Спа або велнес-центр
Опис готелю Три Сини та Донька 5*
Готельний комплекс розташований у мальовничому українському містечку Східниця. Готель пропонує можливості для лікування, оздоровлення та відпочинку, а також проведення ділових заходів.
// Оновлено 27 грудня 2024
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Послуги у готелі
Замовлення квитків, замовлення квітів, сувенірна лавка, виклик електромобіля, доставка багажу.- ресторан
- кафе/бар
- критий басейн
- конференц-зал/банкетний зал
- бізнес-центр
- автостоянка
- прокат автомобілів
- безкоштовний Wi-Fi
- перукарня/салон краси
- лікар
- зручності для людей з інвалідністю
- трансфер в/з аеропорту
- пізній виїзд
- оплата платіжними картами
Для дітей
- дитячий майданчик
- дитячий клуб
- дитяче ліжко
Розваги та спорт
Відкриті майданчики для ігор зі спеціалізованим покриттям для гри: футбол, волейбол та баскетбол. Боулінг. Сезонний аквапарк. Кінотеатр. Організація польоту на повітряній кулі. Косметологічні процедури, соляна кімната, консультації лікарів: терапевта та педіатра.- аквапарк або гірки
- Спа або велнес-центр
- сауна/лазня/хамам
- джакузі
- більярд
- тенісний корт
- сквош
- волейбол
- баскетбольний майданчик
- футбольне поле
- прокат велосипедів
- тренажерна зала
- диско-клуб
- організація екскурсій
Номери
Всього в готелі 173 номери: 1 - апартаменти, 15 - люкс преміум, 16 - люкс, 4 - стандарт покращеного планування, 137 - стандарт (1 номер для людей з обмеженими можливостями).В номерах
Телевізор, міні-бар, сейф, кондиціонер, душова кабіна або ванна, унітаз, умивальник, біде, балкон (не у всіх номерах).Адреса
Україна, Львівська обл.,смт. Східниця, І. Котляревського 109
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Схожі готелі
36 823 грн
за 5 ночей /
6 днів
55 500 грн
за 5 ночей /
6 днів
67 500 грн
за 5 ночей /
6 днів
26 950 грн
за 5 ночей /
6 днів
28 573 грн
за 5 ночей /
6 днів
Найближчі готелі
46 845 грн
за 10 ночей /
11 днів
36 823 грн
за 5 ночей /
6 днів
36 500 грн
за 5 ночей /
6 днів
17 173 грн
за 5 ночей /
6 днів
Відгук
Не можу не поділитися враженнями від нашого «5 зіркового» відпочинку в Східниці
готель «Три сини та донька»
Який позиціонує себе на рівень 5-ти зірок.
Спочатку про плюси, забіжу наперед їх не так багато,
тому цей відгук цілеспрямований керівництву та менеджменту готелю і частково тим хто планує тут відпочинок не завадить бути обізнаним що вас очіку... →є під час відпочинку
Отож плюси:
Гарна доглянута територія де є все необхідне для гарного часу проведення в любу пору року, багато зелених насаджень, різні зони релаксу, майданчики для дітей, корти, волейбольне поле, тощо…
З плюсів ще смачна кухня, + 3-х разове харчування це є мабуть найбільшим + оскільки конкуренти такого не пропонують «в базі». , достатньо багате меню, голодним точно не залишитесь…
Тепер про цікаве;
Поселення, Парковка
Заїзд на територію: дають годину часу на заселення, осткільки парковка знаходиться за межами тобто за 200м від корпусу, отож якщо ви не встигли заселилися до години з вас візьмуть увага : - оплату за паркування на території 25 грн/ годину…
і це ще не все стосовно паркування, виявляється воно платне 60 грн / доба тож будьте готові …
Щоб виселитися з готелю таж сама процедура: ідете за авто на парковку за 200 м
заїжджаєте на територію, вантажите речі до 60хв)))
І виїжджаєте…
Рецепція
Прибули в п'ятницю по обіді
На рецепції три адміністратори, багато відвідувачів тож прийдеться зачекати доки дійде ваша черга і якщо Ви чи ваші діти захочуть в туалет то вільного доступу до нього зась тобто (не є) для того щоб туди попасти треба пройти крізь електронні ворота і попросити дозволу в тих самих адміністраторів…
таке собі «версачі»
Далі цікавіше : з перших хвилин спілкування починаєш відчувати що тобі роблять послугу що тебе обслуговують і ти вже щось винен… це я про рівень комунікації з клієнтом та рівень підготовки, навчання персоналу, середньої ланки
Про це ще згодом додам…
Дуже уважно вислухав вступ щодо правил поведінки і саме головне з того від чого наш відпичинок «дав тріщину» це УВАГА?!!! !
