Опис готелю Нарвська 2*
Готель економ-класу, розташований неподалік ст.м. Нарвська. Вдалий варіант розміщення для невибагливих людей, особливо підходить для молодіжних груп та компаній.
// Оновлено 12 серпня 2022
Немає турів в цей готель з України
Послуги у готелі
Усього 43 місця. У кожному номері тільки необхідні меблі (ліжка, тумбочки). Зручності (душ, туалет) на поверсі. Усього 4 поверхи, загальна кухня, по одному туалету на поверсі, всього 8 душ.Немає турів в цей готель з України
Ні хостелом, ні готелем це назвати не можна. Ночівля для бомжів. Те, що представлено на сайті – це фото не має нічого спільного з нею. Облізлий будинок далеко від метро з вікнами на такий самий облізлий будинок. Як тільки ми увійшли, перша думка була бігти без оглядки! Але. . . Відразу висить напис, що гроші не повертаються, якщо гість надумав поїхати раніше... →. Все продумано. У номерах холодно. На запитання, чи можна взяти ковдру, адміністратор сказала, що ніхто не скаржиться, при цьому сидить обійнявши обігрівач. У результаті принесла ковдру тепліше, але таке смердюче спітнілими ногами, що мало не знудило. Підковдра немає, є ганчірки-простирадла, розміром метр на метр-накривай або верх, або низ. Вода гаряча з перебоями, бо стоїть титан. Хто встиг- той вранці помився гарячою, інші миються холодною і тремтять у номерах від холоду. Стіни з картону, чутно, як у загальному туалеті хтось пукнув. Убощиця-таджичка бурчить на чесь коридор, що "весь туалет заср. . . ли". Мабуть, потребу треба справляти будь-де, тільки не в туалеті. Після прогулянки містом з жахом думали про повернення в холодний номер на брудні ганчірки. І все це за 1300 на добу! Це жах! Куди дивиться санепідемстанція. 100 руб-це червона ціна. Грубі адміністратори з перекошеними від агресивності обличчями. Ми дуже багато мандруємо та жили у хостелах. Але в такому лайні не жили жодного разу!
згорнути
Так, ціна, але якість жахлива. Меблів немає, кімната на двох 5м. Туалет у коридорі та на 5 номерів один поштовх на всіх. Постільна білизна економлять, замість підковдр дають простирадла, а ковдри такі тонкі, що всю ніч мерзнеш. У номері пахло псиною.... →
згорнути
чу народитися враженнями про нове слово у світі готельного бізнесу.
Разом із батьком, учасником Великої Вітчизняної, вирішили відвідати місто його юності, адже День Перемоги тато зустрів у Ленінграді. Напередодні виїзду знайшла інформацію в Інтернеті про ваш готель, дівчина (мабуть, черговий адміністратор) прийняла замовлення, але просила передзвонити, якщо... → щось зміниться, я уточнила, чи потрібна передоплата, мене запевнили.
За два дні до приїзду я вирішила продзвонити (досвід, адже наш сервіс був завжди ненав'язливий), на мій подив чергова адміністратор в грубій формі повідомила мені, що ніякий дурень без передоплати бронь не надає, привласнила мені титул ошуканців і брехні. бало межі. На питання, а чи є вільні номери в даний момент, я вислухала подібний монолог з більш приємними епітетами на свою адресу.
Мені довелося терміново шукати інший готель, зрештою я його знайшла, з доброзичливим, ввічливо-попереджувальним персоналом, до речі, без передоплати. Проблема, втім, вирішена, але ніхто не поверне витрачених нервів і зіпсованого настрою. Не ризикну рекомендувати ваш готель ні знайомим, ні друзям.
згорнути