Опис готелю Каролінка-2 2*
Готель у Затоці розташований у районі станції Лиманська. З території готелю є вихід на піщаний, широкий (приблизно 140 метрів) пляж із пологим входом. Спокійне, тихе місце.
Неподалік готелю, в центрі Лиманського району Затоки, розташовані різноманітні атракціони для дітей та дорослих, кафе, бари, магазини, великий ринок, де можна придбати продукти, фрукти, вино, одяг, сувеніри, спортивний та побутовий інвентар для відпочинку. У 600м від бази відпочинку знаходиться Дністровський Лиман, де можна порибалити та викупатися. Каролінка-2 – це ідеальне місце для сімейного відпочинку. // Оновлено 24 березня 2023
Неподалік готелю, в центрі Лиманського району Затоки, розташовані різноманітні атракціони для дітей та дорослих, кафе, бари, магазини, великий ринок, де можна придбати продукти, фрукти, вино, одяг, сувеніри, спортивний та побутовий інвентар для відпочинку. У 600м від бази відпочинку знаходиться Дністровський Лиман, де можна порибалити та викупатися. Каролінка-2 – це ідеальне місце для сімейного відпочинку. // Оновлено 24 березня 2023
Немає турів в цей готель з України
Розташування
Відстань від готелю до залізничного вокзалу Затоки складає 10 км, а до Міжнародного аеропорту Одеси – 50,9 км.Пляж
- перша лінія
- мiський пляж
- піщаний пляж
Послуги у готелі
На території готелю є численні алеї, альтанки, струмки, велика кількість зелені та квітів. Також працює кафе «Венеція у мініатюрі», де подають страви європейської та української кухні.- кафе/бар
- відкритий басейн
- автостоянка
- безкоштовний wi-fi
- оплата платіжними картами
Для дітей
- дитячий басейн
- дитячий майданчик
Розваги та спорт
Спортивний майданчик.- більярд
- настільний теніс
Номери
З балконів і терас деяких номерів відкривається чудовий краєвид на безкраї морські простори. 2-, 3-місні номери класу «Стандарт» з усіма зручностями у сучасних 2 та 3 поверхових корпусах, а також «Економ» в одноповерхових кам'яних котеджах. В усіх номерах можливе встановлення додаткового місця.В номерах
Телевізор, холодильник, кондиціонер (не у всіх номерах), балкон (не у всіх номерах), журнальний столик. Деякі апартаменти оснащені ванною кімнатою (душ, раковина та туалет), а для номерів класу «Економ» передбачено 1 санвузол на 2 номери. У номері "Стандарт спрощений" передбачений санвузол, але без душа.Адреса
Бульвар Золотий Берег, буд. 45, смт. Затока, Одеська область, УкраїнаНемає турів в цей готель з України
Жахливі умови! По-перше, фото та опис номерів на сайті, абсолютно не відповідає реальності. По-друге, номери не забираються: унітаз брудний, іржаві обшарпані змішувачі, у шафі величезний шар пилу, кондиціонер працював погано. Сама територія готелю недоглянута. Біля номера освітлення немає, лампи є, але не горять. Ставлення персоналу до відпочиваючих зневажли... →ве. Чутність між поверхами дуже велика. Меню в кафе готелю мізерне.
згорнути
Хлопці, це треш! Уся сім'я травнулась сніданком! На що адміністрація відмахнулася, що не в них! Аналізи здали, фото результату викладемо пізніше.
Але давайте по порядку: лінія не перша, до моря потрібно обійти дві бази відпочинку та кафешку. Дорога до моря – ґрунтовка. Подихати пилом ґрунтовки, поки йдеш до моря - дод. послуга).
Фотографії не відповідають ... →дійсності. Насправді все старе, тьмяне, багато разів ремонт. Уся територія у павутині.
У номерах прибирають погано. Під ліжком пісок і купа пилу та павутиння по кутах. Санвузол іржавий та з грибком.
