Опис готелю Jaunkemeri 2*
Реабілітаційний центр знаходиться в сосновому лісі біля дюнної зони Ризької затоки, в оточенні трьох озер: Слокас, Мелнайс та Канієру.
// Оновлено 09 серпня 2022
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Послуги у готелі
Джерело мінеральної води, їдальня, бар, кафе, спортзал, басейн, сауна, перукарня, стоматолог, 300 м кінно-спортивний центр, музичний салон, кінозал.Види курортного лікування: сірководневі, бромисті, хлоридно-натрієві, мінеральні ванни, грязьові аплікації, масажі, фізіотерапія, ерготерапія, магніти, лазери, ультразвук, сучасна діагностика.
Номери
228 номерів.В номерах
Усі номери мають радіо, санвузол, лоджія. У покращених номерах є TV, у люксах – холодильник та телефон.
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Цьому санаторію потрібна інспекція. Принаймні на кухню точно. Офіціантки можуть відкрити рота на клієнта. Готують як для свиней. Лікарі не уважні. У документи від лікарів навіть не дивляться. Усіх під одну гребінку. За свої заплачені гроші вимотають усі нерви. Програма для онкохворих не працює. Не мають уявлення, яка дієта потрібна пацієнтам після хімії та о... →промінення. Відносини до хворих огидне. Кухарі з кухні гнати поганою мітлою. Санаторій для оздоровлення, а не для того, щоб люди переживали, труїлися їх їжею та заробляли мікроінсульт. Я цей санаторій не рекомендую нікому. Інспекція за ними плаче!
згорнути
Зустрічають привітно пояснюють мало...Якщо працедури, які тобі належить за станом здоров'я, не можеш сприйняти...замінюють але на платні. . І вся відмосфера тебе по можливості прописати платні процедури. Немає валу міняють біс грошей не будуть...Інтернет туфта телевізори в основному старі десь 25 см екран. Права качають майже марно...Наприклад лікар написав ... →заміну солево кімнати де немає вемтиляції. . і мені було погано. . але безкоштовно недали залишився з носом.
згорнути
Вперше в цьому санаторій. Персонал переважно доброзичливий. Але є і які так загавкають, що хочеться зібрати валізу і додому їхати. Скрізь чисто, але меблі, двері та ванні кімнати потребують заміни. У їдальні не вистачає різноманітність. Не розумію, чому не перейшли на шведський стіл. До путівки входить мало процедур. За решту треба відкривати по ширше гаманц... →і. Та й латиші не найввічливіший народ. Або так Європа настроїла народ проти росіян. Загалом це була перша та остання поїздка до цього санаторію.
згорнути
Була відверто щаслива. Гімнастика на витяжку різних груп м'язів, у тому числі в басейні, бруду та ванни, приємне суспільство, майже домашня їжа, дбайливий персонал – цього цілком достатньо для відпочинку та лікування! Якщо є можливість, можна доповнити курс екзотичними процедурами або верховою їздою. Верхом посадять навіть інваліда-візочника, і молода-красив... →а дівчина поведе вашого коня у приводу. Є танцзал (беріть туфлі, латиші вміють танцювати). Відпочиваючих розважають місцеві колективи дорослих та дітей – дуже гідні. Візьміть із собою настільну гру Rumicub або "Хто точніше", а те, що й удома мотає нерви, не беріть, і ви теж будете щасливі! У Ніцці влітку дуже брудна вода.