Згідно правил готелю з тебе утримують завдаток 3000 грн на всяк випадок якщо Ти, або твої діти, наприклад розіб? єш стакан, загубиш відкричачку, вивезеш всі меблі з номеру!! ! і тому подібне… обіцяють завдаток повернути після повної верифікації тобто (перевірки з понятими) на всяк випадок …
І справа зовсім не в тому що керівництво переживає за втрату чи пошкодження майна, це даруйте - колгоспне совкове жлобство, відгомін радянського союзу і це при тому що - нагадаю в нас 5 зірок… про це також далі буде…
Пересування готелем:
Якщо Ви полюбляєте квести, головоломки, кросворди цей готель для Вас
Перехід від рецепції до корпусу і усіх інших напрямках здійснюється ліфтами їх декілька, при цьому в години пік доведеться трохи зачекати та поїздити вверх вниз в точку яка вам потрібна або спробувати свої фізичні та географічні навики сходовими клітками, це доречі добре рішення якщо ви проживаєте до 4-5 поверху…
Виходячи з ліфту та прямуючи до номера вас очікує неперевершені пейзажі матраців, тумб, столів, бра, крісла та інших меблів: Ви спитаєте це як?
та це просто йде ремонт в сусідніх номерах де працюють майстри, нецензурна лексика смердючий дим від цигарок який просочується в коридор це при тому що усюди нас застерігають про заборону куріння в номерах, коридорах і звісно ліфтах, тож ця заборона поширююсь я виключно на тих з кого «утримали» 3000 грн!! !
Фото «краєвидів» додаю
Номера:
Номер як номер: чистий все необхідне присутнє і все би було супер якби Ви були готелем з рівнем 3-4 зірки але ж ні …
Так от в готелях 5 зірок ОБОВ? ЯЗКОВЕ килимове покриття в усіх номерах без виключення ( це так для керівництва надіюсь ви це приймете до уваги…)
Постіль, рушники, халати, все ок, клімат працює це добре але ж є і - …
Ми відповіли з дитиною 11 років, доставне ліжко тверде як камінь, довелось тіснитися у трьох… до речі є розкладні ліжка з ортопедичними ламелями вони дешеві як борщ, легкі та зручні… ( інфа для керівництва)
Здається все супер по номеру … та ні
є ВИШЕНЬКА НА ТОРТІ
заходиш в ванну а там косметика на столику Ви мабуть знаєте що вся косметика та гігієна це ОДНОРАЗОВИЙ продукт!!! !
Так це правда але що стосується даного готелю то це ТРЕШ причому ПОВНИЙ!!! !
В ОДНОРАЗОВІ Баночки з лосьйонами, кондиціонерами заповнюють тІ ж самі лосьйони та кондиціонери шприцами та роблять косметику УВАГА!! !
БАГАТОРАЗОВИМИ!! !
Це корені того ж совкового жлобства що і утримання завдатку ( фото косметики в готелі 5 зірок додаю)
До речі про жлобство
Зауважив що керівний персонал це люди які далекі від своїх посадових обов? язків та знання що таке клієнтоорієнованість та сервіс під гаслом 5 ЗІРОК
Про персонал :
люди які працюють в готелі 5 зірок не вмотивовані, втомлені, це наслідок низької оплати праці та високих вимог…. це не стосується покоївок, віддам належне, вони супер, привітні та уважні!! !