Басейн з каламутною водою, купатися погребували. Плитка відбита, можна поранитися.
Кафе: обіцяли дитяче меню. Його немає. Розмаїття немає, у меню кілька позицій і все. Фото меню додається.
Працює кафе нелегально. У переліку КВЕД цей вид діяльності не відкрито.
Поставила б оцінку "мінус 20".
Якщо дорожите своїм здоров'ям – не сюди.
згорнути
Відпочивали ми у Каролінці другу половину липня 2019 року. Відкликання вирішила написати тільки зараз, коли емоції вже трохи вщухли.
Почнемо по порядку. Бронювала я ще в березні, тому що знаю, як швидко знаються місця в сезон. Шукала номер двокімнатний, оскільки у нас двоє маленьких дітей (2 та 3 роки), яких треба було поділити для спокійного сну. І ось я з... →найшла те, що мені дуже пасувало за описом – двокімнатний напівлюкс у готелі Каролінка-2. Зателефонувавши з директором комплексу, я з'ясувала всі питання, що цікавлять мене. Він мене запевнив, що цей номер ідеально підійде для відпочинку з маленькими дітьми, сказав, що можна буде домовитися про трансфер з залізничного вокзалу Одеси. Я одразу ж перерахувала передоплату на карту та уточнила про її отримання. Все було гаразд.
Ось настав час збирати валізу, вирішила зателефонувати довідатися, чи потрібно брати із собою рушники, фен, домовитись про трансфер. Дзвоню о 7 годині вечора. Дівчина каже, що вона зараз поселяє гостей та як дійде до ресепшну, передзвонить. Чекала я до 9:30, але ніхто мені так і не передзвонив. Самі вони вже слухавку не брали. Дзвоню наступного дня вранці (день виїзду). На мої слова, що мені обіцяли передзвонити, і ніхто не передзвонив жодної реакції не було. Рушники, фен сказали не брати це все видають. Щодо трансферу сказали, що у них тільки один водій, тож їдьте самі або на автобусі, або на електричці (благо розповіли, де сідати та виходити – на електричці виявилося досить просто). Ще мене цікавило питання, чи є сенс нам приїжджати одразу після поїзда (прибуття до Одеси о 6-й ранку), або краще погуляти десь в Одесі та приїхати під заселення, яке у них відбувається о 2 годині дня, бо з маленькими дітьми сидіти на валізах не дуже зручно. На що мені відповіли, що ми можемо приїхати одразу, тому що наш номер буде вільним, і ми зможемо одразу заселитися. На цій чудовій ноті ми зібрали дітей і вирушили в дорогу.
Після прибуття вранці о 8.30 у Каролінку на ресепшені нас зустріла не дуже привітна адміністраторка, яка сказала, що номер наш зайнятий, та й що ми хочемо – заселення, то о 14.00. Коли я розповіла про нашу розмову за день до цього з кимось із їхніх дівчаток, мені відповіли – «Такого не може бути, вам не могли це пообіцяти». Ну, оскільки ми з дітьми, нам запропонували залишити речі в іншому неприбраному номері і дали одну постіль, щоб можна було при необхідності покласти когось спати, і пообіцяли якнайшвидше прибрати наш номер. Далі при оформленні в мене вимагали підтвердження внесення передоплати, що мене вкрай розлютило, тому що по-перше, ніхто не казав, що потрібно зберігати якийсь чек або скріншот оплати, яка в березні була зроблена, по-друге, після оплати я уточнила у директора про отримання. У мене скріншот зберігся у листуванні, тому я пред'явила, а якби я її видалила чи змінила телефон? Як би я потім доводила? Про такі речі треба попереджати.
