Опис готелю Giamaica 3*
Готель розташований в Маріна Гранде Вісерба, менш ніж за 4 км від центру Ріміні, і приблизно в 50 метрах від пляжу Маріна-Гранде. Готель має 23 номери, обладнані всім необхідним. Є власний ресторан.
// Оновлено 30 березня 2023
Немає турів в цей готель з України
Розташування
Виставковий центр Ріміні-Ф'єра знаходиться всього за 5 хвилин їзди від готелю. Відстань до аеропорту Ріміні-Фелліні складає 12 км.Пляж
Піщаний пляж за 50 м від готелю- мiський пляж
- піщаний пляж
Послуги у готелі
Ресторан готелю Giamaica спеціалізується на середземноморській та традиційній регіональній кухні.- ресторан
- автостоянка
Для дітей
- дитячий майданчик
Розваги та спорт
- тренажерна зала
Номери
Всього 23 номери: стандартні 2-, 3-, 4- місні номери. Всі номери мають балкон.В номерах
Всі номери оформлені в строгому стилі, яскравій кольоровій гамі. Власна ванна кімната має душ із хромотерапією і туалетні засоби. Крім того, кожен номер оснащений телевізором з плоским екраном та робочим столом. З деяких номерів відкривається чудовий краєвид на долину Сан-Марино, а з інших - на навколишній садок.Адреса
Via Perugia, 16, 47841 Cattolica Rimini, ІталіяСайт
Giamaica 3*Немає турів в цей готель з України
Коли отримав ключі та увійшов у номер, спочатку не повірив. Було відчуття, що потрапив до піонерського табору 60-х років минулого століття. Крихітне металеве ліжко з труб довжиною в мій зріст, одна маленька тумбочка. Замість шафи - вішалка-перекладина із гардеробу радянського дитячого садка. Крихітний столик та металева табуретка. Над столиком замість лампи/... →торшера висить вуличний ліхтар. Порожній полиці від телевізора і порожній власник фену. У санвузлі бите дзеркало, несправний клапан для перекриття зливу з раковини, труби сантехніки замотані скотчем, біде, традиційне для італійських готелів, відсутня - а з трубок, що стирчать зі стіни на місці його встановлення, сочиться вода.
До рушникосушарки не дострибнути - висить під стелею. Замість дверей у санвузлі зламана пластикова шторка-гармошка, яка не відкривається та не закривається до кінця. Шторки між душем та раковиною немає. А враховуючи, що ще й двері до ладу немає, то душ заливає не тільки весь санвузол, а й бризки потрапляють до кімнати. На балконі два стільці - один (дерев'яний) зламаний, інший (пластиковий) заляпаний фарбою так, ніби його тривалий час використовували для ремонту. Вид з балкона прямо на стіну протилежної будівлі.
WiFi платний та нестабільний – бере тільки в холі на 1-му поверсі.
На сніданок пластмасова їжа – все в упаковках з величезними термінами зберігання. Навіщо-то два сухарики в упаковці, начебто ми мали змогу десь їх перетворити на гарячі тости. Дві тонкі скибочки ковбаси і дві пластинки плавленого сиру в целулоїдній упаковці. Жах у тому, що сир, схоже, лежав не в холодильнику і категорично не хотів відокремлюватися від упаковки – доводилося виколупувати його ножем. В італійських готелях одна з найсмачніших страв на сніданку - це сік : ) Тут же не зрозуміло, чи сік розбавлений водою, чи вода - соком : ) Так і не зрозумів, з якого фрукта був сік, т. к. смак був ледве вловимий на тлі смаку води. За кавою щоранку шикувалася величезна черга через те, що кава машина стояла дешева - для офісу на 5-10 осіб, а не на 60.
Замовляв вечері (зазвичай так робив в італійських готелях та був задоволений). Настрожила відносно невисока ціна. Коли повечеряв уперше все стало зрозуміло: замість страв із гарними італійськими назвами подавали звичайну їжу – жалюгідну подобу італійських страв. Те, що називалося пастою – макарони в томатному соусі, замість лазаньї – зелені млинці з м'ясом. Замовляв вино - мабуть дарма, т. к. жодного разу не бачив пляшку чи упаковку, з якої його розливали.
Господиня відноситься до гостей з нехтуванням і дуже зарозуміло, вважаючи їх очевидними людьми другого сорту.
P. S. Загалом раджу не псувати свій відпочинок та враження про Італію через такі готелі. Намагайтеся уникати готелів, де господарі не італійці. Так, у них свої "таргани в голові", але майже завжди номер буде акуратним та доглянутим, будуть нормальні меблі та сантехніка. А якщо щось буде не так, то ця проблема швидко усувається. Так, сніданки будуть не ситними за нашими мірками, зате з якісних і свіжих продуктів.