Ідемо далі ресторан, харчування СПА :
Їжа смачна, є вибір,
Сервірування столу мало би бути з приборами, це звісно ви скажете не обов? язково але цього вимагає рівень та етикет …,
На території готелю багато штучних квітів це давно не рекомендовано в оформленні інтер? єру і це звісно не головне - головне «пабагатаму»
Тож з того що недопустимо в ресторані так це прибирання посуду, скидання залишків продуктів у таці для відходів прямо поруч з тими хто «насолодуєсться» витворами поварів …і - споглядає на ці недоїдки які на відстані витягнутої руки скидають у відходи, ще то собі задоволення…!!! !
Кажуть обізнані люди що по закладу можна дати оцінку по якості банально КАВИ - кава ніяка як в ресторані так і в зоні СПА це також для керівництва(((
невже так важко закупити якісну каву відділу закупівель, розумію що Ви хочете зекономити, причому не тільки на каві а і на зарплатах але ж Ви - нагадую - кажете що 5 ЗІРОК …
СПА досить просторе, великий басейн правда не достатньо великий враховуючи збудований другий багатоповерховий корпус та максимально завантаженість спа зони він стає замалий для такої к-сті відпочиваючих особливо в години пік…
Розбавлений гель для тіла в чоловічих душових…
Це все - таке… скажете не страшно і так піде, згідний,
Доречі в спа зоні не має всього в меню, наприклад, не повірите: яблучного натурального соку ( мабуть дуже рідкий екзотичний фрукт)
Також молочно фруктові коктейлі усі без винятку виготовляють з порошку а не фруктів … це до тих самих
«5 зірок» сумно але ми це переживем…
І нарешті, висновок:
Повна невідповідність ціноутворення
Ціна не відповідає наданим послугам від слова - ЗОВСІМ
Бажаю врахувати вищевикладений матеріал у майбутньому а всім хто планує відпочинок в неймовірному красивому краї Східниці врахувати всі + та -
Всім перемоги!! !
Слава Нації!! !
згорнути
Відпочивали в жовтні, все сподобалось гарні номери, прибрана територія приємний персонал, смачні, страви різноманітні, на будь-який смак, єдиний мінус що не постійно працює СПА, окремо хочу подякувати Семеренко Мар'яні за людяність, забули важливі речі, нам їх відправили Новою поштою, щиро дякуємо, приїдемо ще! !
Бажаємо вам процвітання та успіху! !... →
згорнути
Готель «Три сини і донька», який дивним чином позиціонує себе як п? ятизірковий комплекс - це зіпсована відпустка, розчарування та великий спектр негативних емоцій.
При заїзді Вас, зрозуміло, що ніхто не зустрічає. Ви просто заходите, і йдете пробивати собі шлях до відпочинку.
Заселення не раніше 14:00, це стандартний час для більшості готелів, тому тут пи... →тань немає.
Отримавши карту ключ від номеру після 14:00 Вам говорять - 6 поверх. Тобто, як пройти до того шостого поверху, хто допоможе донести речі, як це має бути в 5* готелі - невідомо.
Далі, зайшовши в номер, який прибраний поспіхом і має не належний естетичний та порядковий устрій для 5* готелю, ми відразу телефонуємо на рецепцію. Телефонуємо перший раз, другий, третій і нарешті на четвертий - нам відповідають.
Я прошу підійти адміністратора готелю, для фіксування, в якому стані ми отримуємо свій номер, та для уточнення, чи це точно 5*. Відповідь: «Добре».
Через 1 хвилину в номер забігає налякана покоївка, яка ладна зробити все, аби не отримати скаргу. Але як покоївка вплине на управління готелю?
Відразу відмічу, що навантаження на 1 покоївку - цілий поверх. Це багато. І тендітна, налякана жінка просто розривається між роботою.
Але питання ж було в іншому - запрошення в номер адміністратора, для пояснення, чому номер в 5* готелі має вигляд, як в 3*.