У результаті наш номер прибирали 5 годин, бо покликали нас заселятися вже о 14.10. Настрій уже був дуже «райдужним», але це ми ще не знали, що на нас чекає попереду. А чекав нас наш Напівлюкс! Щоб потрапити до нього, нас повели за терен готелю, за ворота. І ось ми заходимо на якийсь хоз. двор, чи паркування – тому що там і машини стоять, і гуси бігають, ворота при цьому відкриті навстіж – тобто дитина запросто може вибігти і бігати вуличками Затоки.
І ось він наш номер на першому поверсі з виходом на цю всю красу. Тепер про номер. Номер складався з 2-х кімнат, невеликого коридорчика та санвузла. В одній кімнаті 3 спальних місця, був телевізор, шафа та сейф. В іншій розкладний диван, на якому я спала з дитиною і один раз таки скотилася на підлогу, тому що вона не передбачена для двох людей, але з дитиною ще нормально. Також ще було одномісне ліжко, яке ми не використовували, стіл зі стільцями та холодильник. Телевізора і кондиціонера в цій кімнаті не було, зате був якийсь металевий блок, встромлений у розетку, який періодично страшенно пищав, і кілька разів розбудив мені дитину, після чого я його вимкнула. Як мені пояснили, поруч із нашим вікном були ворота, і цей блок відповідав за роботу магнітних ключів, щоразу як хтось прикладав ключ, ця штука пищала. Потурбувалися про комфорт відпочиваючих – нічого не скажеш. Міжкімнатні двері старі, ручки на них ледве тримаються, самі двері риплять. Та й взагалі номер виглядав дуже убого, Півлюкс його назвати мову ніяк не повертається. Санвузол весь брудний, змішувач у душі відпадав, але ми навчилися ним користуватися. Двері в санвузол ніяк не зачинялися. Розетка в туалеті висіла на рівні дітей, вирвана поруч із вимикачем, що в темряві постійно рукою потрапляли саме в цю розетку. Отримавши багато вражень від номера, я пішла на ресепшн просити прибити хоч якусь защипку на дверях. Це прохання виконали досить швидко, поки ми ходили їсти. На ресепшені я почула знайомий голос – це був директор готелю Михайло. Висловивши свої враження від спілкування з персоналом та від отриманого Півлюксу, я почула фразу - "я знаю все, що ви хочете мені сказати". Він, безумовно, намагався згладити ситуацію, але особливих дій я не побачила. Все зводилося до того, що добре, що він хоч щось там робить, бо всі працівники безладні, а він не може перевіряти всі номери особисто.
Загалом, вирішили ми, що жити 2 тижні якось потрібно, тому намагатимемося шукати приємні моменти. Які, до речі, були. А саме – це близькість до моря, справді вийшовши за територію та пройшовши хвилин 5, ви потрапляєте на великий піщаний пляж. Також порадувала наявність басейну на території. Він не такий великий, яким здається на фото та відео на сайті, але все ж таки. Сніданки, які входять у вартість проживання, досить непогані. В принципі, можна було наїстися. Дівчатка у кафе на сніданках дуже привітні, чого не скажеш про тих, хто сидить у адміністрації. Хоча була одна жінка на ресепшні, яка всіляко намагалася згладити гострі кути, але їх було дуже багато.
