Третя і далі
Спа або велнес-центр
Опис готелю Smartline Madara Hotel 4*
Готель розташований у тихому місці курорту Золоті Піски, за 350 м від центру курорту. Побудований у 1965 році. Останній ремонт зроблено у 2015 році. Готель підійде для сімейного відпочинку з дітьми.
Площа території 8000 м²
// Оновлено 04 січня 2023
Тури від 30 378 грн
за двох, 5 ночей,
з трансфером на автобусі
Детальніше
Типи номерів
До осіб
До осіб
2 стандартных номера с межкомнатной дверью. Уборка номера и смена полотенец ежедневно, смена постельного белья 3 раза в неделю.
До осіб
Макс. 2+2 чел., 25 кв.м. Уборка номера и смена полотенец ежедневно, смена постельного белья 3 раза в неделю.
До осіб
Уборка номера и смена полотенец ежедневно, смена постельного белья 3 раза в неделю.
До осіб
До осіб
Макс. 2+1 чел., 15 кв.м. Вид на парк. Уборка номера и смена полотенец ежедневно, смена постельного белья 3 раза в неделю.
До осіб
Макс. 2+1 чел., 15 кв.м. Уборка номера и смена полотенец ежедневно, смена постельного белья 3 раза в неделю.
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
Уборка номера и смена полотенец ежедневно, смена постельного белья 3 раза в неделю.
До осіб
Розташування
Готель розташований за 30 км від аеропорту міста Варна.Пляж
Готель за 400 м від пляжу. Пляж Золотих Пісків простягнувся вздовж курорту. Загальна протяжність пляжу Золотих Пісків в Болгарії близько 3,5 км. Ширина берега - від 50 до 100 метрів. Найбільш широка пляжна смуга - в центральній і північній частині. Вся територія пляжу - це дрібнозернистий пісок, каміння немає. Але вхід у море не такий пологий, як на пляжі Сонячного Берега, з дітьми доведеться пошукати зону з плавним заходом у морі.- третя і далі
- мiський пляж
- піщаний пляж
- шезлонги
- парасольки
- пляжні рушники
Послуги у готелі
До послуг гостей відкрита тераса. Розміщення домашніх тварин допускається за попереднім запитом. Стійка реєстрації працює цілодобово. Існує камера зберігання багажу. На території є міні-маркет.У ресторані Madara подають страви болгарської та міжнародної кухні.
- ресторан
- кафе/бар
- відкритий басейн
- критий басейн
- басейн з підігрівом
- конференц-зал/банкетний зал
- автостоянка
- прокат автомобілів
- сейф
- безкоштовний wi-fi
- ліфт
- пральня
- перукарня/салон краси
- лікар
- розміщення з тваринами
- номери для некурящих
- обмін валют
- оплата платіжними картами
- год реновации: 2015
Для дітей
Анімаційна програма для дітей.- дитячий басейн
- дитячий майданчик
- дитячий клуб
- дитячі стільчиками в ресторані
- дитяче ліжко
Розваги та спорт
У готелі працює відкритий басейн із дитячою секцією та критий басейн з підігрівом.У готелю Smartline Madara є дитячий ігровий майданчик та різні спортивні споруди, в тому числі для стрільби з лука.
- Спа або велнес-центр
- сауна/лазня/хамам
- джакузі
- більярд
- настільний теніс
- баскетбольний майданчик
- тренажерна зала
- аеробіка
- анімація
Номери
Готель пропонує 242 комфортабельні номери.Адреса
Hotel Madara, Golden Sands Resort, Varna 9007, Бульгарія.Телефони
Тел.: +359 52 38 94 00Факс: +359 52 35 54 27
Е-маil
[email protected]
Тури від 30 378 грн
за двох, 5 ночей,
з трансфером на автобусі
Детальніше
Схожі готелі
35 856 грн
за 6 ночей /
7 днів
78 232 грн
за 7 ночей /
8 днів
75 059 грн
за 7 ночей /
8 днів
46 075 грн
за 6 ночей /
7 днів
53 500 грн
за 9 ночей /
10 днів
Найближчі готелі
37 276 грн
за 7 ночей /
8 днів
53 500 грн
за 9 ночей /
10 днів
44 119 грн
за 7 ночей /
8 днів
35 856 грн
за 6 ночей /
7 днів
38 197 грн
за 6 ночей /
7 днів
38 202 грн
за 7 ночей /
8 днів
44 920 грн
за 7 ночей /
8 днів
54 690 грн
за 9 ночей /
10 днів
54 044 грн
за 9 ночей /
10 днів
Найжахливіший готель. Це дно. Це днище. Клієнтський сервіс відсутня у готелі Мадара. Я досвідчений мандрівник і була у різних готелях. Але Мадара просто шокував мене "скотиною" ставленням до гостей. Розповідаю, що сталося. Ми з сімей вирішили відпочити у готелі Мадар у вересні 2024 року. Ми прибули у готель ми о 6 годині ранку. Була доба у дорозі. Добу не сп... →али та не їли. Їхали автобусом у готель. Приїхали голодні та втомлені. На рецепшені нам сказали, що заселення о 14.00. Ключі від номера ми отримаємо о 14:00. Ок. Ми згодні, що номери ще зайняті і розуміємо, що о 6-й ранку нас ніхто не заселить.