Покоївка нам точно не допомогла б, і доречі, покоївка - це чи не єдина людина в комплексі, яка розуміє, що для гостя потрібно щось робити. Робить це швидко, гнучко і без питань. Проте, покоївка не відповідає за управління та устав готелю, та не несе відповідальності за «аби-як, зроблений номер». Адміністратор до нас так і не з? явився.
Далі, прислуховуючись, нам чути нав? язливий звук генератора, що був присутній майже весь час ( в нічний також ).
Далі ми йдемо на обід. Асортимент їжі не малий, але страви на смак абсолютно прісні та неопрацьовані, деколи є натяки на не свіжість продуктів.
Увага! Літо, липень, фрукти на сніданок, обід та вечерю - яблука. Яблука і все. 5* готель. Це ганьба. Стіни в столовці ( бо це не є ресторан) пошарпані, на скатертинах затяжки, а вишневі серветки родом із СРСР пора змінити на сучасні. Ніжки стільців та столів брудні, в деяких частинах підлоги застрягла, не свіжа їжа. Склянки для напоїв з жовтим відтінком, хоч і цілі, проте їх колір вже говорить або про погане миття, або про виклик заміни. В інше не вдивлялися, бо нервові клітини полишали тіло все швидше і швидше. Доречі, як дійти до столової, аквазони чи ще кудись між двома великими корпусами - ви маєте здогадатися самі. Інформаційні таблички наявні вже на місці, а допоміжно інформації в корпусах немає.
Аква зона, та що крита: на вході нам жбурляють сині рушники без слів. Повернувши голову праворуч я бачу фрукти, які мають бути за стандартами, як мінімум на обід і вечерю, це банани і апельсини, і тут увага : їх можна тільки купити. Сміх та й годі. Нагадую, готель 5*.
Приміщення аква зони в реальності не відповідає картинці, що знаходиться на сайті. Дуже мало освітлення, вода в басейнах жовтувата. В парних є неодноразові випадання плиток, там, де має сидіти людина, що є небезпечним, адже у вологих умовах дуже легко поранитися та занести собі інфекцію.
Планувавши бути в готелі 6 ночей, ми розуміємо - що з? їздаємо вже на наступний день після заїзду, бо це жах.
Звернувшись на рецепцію, та проговоривши, що ми виїзжаємо вже завтра, у нас навіть не запитали в чому справа і що сталося, як це зробив би будь який адміністратор готелю, що зацікавлений в клієнтах та в інтересах відпочиваючого.
По факту ми втрачаємо гроші за одну жахливу добу в готелі, та штрафну санкцію за ранній з? їзд, у розмірі проживання вартості однієї доби за номер.
Висунувши докір про те, що готель не відповідає заявленим умовам, не має відповідного сервісу та харчування, що має бути в 5* разів готелі ( та навіть і в 4* ), нам говорять - у нас такі правила. Тобто, те, що готель обкрадає та дурить людей концепцією, що не є на справді - це їх правила, тому ми платимо штрафну санкцію.
Як виявилось, таких як ми, бажаючих виїхати одразу, немало. Це стандартна процедура, за один день на рецепції було нами спостережено 4, приблизно такого характеру конфлікту.
згорнути
У готелі йде будівництво - відповідно в повітрі багато будівельного пилу та бруду, неприємні запахи після зварювальних робіт. . . брудні вікна та балкони (вони у них скляні) персонал не миє. Багато будівельної техніки - шум і метушня. Персонал непривітний, ставляться до відпочиваючих огидно ("швидше вже поїхали"), постійно якісь дрібні нестиковки, дуже багат... →о відпочиваючих, навколо черги.
З плюсів – смачна їжа, доглянута територія готелю.
згорнути
Вдруге відвідали цей готель. Вперше були взимку 2020 року, все дуже сподобалося. Я була із донькою 11 років. Чистий номер, приємна покоївка, смачна їжа, для дитини купа розваг. Дорого, але витрачених грошей було не шкода.