згорнути
Нічого гіршого я у своєму житті не зустрічала. Маючи багатий досвід проживання в готелях різних категорій та континентів, нічого більш огидного я навіть уявити не могла. У період очікування заселення в готель (привезли нас до нього до 8.00) нам із чоловіком запропонували залишити речі просто в куточку холу, тому що ні сейфа ні Luggage room у них немає, так с... →амо як і постійної охорони готелю. До 12.00 нам повідомили, що в готелі немає вільних номерів і нас поселять у сусідньому готелі на 3 дні, яке а) ще далі від моря б) без кондиціонера, а тільки з ледве живим вентилятором і в) туалет/душ поєднані (т е. висить душ миєшся, вся вода на підлозі де тут же і раковина і унітаз). На сніданок треба було ходити в Jamaica. Сніданок це окрема історія, що у в'язниці краще годують. Все що нас очікувало щоранку це порційно 1 скибочка напівпрозорої ковбаси, яка аж рветься від тонкості, 1 скибочка аналогічного сиру і засохлий круасан з пакета. Чай/кава/вода були, на шведському столі, якщо так можна сказати, можна було знайти пластівці з нальотом старості і йогурт який аж шарувався в піалі. Управляюча готелі Наталя з її неадекватною матір'ю, яка проживає в готелі і абсолютно неосудний "сторож" (постійно хропе на дивані або розмахує руками що він не розуміє ні англійською ні "яковською") це взагалі окрема історія. Відверте хамство, що ображає ставлення до постояльців, мошейнечієство з перетасовуванням готелів за фактом приїзду, невігластво і зухвалість, шокували нас. Відповіді "не подобається, нічого іншого у нас немає", "а у нас так" і погрози "а висловлюватимете невдоволення взагалі викликаю поліцію та чоловіка, який з вами розбереться" взагалі норма. Через два дні проживання нас знову хотіли переселити в інший готель, тому що ті люди, які приїхали, щойно відмовилися жити в іншому готелі (т. к. платили саме за Ямайку) і наш номер хотіли віддати їм. Поки ми ходили дивитися готель з надією виїхати з цього мороку, після повернення в номер я побачила що прибиральниця вже акуратно зібрала мої речі в купку і в пакетик щоб швидше ми переїхали. Але ми відмовилися і тоді вони на 3 дні, що залишилися, взагалі перестали прибирати наш номер і міняти рушники. . Це була найогидніша поїздка в моєму житті, романтичний настрій Італії був зіпсований і затьмарений, не кажучи про те, що через хамство Наталії та її сімейства я повернулася до Москви з загрозою викидня.
згорнути
Замовляла готель – 50 метрів до моря. Приїхала – виявилося 250 чи 300. Багато чого з вищесказаного підтверджую. Заселилася в номер, де покоївка забула поміняти рушники. Якби не брудне рушник для ніг (напевно клали на підлогу), могла не помітити, що рушники б/у. На восьмий день запитала: "Коли міняють постіль? ". Адміністратор Наталя сказала, що через 4 - 5 д... →нів і округлила очі, дізнавшись, що пішов другий тиждень. Злив у санвузлі не працював (вода не йшла) – прочистили наступного дня. У номерах немає російськомовного каналу телебачення. Є у вестибюлі та у кафе. Можна подивитися вдень, якщо не дивляться італійці. Увечері за вечерею – лише італійські програми. За 12 днів перебування лише один раз вчасно запустили на вечерю. Початок вечері о 19.30 (по-російському часу-це в 21.30). На 15-30 хвилин завжди запізнювалися. Російських завжди обслуговували після італійців. Можуть покласти два шматочки м'яса, а можуть один. День на третій зауважили, що італійці посипають макарони сиром. Нам сир подали один раз – на день перед від'їздом. На сніданок до пластівців та молока іноді давали йогурт, а іноді всім не діставалося. . Збираючись на екскурсії, дізнайтеся, чи немає якогось свята в ці дні. Бо гроші заплатите, а програму повністю не виконають.