Але ж браслети гостям можна повісити на руку і хоча б нагодувати їх? Ні не можна! Нам відмовили у цьому. Браслети також не дали. Це таке жлобство просто відмовиться нагодувати гостей. Вам що тарілки їжі шкода? Браслети ми отримали лише о 14.00 год. Але о 14.00 ресторан уже закрився, бо обід з 12.00 до 14.00. А це означає, що коли нам дали браслети о 14-й.
00 дверей ресторану зачинилися і ми знову були голодними до вечері. Вечеря о 18:00. У мене просто нема слів.
Пишу відгук господарям готелю Мадара ви жлоби! ! Разом з 6-ї ранку до 6-ї вечора, загалом 12 годин, ми сиділи голодні в готелі Мадара. При тому, що в ресторані повно їжі і її просто викидають, бо доїсти не можуть. У номері нас не заселили до 14.00. Нас не погодували до 18:00. Що ж робити втомленим гостям готелю весь цей час? Піти на море! Але влучити на море неможливо. Тому що хвіртка на задньому дворі готелю, яка веде на море, закрита. Вона на кодовому замку. Відкрити замок можна лише карткою від номера. У нас немає цієї картки, бо нас ще не заселили. Це повний треш! Інших слів не маю.
У результаті ми як безпритульні "бомжі" сиділи у холі готелю. Ми голодні втомлені чекали на заселення. Я нічого не маю проти правил готелю заселяти гостей о 14:00. Нагодувати людей та дати їм можливість піти на море можна? Ні, не можна.
Але це не все. Найнеприємніше нас чекало попереду. Після заселення в готель Мадар ми лягли спати.
Вночі ми прокинулися від того, що в сусідньому номері хтось займався сексом і стогнав на весь готель. Ми зробили зауваження цим людям. На що дістали нецензурні висловлювання від них. Вони голосно трахаються, а ми всі повинні це слухати. Наступної ночі вони поїхали і в сусідньому номері оселилися "веселі німці".
Вони бухали в барі, а потім о 23.00 завалилися в номер і іржали всю ніч так що ми не могли спати. Коли ми хотіли зробити зауваження цим людям, вони просто не відчинили нам двері. А потім німці побігли стукати на нас адміністрації готелю. Чому ми ломимося в їхній номер. Вони не дають нас спати та ідуть скаржаться на нас. Справжнє німецьке "стукацтво" у справі.
Спробували б вони кричати на весь готель у Німеччині. Я би подивилася якийсь штраф би їм вкотили. Але у Болгарії можна все.
Чому господарі готелю Мадара не показують гостям правила поведінки в готелі при в'їзді? У правилах має бути написано, що вночі забороняється шуміти у номері. Іржати, пердіти, кричати, зноситися голосно і т. д. і будити інших людей заборонено. Будете це робити, готель вас виселить без повернення грошей. Де такі правила? Чому їх нема? Чому я заплатила гроші і не можу спокійно спати у номері?
згорнути
Відпочивали у цьому готелі у червні 2024р. Заселення відбулося одразу, так як приїхали близько 19 год. вечора. Номер був чистий, душова без плісняви. Рушники білюсенькі, постіль чиста. Сподобалась гарна звукоізоляція, вікна і балкон виходили на басейн, де завжди було людно і гамірно, завдяки якісним вікнам в номері не було чути шуму. Кондиціонер працював іде... →ально: тихенько і легко було настроювати температуру, яка нам підходила. Єдине, хотілось би кращого прибирання на протязі проживання. , сміття виносилось, а пісок не змітався вчасно. Харчування було чудове, кожен знайшов щось для себе. Не розумію тих хто пише що було одноманітно, вибір достатній і доволі великій і риба і мясо і велика кількість овочів, здивувала велика різноманітність якісних та смачних сирів! Великий респект! Морозиво це велика смакота і радість і дітям і дорослим! Піца на перекус і картопля фрі також були доволі смачні! Так що харчування досить на високому рівні! Сам готель невеликий, але територія доглянута, непоганий басейн! Так, до моря йти хвилин 15-20 з дитиною, але після їх сніданків, обідів та вечері прогулянки тільки на користь. Море чисте, без медуз і великої кількості водоростей. Сподіваюся що повернемось ще! Дякую за чудовий відпочинок!