Вирішили обов'язково приїхати сюди влітку. У серпні приїхали із чоловіком та донькою, у стандартному номері нашої компанії було б не комф... →ортно, зняли люкс (9.000 грн) за два тижні. Номер жахливий, дверцята шафи не зачинялися. На меблів плями, розлучення від склянок, килимове покриття залито чаєм та кавою, прибирання через день, постіль та рушники міняли на вимогу, косметику клали через раз і не розкладали гарненько, а кидали на мийку. Я навіть фото цього страху зробила. Весь персонал злий, покоївка сказала скаржтеся на ресепшен. Через тиждень управляюча сказала, що нам полагодять шафу і зроблять хімчистку ковроліну. Прийшов дідусь лагодити шафу і сказав, що полагодити не може, такий же дідусь прийшов чистити ковролін і теж сказав, що не відчистить. За 5 днів до закінчення нашого відпочинку нам запропонували замінити номер. Він був чистіший, але з шумом від будівництва, ми вирішили не міняти наш номер і здобути хоч у тиші.
Прикро, що збудували такий класний готель, у такому чудовому місці, ціни в готелі космос, а чистота та сервіс на два бали.
згорнути
Відпочивали із чоловіком, донькою 4 років. У вартість входить проживання, 3-разове харчування, послуги СПА-салону, гідромасаж, інтернет, автостоянка. Безкоштовна консультація трьох лікарів. Залишились задоволені. Вражень море. Дизайн, сервіс обслуговування, кухня, атмосфера, медицина – все на найвищому рівні! Думаємо ще приїхати! Дякуємо всім!... →
згорнути
Доброго дня. Хочу поділитися своїм досвідом перебування в готелі "Три сині та донька" 5*. Їздили наприкінці червня на півтора тижні. Це був наш третій візит за два роки. Нам завжди все подобалося та підходило: обслуговування, харчування, формат готелю, незабутня природа гір, вода, повітря. Напевно, недоліки можна знайти скрізь, якщо їх шукати, але ми ніколи ... →на них не звертали уваги, тому й приїхали сюди в черговий раз.
Засмутив дуже один факт. Нас троє: я, дружина та трирічний син. Заселилися пізно ввечері, перед сном. Виявив, що дитяче ліжечко зламано, всі дерев'яні дошки, з яких складається дно, виламані. Думаю, гаразд, не звертатимуся на рецепцію, все-таки вже близько 23 годин, щось завтра вирішимо. Сам склепав незрозуміло як це дно, щоб уночі син не вивалився, ну і цього дня закінчився відчуттям майбутнього приємного відпочинку, так, принаймні, мені здавалося. Щоб у кімнаті стало темно, потрібно засунути фіранки. Я вже знаю, що це складне завдання в цьому готелі відриваються гачки. Спробував кілька разів, але їх засунути – завдання непідйомне. Опершись коліном на підвіконня, Слава богу ніхто біля мене не стояв, він лопнув і розсипався на дрібні частки. Складається з якогось тендітного мармуру, схожого на скло. Моя вага – 69 кг. Я відразу повідомив на рецепції про те, що сталося, мені передзвонили і запропонували сплатити 1640 грн. за ремонт. Сказав, що без проблем оплачую, якщо мені виразно розтлумачать, із чого складається штраф. Попросив про зустріч із адміністратором готелю. Дуже приємна жінка багато посміхається і намагається згладити ситуацію. Пояснив їй все, з юридичного погляду пояснив ризики таких крихких підвіконь, сказав, що справа не в грошах, адже "штраф" нижче вдвічі добового проживання, а, наприклад, масажі, за які ми заплатили останніми днями, стоять майже 6 тисяч. Втім, спробував їй донести, що я не жлоб, а справа принципу.
В результаті, після плідної бесіди, як мені здавалося, від гарантійної суми відняли штраф.
Ну я взагалі не розумію, як можна самим собі такою дрібницею псувати репутацію. Якби хтось не дай бог покалічився, тоді було б що згладжувати і залагоджувати, а так.