згорнути
Вчора з дружиною повернулися з Італії, тож у нас поки що свіжі враження. Поїздка – 7 ночей екскурсійний тур (компанія Тез Тур, вартість туру зі сніданками та поїздками в районі 40 тисяч рублів на двох). Потрапили до "Джамайки" за системою фортуна. У готелі проводили лише ночі. Цілий день займали поїздки. Сніданок в готелі - італійською - тільки чашка кави з ... →булочкою. Вечерю не брали. За весь час бачили лише господарів готелю (Майкла та Наталю) та прибиральницю. У номерах їсти не можна. Хоча келих вина увечері вибачать. Номери - тільки переночувати: тобто два односпальні ліжка, що стоять поруч, пластиковий стіл, дві табуретки, шафа для одягу і телевізор. Є балкон. Шумоізоляція - цокання підборів по сходах чутно, грюкання дверей сусіднього номера теж. Інші шуми нас уночі не турбували, правда інші туристи скаржилися що їм чути шум поїзду, що проходить недалеко. Wifi - 15 євро на тиждень, після приїзду потрібно залишити депозит 50 євро. Нам їх повернули під час від'їзду. Господарі – доброзичливі. Найчастіше доводилося спілкуватися з Майклом. Мені було цікаво попрактикуватися в англійській, хоча, якщо не вистачає слів, російською вона теж розуміє. Звичайно хотілося б провести час у готелі, розташованому ближче до центру або на першій лінії моря, може бути більш ошатно виглядає. Але в цілому я поставив би тверду четвірку. У своїх очікуваннях я не обдурився. P/S Рекомендація бажаючим перекусити - бар "Барракуда" біля 17-ї зупинки 4-го автобуса (рекомендую морепродукти на грилі), кафе "Sweet line" на площі перед костелом в районі 18-ї зупинки (працює з 6 ранку - чудова кава та тістечка ручної роботи). І ніколи не беріть піцу на винос - по ній у нас моментально визначають росіян.
згорнути
Поїхала я в Італію Вирішила зробити собі подарунок на день народження Побачила у Тез Тур у листопаді привабливі варіанти турів Купила тур на сніданках за 1.000 рублів Відразу не сподобалося що готель буде відомий тільки на місці після прильоту Як пояснили мені в офісі в Сокільниках тому що екскурсійний тип тура Хоча про це чую вперше Так само я попросила зам... →овити мені в літаку вегетаріанське харчування (мені це питання принципове) Назва авіакомпанії я до вильоту так само не знала Ну власне за день отримала всі документи Віза у мене річна була Компанія Вім-авіа Башкирські авіалінії.
Для початку затримали рейс на 2 години через погану погоду в Ріміні Літак невеликий Сервіс в принципі не гірший ніж у Трансаеро (їхній літак до речі ще довше нашого тримали) Що вразило в літаку - черги до туалету все стоїть А на зворотному шляху хтось занадто розумний надумав курити на борту Треба віддати належне екіпажу : І обслуговували на рівні і терпіли веселі кампанії пасажирів Посадили просто чудово Садили в повному тумані в нульовій видимості (це в Ріміні) немає Як і по екскурсіях у Сан Маріно та Венецію які у мене у вартість туру були включені.
Венеція - шикарне місто Перший раз у ньому Просто закохалася Та ще й з погодою дуже пощастило нам Сам Ріміні містечко непогане Треба сказати що довелося доплачувати по дрібницях за все У результаті витратила стільки ж майже скільки заплатила за путівку Ніякі шмотки не купувала там І додаткові екскурсії теж До Ресторани не їздила До речі поселили нас не в самому Ріміні а в районі Вісерба на узбережжі Район весь в готелях Магазин один був неподалік Кафе та ресторанів немає Готелі всі закриті бо не сезон Готель Giamaica Заявлено 3 * але знаходила в інтернеті що 2 * взагалі Але його не було майже весь час Його дружина Наталія - російська з Петербурга.
Начебто мила Але потім почала показувати характер і хамить І працівник Джузеппе який все на собі в готелі тягнув І готував і на ресепшені і в барі Маніяк ще той На всі прохання казав що багато хочемо за маленькі гроші і щоб мовчали і не скаржилися Клеїл всіх дівчат Він албанець а видає себе за італійця У готелі холодно Топлять 3 рази на день але не у всі номери тепло доходить Хочеш тепло - плати 6 євро на добу Номери прибирали так собі Іноді взагалі не міняли рушники Білизна постільна не міняють Підлоги миють злегка і через раз У ванній не миють підлоги Вода гріється дуже довго Планування санвузла невдала Спочатку вхід у душ а за душем туалет Підлоги не сохнуть і йдеш мокрим.
