 хвилин, але він ходить 1 раз на годину. Пляж маленький дуже, але є риф і плавати однаково цікаво.
Але саме фіаско сталося у день виїзду. Передісторія: спочатку ми повинні були відлітати з Шарма о 08:00, а з'їхати, відповідно, ще раніше. Але за 3 дні до вильоту з України туроператор змінює час рейсу на 17:30, тобто нам +1 день (дякую). Тоді я запитала у турагента: "Нас не виселять раніше? " т. к. не хотілося півдня з валізами тусуватися не зрозуміло де. На що мені сказали, що, звичайно, ні, це проблеми туроператора, і ви ще на сніданок-обід зможете сходити.
За день до від'їзду ввечері попереднього дня я підходила на ресепшн, щоб уточнити час трансферу. Слов'янська (маю на увазі, не єгипетська) жінка, яка вільно розмовляє російською, дістала папірець, де це написано та вказала мені, що наш трансфер буде о 14:30. І більше нічого не сказала. Ми на повній впевненості, що нас же не виселять, раз перенесення часу – не наша проблема, вранці наступного дня йдемо на пляж, повертаємось до обіду, обідаємо та підходимо на ресепш (по-іншому питанню). І тут нам прилітає "є проблема".
Виявляється, ми таки мали з'їхати до 12:00 незважаючи на те, що наш виліт = трансфер перенесли. Ми спробували пояснити, що ми:
а) вперше і процедури не знаємо (у ситуаціях із перенесенням часу, що перетинається із виселенням-заселенням);
б) підходили вчора і питали про час трансферу, і "любовний" персонал міг ми й нагадати, що попри час з'їхати все одно потрібно до 12:00. Ми б просто прийшли раніше.
Після цього починається якась дичина з доведенням, що ми не маємо рації, і що потрібно заплатити за час, який наші речі пролежали в їхньому номері, УВАГА, $10. А ще, ми ж пообідали – заплатіть за обід. На цьому моменті просто випала! Це було сказано тоном скандальної баби із совкового відділу кадрів, а не адміністратором сучасного готелю у курортному місті. Клієнтоорієнтованість на рівні. Мої спроби пояснити, що ми діяли виходячи з інформації, яку нам дали в Україні, летіли повз вуха.
Коли я написала турагенту, яка продала тур, вона сказала, що це єгипетське розлучення і не ведіть.
Після розмови з нашим гідом від туроператора все, що він зміг зробити - скасувати оплату обіду.
Повинна сказати, що одного дня ми їздили на екскурсію в інше місто і не снідали, не обідали і не вечеряли в цьому готелі. Тобто ми не об'їли їх у день виїзду, а ще вони нам повинні залишилися, якщо ми копійки рахуємо!
І так, на рахунок "ми затримали їхній номер" - міністерство охорони здоров'я Єгипту видало указ, що в період коронавірусу готелі можуть бути заповнені максимум на 50%. А цей готель дай Боже, щоб на 15% був заповнений. Тобто ми нікого не затримали, і в цей номер ніхто заїжджати не збирався! І я вважаю, що адміністрація готелю могла б піти назустріч людям, які приїхали до їхнього "не найкращого готелю" (не наші слова навіть) і могли б рекомендувати його своїм знайомим.
Отже, думка про готель була остаточно зіпсована дріб'язковістю адміністрації. $10, ціну честі менеджера і репутації готелю, ми заплатили, але в цей готель ніколи не повернемося - тут не думають про вас і ваш комфорт, настрої та відпочинок.
згорнути