згорнути
Відпочивали в "Три сини та донька 5" у січні минулого року та буквально тиждень назад. Можу сказати лише одне: марно витрачені кошти. Навіть порівняно з минулим роком, якість послуг, харчування, прибирання, тощо знизилася в рази. Проживали в номері категорії "люкс". Попри заявлене щоденне прибирання, покоївка до нашого номеру дійшла лише на третю добу нашого... → перебування, мотивуючи тим, що "дуже багато заїздів". Прибирають погано. Меблі в номері пошкоджені, дверцята холодильника зламані. У ресторані, незважаючи на велику візуальну кільсть страв, все несмачне. Їжа, порівняно з минулим роком, стала абсолютно ніякою. Навіть сирна запіканка, котра в минулому році була досить непоганою, не заслуговує на таку назву, максимум-маннік з творогом. М'ясні страви, що були запропоновані в ресторані, за винятком язика, взагалі неможливо було їсти.
Окрема розмова-процедури. Звільнилися майже всі нормальні масажисти. При вартості 550, 00 грн. за загальний масаж отримуєш не масаж, а якусь пародію. На зауваження масажисти реагують досить цікаво: розповідають про низьку заробітну платню у 3000.00 грн та малесенький відсоток з клієнта, який їх взагалі не стимулює до роботи. У мене склалося враження, що для того, щоб отримати більш-менш пристойний масаж, я повинна за нього доплатити безпосередньо масажистові. Окрема мова про так названу"аюрведу". Це жах. Робить процедури якась жіночка з Харкова. Більшість процедур, заявлених на сайті, вона не робить взагалі, а ті що робить-це смішно. Так само як і тайський масаж. Це не масаж, це сміх і гріх. Людина, котра бодай раз спробувала нормальний тайський масаж, не зможе відвідувати такі "масажі". Складається враження, що ті тайки не знають ані анатомії, ані технік виконання масажу. Плюс до всього, не розуміють ані української, ані англійської мов. Підкажіть, невже, позиціонуючи себе з п'ятизірковим готелем, не можна змусити вивчити так названих "масажистів" бодай декілька слів? Єдині процедури, які, особисто мені, сподобалися, це- водні процедури. Все інше-просто бездумна витрата грошей. Я не розумію одного, як можна, вклавши стільки в такий готель, так знижувати якість послуг та харчування. Невже власник не зацікавлений у стабільному прибутку? Навіть порівнявши контингент відпочіваючих з минулим роком, розумієш, що в наступному році буде ще гірше. Взагалі, емоції від відпочинку у цьому році вкрай негативні. Не відповідає ціна якості. А наостанок хочецця зазначити, цініть гарних працівників. Бо роботою у даному закладі незадоволені багато хто, починаючи від водія і закінчуючи медичними працівниками. Адже, добробут власника залежить безпосередньо від майстерності робітників.
згорнути
В загальному інтерєр і чистота в готелі влаштовує, але якщо не заходити в ресторан. Обслуговування на самому низькому рівні. Офіціанти сваряться між собою хто має прибирати стіл, незнаю куди дивиться адміністратор. Немає жодних правил в колективі. На залі 10 офіціантів, а нема кому підійти і порадити щось. Всі бігають як діти на майданчику, таке враження щщо... → щойно школу закінчили.
згорнути
Приємні моменти: зустріч, паркінг, гарне харчування та шикарна територія.
Мінусів, на жаль, багато:
- не працюючий ліфт з 802 номерів, нам дали карту на 3 добу, після того, як діти застрягли
- проблеми із записом: приходиш у центр із запису, а Її просто немає! У відповідь ляскаючі вії і все
- У нас на 5 добу прорвала каналізація! Люди не беріть 802 апартам... →енти, тому що, якщо трапляється НП, Вас навіть не переселять! У нас всю ванну завалило фекаліями!
- Коли ми заїхали, у номері не було ні шампанського, ні фруктів. І це за 1.000 на добу.
- спортзал маленький
- немає йоги та пілатесу
- за дієтичне харчування треба платити
- педикюр роблять неякісно за 600 грн
згорнути