У готелі береться застава 50 євро і податок на проживання про що в турфірмі не попереджали заздалегідь Я взагалі збиралася 100 євро з собою брати всього і вчасно поміняла ще гроші Інтернет окремо оплачується в розмірі 15 євро і за весь період проживання Але ловить тільки в холі Сніданки убогі - одна чашка кави на людину лімітована Тобто 2 вже не можна брати Круассан з універсаму Тости маленькі та джем Вечері трохи краще Є суп і салат всіх виганяють навіщось Я якось сиділа біля каміна внизу в інтернеті і тут же Наталя годувала дитину Дитина відволікалася і мене вигнали Хоча я клієнт і плачу за готель і чому вона не може годувати дитину в кімнаті чи кухні.
Коли проблеми починалися і я просила номер поміняти вона говорила що місць немає Хоча це її проблема щоб туристам було добре Окрема ситуація з гідом Наталією Начебто спершу здалася милою Але потім теж хамство почалося У нас частина людей поселили в готель Angelini (їм взагалі "пощастило" ), тому що місця всім не вистачило Тобто Тез тур не вгадав заздалегідь цей нюанс Там було тепліше Але у моєї подруги не йшла вода в душі Готель був порожній по суті Але номер вона зі скандалом поміняла тільки через 3 дні Потім перегоріло світло всі претензії персонал хаміл Номери без вікон При цьому італійці жили в тому ж готелі з вікнами з балконами та гарною сантехнікою.
Сама фішка була в тому що адміністратора на ресепшені завжди не було тобто будь-який може прийти в готель і взяти ключі і піти в твій номер Господиня і вона ж адміністратор англійською взагалі ні слова Вранці готель закритий ж в обід Якщо адміністратор пішла то людям знову в номери не потрапити Але це було тільки в останні дні коли залишилися одні росіяни в готелі Весело було дівчині з групи коли вона о 23 годині не могла потрапити хоча заздалегідь попередила Їй сказав Джузеппе походити і постукати у вікна готелю може бути їй відкриють Спочатку обидва готелі заявлені як цілодобові Коли вона зателефонувала Наталії Зубцової гіду яка відповідає за туристів Наталія відповіла що це не її справа і вона спить а її розбудили І вона допомогти не може.
А є Джузеппе який так само послав і якому теж начхати на долю клієнтів У результаті в готельничка потрапила А Наталя всім розповідала як її розбудили і заснути вона не могла після всього і щоб їй не дзвонили і вона відключатиме телефон І інший гід Андрій її підтримав у Це тобто якщо туристи ночують на вулиці то для співробітників Тез Тур це в порядку речей Ще додам що в обох готелях заборонено їсти і пити і за це беруть штраф 300 євро По приїзду я написала претензію в Тез Тур на що мені відповіли що послуга була надана А ще ще мені надіслали матеріал про гіда Наталю - http://www. etrips. ru/2011/08/pechalnyj-opyt-s-kompaniej-danko/ .
Так що репутацію своїх співробітників Тез Тур не перевіряє Нам ще пощастило Нас не били, а тільки хамили і тикали.
згорнути
Тільки приїхала і дуже задоволена поїздкою, єдине прикро було, що господиня Наталія російська і дуже не любить росіян, не добре вчинила, взяла 15 євро за інтернет і я всього 2 рази звернулася до неї і сказала що він у номері не працює, не вмію я конфліктувати На сніданок я ходила один раз і вирішила що з мене достатньо. Дзузеппе показав на столик де лежав кр... →уасан і джем з тостером, це все нормально, але коли він підійшов і налив з чайника вже заварений чай, третину склянки, то звичайно стало зрозуміло води і то шкода. Навіть якщо і тур дешевий, господарі повинні розуміти, що хороші стосунки та відгуки принесуть їм більше грошей.
згорнути
Такого жаху я ще не бачила. Старий готель. Беруть заставу 50 євро. У готелі в номерах не можна їсти та пити, за це беруть штраф 300 євро. Вода у ванній довго нагрівається. Дуже холодно. Готель вдень закривається і всіх виганяють надвір. Увечері закривається о 24 годині. Білизна та рушники не змінюють. Прибирання неякісне. На будь-які претензії кажуть мовчати... → і багато просимо за маленькі гроші. Опалення взимку додатково 6 євро на день.
згорнути
Тісний номер, шафи як такої немає – тільки палиця з вішалками. Прибирання номерів неякісне - підлога навіть не підмітає, рушники непрасовані, вологуваті та сірі. Постільна білизна протягом тижня жодного разу не змінили. З усього запропонованого сніданку можна тільки пити каву - інше (круасани в упаковках, дивного смаку сік, сухуватий тостовий хліб, мюслі, мо... →локо - все вічного зберігання) відверто неїстівно. З плюсів - тільки розташування в тихій вуличці, яке псує шум поїздів, що проїжджають в 50 метрах від готелю.
згорнути
Загалом нічого, але дуже поганий сервіс... →
згорнути