згорнути
Готелю далеко до 4 зірок. У номері було не дуже чисто, у туалеті була цвіль на стінах, ковролін у номері був брудний, на полицях пил та келихи для води все у плямах (явно не першої свіжості). Коли ми попросили прибрати в номері, нам тільки винесли сміття і недбало кинули рушники на умивальник, таке прибирання було один раз за весь тиждень. Їжа одноманітна та... → не смачна, напівфабрикати з магазину. Алкоголь так само несмачний. В останні дні відпочинку навіть безалкогольні напої розбавили водою. Розташування максимально жахливе, дорогами то вгору, то вниз, то сходами. Вишенька на торті це в номері немає вайфа) придбати його можна, тільки за окрему оплату.
згорнути
супер! тверда 4! харчування відмінне, номери прибирають регулярно, скрізь чисто! для сімейного відпочинку клас! Тільки до моря далеко. але 2 басейни.... →
згорнути
Я готова поделиться с вами «незабываемыми» впечатлениями об отдыхе на Золотых песках!
Итак начнем по порядку:
При оформлении необходимых документов ( Турагенство «Меридиан» ,
ЧП Кобеняк Л.М, г.Кременчуг, ТЦ «Амстор», туроператор «Вояж-Киев», г.Киев, ул.Красноармейская, д.72, под.3, офис 128. , кстати согласно консультации менеджеров турагенства на доч... →ь я оформила проездной документ, хотя при прохождении паспортного контроля мне задали вопрос о цели предъявления его, если дочь прописана в моем загранпаспорте!, что повлекло в свою очередь определенную сумму затрат на оформление - что-то около 200 грн.- они все дают друг другу заработать!), мною задавались всевозможные вопросы, на которые были предоставлены ответы с гарантией об ожидающем нас чудо-отдыхе, в т.ч. была опровергнута информация о наличии на всем побережье Болгарии ( в частности Албена и близлежащие Золотые пески) энтеровирусной инфекции, которая сопровождается поносом, неукротимой рвотой, у некоторых температурой, и вследствии чего необходимостью обращения к местной медицине!!! Менеджеры турагенства «Меридиан» в оба голоса (Татьяна и Елена) заверили меня, что это все происки конкурентов, и не более…
Господа, если вы видите негативные отзывы туристов и вас посещает сомнение - прислушайтесь к своему внутреннему голосу!
Так вот, когда я пожелала забрать свои деньги, внесенные как оплата за тур (по условиям договора были еще допустимые сроки по отмене поездки – более 21 дней, п.4.2.Договора ), менеджер Елена, сославшись на консультацию сотрудников «Вояж-Киев», заявила, что отменив тур, я оплачиваю штраф 100% стоимости тура, т.е. теряю все деньги!
Итак, нам пришлось лететь… (кстати единственные позитивные эмоции были именно от полета - красота неимоверная!!!)
Прибыв на место нас охватило чувство оцепенения….
На окраине курорта (отель 4* Мадара), возле отеля посадка деревьев с резким запахом канализации, отель может и 4*, но на ресторане 3*… (здесь и есть самая большая проблема). Самое интересное, что накануне нашей поездки менеджер турагенства отбыла в рекламный тур по Болгарии, жила в отеле на Золотых песках, и заезжала в частности в отель Мадара 4*, и как можно было не увидеть того, что увидели мы, только прибыв туда, а именно:
- отель для социальных немцев, очень шумно, обслуживающий персонал общается исключительно на немецком языке, некоторые на английском (очень слабо), такое впечатление, что мы попали в немецкую колонию!
Теперь о питании: антисанитария полнейшая: недоеденные блюда подогревают по несколько раз, они портятся, что вызывает у людей самые настоящие пищевые инфекционные отравления (что случилось с моей дочерью), в одной машине скорой помощи в госпиталь ехали еще две немки с такими же симптомами!