згорнути
Були у санаторії наприкінці липня (з 22 числа). Перше, що здивувало – відсутність електронних ключів, карт та всього того, чим світ живе та користується вже понад 10 років. Абсолютно все (талони на їжу, карти, внесення до бази санаторію) - вручну, по-старому на папері. Заселялися хвилин 30. Двічі сходили до каси, підтвердити оплату, яку перевели за безготівк... →овим розрахунком ще у квітні. Будь-які процедури, крім бромних ванн – за окрему плату. Черги до каси до 30 хвилин. Харчування непогане, персонал їдальні (саме їдальні) дуже доброзичливий. Це, мабуть, єдиний плюс санаторію. Територія велика, недоглянута, ні до чого і не для кого (особливо для дітей) не пристосована. Дістатись Юрмали (не кажучи про клуню) - ціла історія, що займає багато часу, сил і грошей (бо єдино вірний спосіб вибратися звідти - викликати таксі і чекати на нього хвилин 30-40). Номерний фонд – жах. Підібрати більш відповідне слово неможливо. Душ – це дірка у підлозі, за 10 сантиметрів від унітазу. Підлоги, меблі – все старе. Подушки, матраци не змінювалися з часів відкриття санаторію. . Лоджія, заявлена на сайті - це пофарбований білою фарбою бетонний балкон, посередині якого натягнута мотузка для білизни. Ми поїхали за добу. Треба віддати належне керівництву - гроші повернули без проблем і в повному обсязі, впоралися лише за кілька годин. і останнє - не відбули в санаторії в кінці липня (з 22 числа). Перше, що здивувало – відсутність електронних ключів, карт та всього того, чим світ живе та користується вже понад 10 років. Абсолютно все (талони на їжу, карти, внесення до бази санаторію) - вручну, по-старому на папері. Заселялися хвилин 30. Двічі сходили до каси, підтвердити оплату, яку перевели за безготівковим розрахунком ще у квітні. Будь-які процедури, крім бромних ванн – за окрему плату. Черги до каси до 30 хвилин. Харчування непогане, персонал їдальні (саме їдальні) дуже доброзичливий. Це, мабуть, єдиний плюс санаторію. Територія Оцінка: 4 Територія велика, недоглянута, ні до чого і не для кого (особливо для дітей) не пристосована. Дістатись Юрмали (не кажучи про клуню) - ціла історія, що займає багато часу, сил і грошей (бо єдино вірний спосіб вибратися звідти - викликати таксі і чекати на нього хвилин 30-40). Номерний фонд – жах. Підібрати більш відповідне слово неможливо. Душ – це дірка у підлозі, за 10 сантиметрів від унітазу. Підлоги, меблі – все старе. Подушки, матраци не змінювалися з часів відкриття санаторію. Лоджія, заявлена на сайті - це пофарбований білою фарбою бетонний балкон, посередині якого натягнута мотузка для білизни. Ми поїхали за добу. Треба віддати належне керівництву - гроші повернули без проблем і в повному обсязі, впоралися лише за кілька годин. І гастійна була в санаторії наприкінці липня (з 22 числа). Перше, що здивувало – відсутність електронних ключів, карт та всього того, чим світ живе та користується вже понад 10 років. Абсолютно все (талони на їжу, карти, внесення до бази санаторію) - вручну, по-старому на папері. Заселялися хвилин 30. Двічі сходили до каси, підтвердити оплату, яку перевели за безготівковим розрахунком ще у квітні. Будь-які процедури, крім бромних ванн – за окрему плату. Черги до каси до 30 хвилин. Харчування непогане, персонал їдальні (саме їдальні) дуже доброзичливий. Це, мабуть, єдиний плюс санаторію. Територія велика, недоглянута, ні до чого і не для кого (особливо для дітей) не пристосована. Дістатись Юрмали (не кажучи про клуню) - ціла історія, що займає багато часу, сил і грошей (бо єдино вірний спосіб вибратися звідти - викликати таксі і чекати на нього хвилин 30-40). Номерний фонд – жах. Підібрати більш відповідне слово неможливо. Душ – це дірка у підлозі, за 10 сантиметрів від унітазу. Підлоги, меблі – все старе. Подушки, матраци не змінювалися з часів відкриття санаторію. Лоджія, заявлена на сайті - це пофарбований білою фарбою бетонний балкон, посередині якого натягнута мотузка для білизни. Ми поїхали за добу. Треба віддати належне керівництву - гроші повернули без проблем і в повному обсязі, впоралися лише за кілька годин. Настійна була в санаторії в кінці липня (з 22 числа). Перше, що здивувало – відсутність електронних ключів, карт та всього того, чим світ живе та користується вже понад 10 років. Абсолютно все (талони на їжу, карти, внесення до бази санаторію) - вручну, по-старому на папері. Заселялися хвилин 30. Двічі сходили до каси, підтвердити оплату, яку перевели за безготівковим розрахунком ще у квітні. Будь-які процедури, крім бромних ванн – за окрему плату. Черги до каси до 30 хвилин. Харчування непогане, персонал їдальні (саме їдальні) дуже доброзичливий. Це, мабуть, єдиний плюс санаторію. Територія велика, недоглянута, ні до чого і не для кого (особливо для дітей) не пристосована. Дістатись Юрмали (не кажучи про клуню) - ціла історія, що займає багато часу, сил і грошей (бо єдино вірний спосіб вибратися звідти - викликати таксі і чекати на нього хвилин 30-40). Номерний фонд – жах. Підібрати більш відповідне слово неможливо. Душ – це дірка у підлозі, за 10 сантиметрів від унітазу. Підлоги, меблі – все старе. Подушки, матраци не змінювалися з часів відкриття санаторію. Лоджія, заявлена на сайті - це пофарбований білою фарбою бетонний балкон, посередині якого натягнута мотузка для білизни. Ми поїхали за добу. Треба віддати належне керівництву - гроші повернули без проблем і в повному обсязі, впоралися лише за кілька годин. Про погоду: ми були в клуні-юрмалі з 22 по 28 липня 2013р. Там дуже, дуже холодно. Перевірте архів погоди. У період нашого перебування сонця був зовсім. Температура не піднімалася вище 18 грн. Діти (10.5 і 2.5 роки) постійно ходили у вітровках, джинсах та кросівках. І останнє. Настійна рекомендація люблячим батькам та дітям: не надсилайте туди ні дітей, ні ваших батьків. Дітям там просто нічого робити, крім походів на процедури (які є в Москві. Соляні печери в санаторії Валуєво, наприклад), а батьки ніколи не скажуть, що їм там погано, і будуть сидіти всі 2 тижні, які ви з найкращих спонукань їм сплатили . Причому сидітимуть без необхідних їм процедур, тому що переважна більшість з них платна, і багато пенсіонерів просто не мають коштів їх оплачувати. Маса постояльців вдень сидить біля ресепшну або на 2-му поверсі біля кіоску, і просто не знають, куди себе подіти. Словом, добре подумайте – чи такий заслужений відпочинок потрібен вам, вашим діткам та батькам.
згорнути
Чудовий санаторій. Поставили на ноги у прямому значенні слова. Хороший та чуйний персонал. Ну а природа. . . немає слів. . . природа шикарна. . .... →
згорнути
Відпочивали з дружиною у санаторії Яункемері на початку липня. Вибирали готель задовго до відпустки, продумували маршрут, хотілося відпочити та отримати лікування. "Яункемері" був обраний ще й тому, що при ньому є платна стоянка для особистого автотранспорту, тому що вирішили їхати через Таллінн на машині. Розміщення, обслуга, харчування загалом задовільний.... → Але враження від відпочинку було зіпсоване тим, що зі стоянки санаторію (зауважте – ПЛАТНОЮ І ОХОРОНЯЮЧОЮ) було викрадено нашу машину. Здивувало й обурило ставлення головного лікаря, який не тільки не вибачився за те, що сталося, а й не зробив жодних дій до того, щоб надати хоч якесь сприяння в нашій ситуації. Просто вдав, що його це не стосується! Звичайно, і персонал, і лікарі – всі співчували нам, за що їм велике спасибі. Але головний лікар, фактично господар всього комплексу, відверто відсторонився, надавши нам самим вирішувати проблему. Зрозуміло, що розшук машини - це справа поліції, але елементарна людська участь до гостей свого санаторію - не так і багато, що передбачається у цивілізованих людей. . Мабуть, головне для господаря – отримання грошей, а репутація закладу – справа не першочергова. Відпустка, яку чекали весь рік, була остаточно зіпсована, і чималу роль у цьому відіграло ставлення головного лікаря.
згорнути
Я пам'ятаю щохвилини.
Все на найвищому рівні. . .
І процедури і персонал, і природа.
Тепер залишається тільки мріяти і згадувати.
За 2 тижні мене просто поставили на ноги.
Ревматикам і сердечникам наполегливо рекомендую.
Я скрізь поставив п'ятірки, але оцінка санаторію 5+... →
згорнути
Липень 1986г. Велике спасибі обслуговуючому персоналу.
Воістину незабутній відпочинок у моєму житті.
Я жив з Аллою Борисівною Пугачовою на одному поверсі (у неї були гастролі на Юрмальському стадіоні) ось!
Відпочинок зараз в Яун Кемері моя мрія.... →
згорнути