Опис готелю Анабель 4*
Готель Анабель - це невеликий затишний готель, який знаходиться в самому серці Санкт-Петербурга, на Невському проспекті. Готелю присвоєно чотири зірки. На кожному поверсі для зручності відвідувачів обладнано міні-кафе. Зі смаком підібрані елементи інтер'єру створюють затишок та домашню атмосферу. Вікна (склопакети) всіх номерів виходять у тихий дворик, що дозволяє відпочивати від міського шуму та суєти, незважаючи на близькість головного проспекту Санкт-Петербурга.
// Оновлено 12 серпня 2022
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Послуги у готелі
• Цілодобове обслуговування• Сауна
• Прасувальна
• Мікрохвильова піч
• Кавоварка
• Доступ до Інтернету (за дод. плату)
В номерах
ванна, душ, туалет, ТБ, телефон, доступ до Інтернету, мінібар.Сайт
Анабель 4*
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Хочу поділитися відгуком про моє перебування в цьому "чудовому" готелі. Дуже сподобалося ставлення до себе під час заселення і перші 2 дні проживання-були дуже ввічливі дівчата на ресепшені, вранці годували сніданком (так собі, але за ці гроші піде), номер прибирали щодня (як з'ясувалося в цьому і проблема...). В останній день проживання я помітив пропажу ре... →меня! Просто не знайшов його на стільці, де він висів уранці! Перерва всі сумки та пакети, переконався в тому, що він дійсно зник, я вирушив на ресепшн. Дівчина під назвою "Nika" на бирці (згодом своє ім'я та прізвище вона відмовилася повідомляти, мотивуючи це тим, що я можу їй загрожувати згодом))) Пообіцяла донести все до керівництва і постаратися знайти мою пропажу (спочатку все було люб'язно).
Я попросив повернути ремінь на місце до мого приходу в готель, прийшов я прямо перед від'їздом в аеропорт, звернувшись до неї нарвався на повний не адекват з її боку, спочатку вона сказала, що мій ремінь, напевно, за шафою (! ! ! WTF ! ! ! я схожий на ідіота, який роздягаючись, кидає речі за шафу??? ) Потім сказала, що я сам його у себе вкрав (розумом там не пахне), потім дістала телефон і посміхаючись стала мене знімати на камеру, відпускаючи фрази з глузуванням. Я поспішав до аеропорту, тому не став викликати нашу доблесну поліцію, залишивши цю справу на потім. По завершенні всіх моїх ділових поїздок (через 5-6 днів) я вирішив написати претензію на ім'я керівництва готелю, зі мною зв'язалася "мила" дівчина Ганна, яка усією своєю істотою намагалася показати свою участь та співчуття, з обіцянками розібратися та допомогти.
Але через кілька днів прийшла відповідь із формулюванням, що "ніхто сторонній у номер не заходив", хоча його прибирали поки мене не було в готелі (якраз тоді ремінь і пропав), і "речі не виносилися". Який дурень нестиме ремінь у вгору піднятій руці перед камерою??? ! ! ! Так само написали, що вони "взяли пояснювальні записки з адміністраторів та покоївки", які природно мій ремінь не брали))) А то ось вони б зізналися: "так, це я взяла гарний ремінь "D&G", дякую власнику!
Так само вони знайшли факти недостовірності в моїй претензії-порівняли показання камер та мої описи подій, та я міг прийти в номер не 17-00 як написав, а в 17-20, загалом марення!
Зате мені по телефону вибачилися, хоча я просив відшкодувати вартість ременя, якщо не можуть знайти сам ремінь За це звичайно спасибі.
Але ось що я скажу- ремінь пропав у цьому готелі і це ФАКТ, порівнювали вони показання камер за часом чи ні, ремінь пропав зі спинки стільця, куди я його повісив уранці, а прийшовши надвечір його там не було, а номер був прибраний!
Злить те, що якого біса я приїжджаючи в готель повинен ховати не тільки гроші та телефони, але ще й особисті речі? ?
Я думаю краще б адміністрація готелю відшкодувала мені пропажу, якщо цінує свою репутацію, чого вони природно не зробили, а це означає, що готель найнижчої проби, і працюють там низькі люди, які просто обкрадають своїх гостей, причому дріб'язкові крадіжки (мабуть розрахунок на те, що дрібниця не помітять-а я ось помітив, тому що цей ремінь мені був дорогий як пам'ять...
PS: Відповідно до ст. 901.401 Цивільного кодексу РФ Зберігач відповідає за втрату, пошкодження майна прийнятого ним на зберігання.
Відповідно до ст.
902 Цивільного кодексу РФ при безоплатному зберіганні Зберігач повинен відшкодувати постояльцеві (відвідувачу) збитки, заподіяні втратою майна - у розмірі вартості втраченого або майна, що бракує.
згорнути