После прибытия из еврогоспиталя, где оказали медпомощь, мы обратились в ресторан с просьбой готовить диетпитание, в котором нам снова - таки отказали со словами: «У нас 600 гостей, мы не будем для вас готовить отдельно…». Мы покупали питание в другом отеле (отдельная благодарность представителю отеля Зорнице! Она договорилась! Особая благодарность отелю «Марина гранд бич»- приятный и внимательный персонал, в глазах не щелкает счетчик, ( в отличии от персонала в отеле Мадара), только здесь мы были услышаны и люди с радушием встретили нас и пошли навстречу начиная с телефонного звонка с их телефона нашему отельному представителю (единственный случай щедрости, который встретился за все время пребывания ) и слава богу, что не в нашем отеле Мадара, где уборка зала происходит следующим образом: приборы со стола кладутся на стулья, на которых только что сидели после бассейна немцы (русских семей было – 3, из Украины- только мы с дочерью), в ресторан туристы заходят в набедренных повязках, официанты скатерть перевернули на другую сторону, интенсивно похекали на приборы и протерли тряпочкой сомнительной свежести. Другая тряпочка, обильно смоченная житкостью для чистки алюминиевых поверхностей прекрасно и спокойно телепается над тарелками (чистыми), оставляя следы и соответсвенно смешиваясь с продуктами питания… В номерах очень прокурено, т.к. немцы круглосуточно и поголовно курят. Для того, чтобы мне поменяли номер- первый предложили возле бытовой комнаты с хозпрепаратами, второй неимоверно прокурен - потребовали доплатить, при этом ничего не оформив ( 10евро).
На любую просьбу один ответ: «Я не могу (ударение на первый слог), я не знаю…»
Очень шумно, накурено, на территории отеля (если можно назвать территорией) солнечный пятак - ни одного деревца, гогот и шум. Одним словом - клоповник! По всем Золотым пескам вонючие липы приторного запаха – они везде, кроме лип ничего! И огромные птицы, как гуси (видимо альбатрос). А еще - по улицам города спускают воду из бассейнов отелей - просто так текут реки грязных вод!
Итак, из оплаченных 11 ночей мы пробыли 8, улетели раньше по нашей просьбе по причине отсутствия питания и прохождении интенсивного медикаментозного курса лечения дочерью (отдельная благодарность ТА « Меридиан» за предоставление бесплатного рейса - хотя самолет был наполовину пустой, думаю они особо не напрягались и проблем не было…), за 4 ночи нам средства не вернули…
Улетели мы из Болгарии с твердой уверенностью, что пользоваться услугами вышеуказанных юридических и физических лиц при подборе тура не будем и в Болгарию для немцев никогда не полетим.
По прибытию в Украину, я посетила дорогое мне ТА «Меридиан» в г.Кременчуге с просьбой рассмотреть вопрос о возвращении мне уплаченных за тур, принесший значительный ущерб здоровью моей дочери, средства. Менеджер турагенства татьяна встретила мою просьбу с возмущением и насмешкой, сопровождая свои высказывания криком и оскорблениями (мол сидите дома и не рыпайтесь за границу, имели место высказывания «Мы вам не няньки». Посмотрела бы я на них в моей ситуации- в чужой стране и с их детьми происходит подобное… Они тоже улыбались бы? Очень сомневаюсь).
В надежде на то, что упомянутым менеджером Татьяной будет передана моя информация владельцу турагенства Кобеняк Л.М., они со мной даже не связались…
Когда вам в турагенствах предоставляют информацию не в пользу Крыма (они в этом случае ничего не зарабатывают - по Крыму можно приобретать путевки непосредственно в самом пансионате, санатории - что есть на 20-40% дешевле), и наши великие турагенства остаются без заработка!!
Не сравнить Крымское побережье - где такая роскошная природа, воздух?!
И напоследок хочу призвать соотечественников:
«Підтримуйте вітчизняного виробника! Відпочивайте на вітчизняних курортах: велич Карпат та Кримських гір, гірських річок, полонин! Наші українці їздять на заробітки по всьому світові, аби прокормити та вивчити своїх дітей, допомогти стареньким батькам, а ви вивозити гроші і надаєте можливість заробити на вашій необізнаності нечесним турагенствам і туроператорам, та іноземцям, які вас вважають за ніщо! Схаменіться, воно не варто того!!!
Мир смотреть интересно, познавательно, нужно, есть чему учиться, но ни в коем случае не нужно позволять собой пользоваться и на себе зарабатывать таким бессовестным проходимцам-турагенствам. А главное- любите Украину, она того стоит!
згорнути
Приємний персонал, триразове забійне харчування (так ще між основними прийомами їжі дають піцу, морозиво, скільки душі та шлунку завгодно). У готелі, звісно, багато німців, але росіяни наступають! Особливо наші колишні співвітчизники із Німеччини. Мадара дуже зручно розташована - з одного боку, не чутно нічного гамма та шуму, а, з іншого боку... →, варто пройтися 1 хвилину (або навіть менше) - і ви вже на головній вулиці. А готель і зовні, і всередині новенький, чистенький і просторі номери. Все в Мадару! Хочеться також відзначити, що це сімейний готель, молоді не дуже багато, але вистачає)))
згорнути