Третя і далі
Опис готелю Casa Del Mare 3*
Готель, заснований в 2011 році, знаходиться поряд з берегом моря, зовсім недалеко від Південної фортечної стіни, в місті Созопіль. Неподалік розташоване Старе місто. Поруч із готелем знаходяться численні ресторанчики, магазини та художні галереї. Відстань до містечка Дюні становить 8 км, до міста Приморсько - 20 км, а до курортного кемпінгу Gradina - 4 км. Готель підійде для тих, хто любить поєднувати екскурсійний та пляжний відпочинок.
// Оновлено 04 січня 2023
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Типи номерів
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
До осіб
Розташування
Всього в 200 метрах від готелю розташований головний автобусний вокзал, звідки регулярно відправляються автобуси в міста Бургас та Приморсько. Аеропорт Бургас знаходиться за 45 км.Пляж
За 10 хвилин ходьби від готелю розташований міський піщаний пляж.- третя і далі
- мiський пляж
- піщаний пляж
- шезлонги
- парасольки
Послуги у готелі
До послуг гостей відкрита тераса. Стійка реєстрації працює цілодобово. На запит надаються прасувальне приладдя.- ресторан
- кафе/бар
- автостоянка
- сейф
- безкоштовний wi-fi
- пральня
- трансфер в/з аеропорту
- оплата платіжними картами
- год реновации
Для дітей
- дитяче ліжко
Розваги та спорт
Прогулянки на катері.- дайвінг
Номери
Готель пропонує 19 комфортабельних номерів: Double room, Family Apartment, A Penthouse Suite.Адреса
Kiril and Metodii str. 36, Sozopol, BulgariaТелефони
тел.: +359 550 223 00, факс: +359 550 222 16моб. +359 877 999 913
Е-маil
[email protected]Сайт
Casa Del Mare 3*
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Схожі готелі
54 291 грн
за 9 ночей /
10 днів
59 417 грн
за 10 ночей /
11 днів
2 428 099 грн
за 8 ночей /
9 днів
82 618 грн
за 7 ночей /
8 днів
Найближчі готелі
65 768 грн
за 9 ночей /
10 днів
59 417 грн
за 10 ночей /
11 днів
66 425 грн
за 9 ночей /
10 днів
42 392 грн
за 7 ночей /
8 днів
75 209 грн
за 7 ночей /
8 днів
Відпочивала з чоловіком та дитиною з 24 серпня по 7 вересня 2012р.
Після приїзду до Созополя, нас зустрів представник готелю, допоміг із речами. На ресепшені зустріли з посмішкою, заселення в номер зайняло не більше ніж 5 хвилин. Номер у нас був подвійний із видом на море, дитині поставили додаткове ліжко.
Номер повністю відповідав фото та опису з офіц. са... →йту готелю. З балкона відкривався чудовий вид на море та частину фортечної стіни. У вечірній час, коли все горить вогнями, дуже гарне видовище. У номері у нас прибирали щодня, рушники міняли за день. Сніданки стандартні, особливо не відрізнялися. Коли приходили на сніданок, ми просто говорили з якогось номера (картку взагалі не показували).
З недоліків, це те, що готель не має власної території-але так у всіх готелів розташованих у старому місті. Ми хотіли оселитися саме у старому місті з видом на море, тому для нас це було не суттєво.
Відпочивати нам сподобалося, ще обов'язково приїдемо.
згорнути
Зупинялися на 10 днів із подругою у готелі Casa del Mare Sozopol з 6.08. 2012 по 16.08. 2012. Спочатку, шукали готель із видом на море. Вибрали цей готель, забронювали НОМЕР З ВИДОМ НА МОРІ (Sea view – було зазначено у маршрутній квитанції), заплатили. Приїхали до Созополя, але до готелю нас не підвезли, довелося везти валізи 500 метрів бруківкою – це був пе... →рший дзвіночок. Але, натхненні відпочинком і в передчутті виду на море, що відкривається з нашого номера, ми посміхнулися до ресепшена. На ресепції сидів хлопець, котрий навіть не повернув голову, доки ми його не покликали. Отримавши ключі, заходимо в номер і бачимо, що це якась помилка, тому, що вікна номера виходять на міську дорогу, а балкон, замість виду на море, показує нам "милий" вид на дитячий майданчик, з маленькими дітьми. Коли ми попросили переселити нас у номер з видом на море, за який ми заплатили, хлопець (який, як і решта персоналу готелю, приховував своє ім'я) сказав "Це і є вид на море! У нас в готелі це вважається "see view". У нас не вкладалося це в голові, приїхавши на відпочинок, ми не очікували, що нас почнуть "розводити" за якоюсь абсурдною, примітивною шахрайською схемою! Замість того, щоб прийняти душ після перельоту і йти мочити ноги в морі, ми намагалися відстоювати свої права. На наступний день, після словесних баталій і численних прохань до сторони, що зустрічає, нас переселили в номер з видом на море. Але лише на 7 днів. За 3 дні до від'їзду, нам, у командній формі сказали звільнити номер і назад заселитися в "люкс" з видом на дітей, що кричать, і проїжджу частину. Управляюча готелю, теж дуже засекречена дама, з потеклою тушшю, в брудній майці і з дуже огидною фізіономією почала на нас підвищувати голос, і звітувати, що ми, цитую: "неякісні туристи! З іншими таких проблем не було"! А номер, за який ми заплатили, мали звільнити, бо до них їде якась жінка, яка нібито раніше забронювала цей номер. Мало сказати, що настрій наш був зіпсований. . . я взагалі не пам'ятаю, щоб зі мною так неповажно і феєрично нахабно розмовляли! А як жахливий фактор, нам відмовилися продовжувати сніданки, поки ми не переселимося в номер з видом на дорогу. Ми переселилися, А я знала, що репутація цього готелю назавжди буде затаврована! Шановні туристи! Не навчайтеся на своїх помилках! і зважте на всі негативні відгуки, яких безліч, і не витрачайте свої гроші, довгоочікуваний відпочинок, і нервові клітини на цей готель! Для любителів гігієни: в готелі немає душа, крім номера люкс, замість душу в підлозі є "мальовнича" дірка, яка забивається після першого прийому душу, і випромінює неприємний запах. У готелі дуже погано прибирають та не змінюють рушники. Туалетний папір – на вагу золота. Офіціантка в ресторані, яка має доступ до їжі, хворіє на якесь шкірне захворювання. Моя оцінка: обслуговування - 1, сніданок 3, Прибирання номера 1. Сподіваюся, мій відгук допоможе комусь у виборі готелю. Бажаю всім чудового відпочинку, тільки не в цьому готелі! З повагою, Ганна Агєєва
згорнути
[20.08. 201.16:45.09] Тетяна Поліщук: 1. Фена та праски немає 2. Ванна – це душ і дірка в підлозі. Причому слив явно забитий, тобто коли приймаєш душ, води стає по щиколотку 3. Персонал непривітний, офіціантки з висипом вугрів, які вихоплюють картки на сніданок, не вітаються. 4. На їхньому сайті неповна інформація. Фотографії номерів тільки з видом на море і... → місто, бічних немає.
А готель позиціонує себе як "перлина у намисто Созополя".
Перлиною може стати, коли господарі наведуть порядок. Тому що місце розташування – шикарне, а якість обслуговування та комфорт – огидні.
згорнути