Повернемося до сюрпризів. Увечері мав бути душ, холодний душ, бо гарячої води не було, хоча бойлер і висів. Воду також довго спускали, але тепла так і не пішла. Наступного ранку нам принесла жінка з ресепшною пляшкою вина на знак примирення, яке не настало через відсутність гарячої води. Після виклику сантехніка 2 рази до нас у номер, вода таки з'явилася – виявилося, що він просто забув відкрити якийсь краник на бойлері. На щастя, проблему вирішили. Але тут на нас чекав ще один сюрприз – прямий під нашим номером, метрів за десять від дверей приїжджали машини і викачували фекалії. Машини великі з бочками, стояв жахливий гуркіт, вікна всі виходили саме туди на господарський двір. І відбувалося це напевно кожні 2-3 години. Це просто не передати словами. Ти їдеш на море, сподіваючись проводити час на свіжому повітрі, сидячи за столиком біля номера пити чай, а в результаті сидиш усередині, дітей випустити не можеш, тому що бігати їм там не можна просто, і слухаєш, як весь час качають фекалії, таке відчуття, що з усієї Затоки. До речі, майданчик для дітей на території був, але він теж не в найкращому стані, як і вся територія. Знову ж таки на фото все виглядає набагато пристойніше, ніж у реальності. Також була дитяча кімната з так званим аніматором. Я туди прийшла з дитиною 2-х років один раз. Там страшно смерділо вогкістю, ковролін весь у мокрих плямах (підозрюю від тих дітей, які ще не навчилися контролювати своє сечовипускання). Іграшки були досить багато. Синові в принципі сподобалося. Коли ми були, дівчинка-аніматор років напевно 18-19-ти, сиділа в телефоні, старші діти дивилися мультик. Ну а із дрібним своїм грала я. Наче вранці вона проводить якусь зарядку для дітей, ми не були – нічого не можу сказати.
Окремо варто відзначити прибирання номерів. За яким принципом і з якою частотою вона виробляється, нам залишилося загадкою. Перші 5-6 днів до нас взагалі ніхто не приходив. Потім я попросила вже хоч якусь ганчірку чи швабру, щоби самостійно можна було прибрати за дітьми. Прохання виконали та номер прибрали – помили підлогу та поміняли ліжко. Потім напевно ще рази 3 підлогу нам мили і 2 рази міняли ліжко. Під кінець прибиральниця прям дуже наполегливо просилася мити нам підлогу мало не щодня.
Так, це був перший раз, коли кожен із нас дуже хотів додому. Дякуємо працівникам Каролінки! Може здатися, що я вже чіпляюсь до всього поспіль, але повірте, ми люди абсолютно невибагливі. Ніхто не очікував рівня закордонного готелю. Але те, що ми прожили там, не варте 1600 грн/добу. Цей номер взагалі непридатний для здачі гостям як для розміщення працівників – цілком, але не для гостей. І ще хочу відзначити деяких працівників, які жили поряд з нами – жодної поваги, могли збиратися під вікнами та голосно щось обговорювати, реготати, курити, і це о 10 годині вечора, коли ми намагалися вкласти дітей спати. Після зауважень ситуація могла повторюватись.
Загалом, усім, хто збирається відвідати цей готель, я пропоную подумати. Не вибирати корпус Моне, а то теж спостерігатимете за викачуванням фекалій. Ну і цей 2-кімнатний напівлюкс, я дуже сподіваюся, Михайло прибере із переліку доступних для заселення номерів, як і обговорював у нашій розмові.
згорнути
Напишу і я свій відгук про цей готель. Бронювали ми номер наперед, ще на початку травня. Все пройшло успішно, ні хто нашу броню не скасовував і не переносив. Відпочивали з 5 по 12 липня у номері Люкс дворівневий, 4 дорослих та 1 дитина.
Плюси.
- адміністрація у готелі чудова. Усі показали. все розповіли.
- територія чудова, чиста. Але найголовніше зелена ... →та закрита. Дитина сама з території нікуди не подінеться.
- басейн вище будь-яких похвал.
- Море поряд, 2 хвилини ходьби. пісок на пляжі чистенький. Хлопці, які обслуговують шезлонги дуже приємні, завжди допомагали.
-Є дитяча кімната, анімація та дитячий майданчик.
- У номері дівчинки прибирали та ліжко міняли та рушники.
- зовсім поряд цілодобовий супермаркет.
-Що ще порадувало і здивувало, у вартість номера входили безкоштовно шезлонги пізон тіні на пляжі, але і як виявилося ще напої, нам на 4 людей, вода або сік.
Тепер мінуси:
– Найбільший мінус це так званий ресторан. Офіціанти хамовити і самі собі на умі. Було дуже багато з ними суперечок та скандалів у відпочиваючих. Ми першого дня обідали і вечеряли в них. Якщо з обідом усе добре пройшло. То з вечерею це біда біда. Замовили суп, пасту, салат та шашлик. Так ось нам принесли салат хвилин за 15 і все. Чекаємо, чекаємо на пасту і суп(для дитини), вже й година минула ні. Покликали офіціантку разів удруге, вона все зараз і зараз. Потім підходить і каже, а ми вирішили, що вам усе разом із шашликом принести треба. Тобто. Чи не пасту не суп ні хто не починав навіть готувати. Скажіть навіщо тоді приносився салат? Якби не пізній вечір і ми втомилися з дороги, ми пішли б. Більше ми в них, крім сніданків, не їли. Сніданки середні, але не погані. Ми наїдалися. Каші тільки так собі. А взагалі кухар готує дуже смачно. Отже, готель втратив багато грошей, т. к. народ ходив їсти до інших кафе.
– Тепер за номером.
Номер Люкс дворівневий, відповідно, і ціна не маленька. Але недоліки є. У номері є чайник але...немає чашок, тільки склянки?? ? ? Навіщо тоді чайник, якщо немає елементарного посуду. Все довелося купувати. У номері немає фену і взагалі один фен на всю Каролінку, адміністрація. Дітей це катастрофічно мало. Фени мають бути у кожному номері. Подумайте про це. Така сама історія і з прасками. Ну можна ж на поверсі поставити прасувальну дошку та праску.
- Тепер душ. Ну для люкса має бути все ж таки кабінка, а не шторка з піддоном. І поличку для туалетного приладдя можна зробити солідніше.
- І так один рулон туалетного паперу на 3 дні для такого номера, ну замало. І той треба просити. Ми, звичайно, купували самі.
- і ось ще якесь лихо зі сходинками. Там постійно народ перечіпається, а дехто і падає.
Номер знаходиться на 3 поверсі
Але за номером це скоріше не мінуси, а недоліки адміністрації готелю. І ще дівчинка прибиральницям балкони все ж таки потрібно підмітати і мити. У номері прибирали претензій немає, а ось біля номера жодного разу.
Але ми народ не вибагливий очі на всі недоліки закрили. Відпочивали та отримували задоволення.
Саме селище теж дуже навіть не погане. Їсти ходили в Орла та в Сову. А ще обідали поряд на сусідній базі у літньому маленькому кафе. Готують скрізь дуже смачно. На березі дівчинка готує морепродукти дуже смачно. Є парк атракціонів. Зовсім поряд аквапарк. Смачне вино та прийнятні ціни.
Тож відпочинок у Каролінці нам сподобався. Готель дуже навіть хороший. Рекомендуємо.
згорнути
Дуже хороший готель, територія дуже красива, зелено, номер економ туалет і душ на 2 номери, все сподобалося, але спекотно, якщо їхати 35 градусів, спати душно, треба брати раптор. тк живності багато; територією бігають їжачки, жаби. вужі. Прибирали на запит, привітний господар, немає зауважень, молодці хлопці.
Море поруч, і воно нас здивувало, тепле, лагідн... →е, супер! !
згорнути
Брали номер за 1070 за добу.
було 10 днів. І як ви вважаєте, скільки разів прибирали номер? Правильно хлопці! Жодного разу. На прохання прибрати у номері відповідь прозвучала голосно і гордо - немає часу, без вас багато роботи. До речі на цьому ґрунті багато скандалів та галасу в готелі, люди лаються за такий сервіс. Щоправда, рушники поміняли. Сам номер не... →поганий, нові меблі, великі павуки та багато павутинь. Душ був зламаний – вода текла куди хоче тільки не туди куди треба. Відремонтували за 3 дні.
Територія та басейн - претензій немає.
Явно не вартує таких грошей. Був в інших готелях Затоки - там прибирали щонайменше раз на 2 дні за ті ж гроші та умови.
згорнути