Піщано-гальковий пляж
Спа або велнес-центр
Опис готелю Astoria Hotel 4*
Невеликий міський готель поблизу центру Кемера. Готель був відкритий у 2006 році, остання реновація проводилася у 2018 році. Рекомендуємо для молодіжного відпочинку.
Площа території 2100 м²
// Оновлено 03 січня 2023
Тури від 30 369 грн
за двох, 5 ночей,
без транспорту
Детальніше
Типи номерів
До осіб
Розташування
У 55 км від аеропорту Анталії, в центрі Кемер, в 220 м через дорогу від власного пляжу.Пляж
За 220 м від готелю. Між готелем та пляжем проходить дорога та променад.- третя і далі
- власний пляж
- піщано-гальковий пляж
- шезлонги
- парасольки
- пляжні рушники
Послуги у готелі
Цілодобова стійка реєстрації, послуги з прасування одягу, Wi-Fi (платно, в лобі та номерах), 1 основний ресторан, 3 бари, ТВ-салон, 1 відкритий басейн з прісною водою, без підігріву, біля парасольки, шезлонги, матраци: безкоштовно, рушники: платно.- ресторан
- кафе/бар
- відкритий басейн
- критий басейн
- автостоянка
- прокат автомобілів
- сейф
- ліфт
- пральня
- лікар
- зручності для людей з інвалідністю
- трансфер в/з аеропорту
- обмін валют
- оплата платіжними картами
- год реновации: 2018
Для дітей
Відкритий дитячий басейн 12 кв.м, 1 гірка.- дитячий басейн
- дитячий майданчик
- дитячі стільчиками в ресторані
- дитяче ліжко
Розваги та спорт
Дартс безкоштовно, жива музика безкоштовно (1 раз на тиждень).- Спа або велнес-центр
- сауна/лазня/хамам
- джакузі
- більярд
- настільний теніс
- волейбол
- тренажерна зала
- аеробіка
- диско-клуб
- анімація
Номери
У готелі є 78 номерів. Складається з однієї 4-поверхової будівлі.В номерах
У номерах представлено: міні-бар (вода в день прибуття), ТВ з каналами російською мовою, спліт-кондиціонер, телефон, фен, ванна кімната з душовою кабіною, тапочки, музичний центр, Wi-Fi (платно), сейф (платно) ).Адреса
Merkez Mahallesi, Kavaklı Cad. No:3, 07990 Kemer, Antalya, TurkeyТелефони
Tel: +90 (242) 814 73 97Сайт
Astoria Hotel 4*
Тури від 30 369 грн
за двох, 5 ночей,
без транспорту
Детальніше
Схожі готелі
Найближчі готелі
89 280 грн
за 12 ночей /
13 днів
57 139 грн
за 9 ночей /
10 днів
34 792 грн
за 7 ночей /
8 днів
64 976 грн
за 8 ночей /
9 днів
Дуже брудний готель, все в напівзруйнованому стані. У туалеті кришки туалету відламано, гель -дозатор у жахливому стані. Таким чином, у вестибюлі представити магазин Millenium не дає пропуску, переконає безкоштовну поїздку в магазин шкіри та хутра. Магазин розводиться за гроші. Не купуйте там нічого, ціни перевищують 3.4 рази. Куртка - це та, яка коштує 150 ... →доларів в інших магазинах, вони розлучені на 600.
згорнути
Ми відпочивали в Кемері не вперше. Однак відпочивали в готелі Асторія у вересні поточного року вперше. Готель хоч і невеликий, однак затишний, спокійний. Хочемо подякувати працівникам готелю Набі, який нас зустрів о 5 ранку та Ірині, за іх ввічливість до туристів, доброзичливість, які з розумінням віднеслись до нас і наших прохань. Після сніданку нас поселил... →и.
Меню в ресторані різноманітне. Постійно було мясо, риба, сири, колбаси, фрукти, овочі, кава, соки, спиртне. Їжа була смачна, різноманітна. Дякуємо шеф повару, поварам та офіціантам, які гарно працювали.
Прибирали кожен день, рушники міняли часто, номери чисті.
До моря іти хвилин 5-7. Пляж невеликий, однак не затишний, нормально не облаштований. На пляжі є напитки та кофемашина.
Нам сподобалось - близько до центру, поруч всі магазини, базар, до пляжу хвилин 5.
В готелі працює хороший персонал.
згорнути
Другу добу нам (3 родини) не дають номери в готелі. Гоняють з одного в другий. Минулу ніч були в Гранд Мірамор. Зараз нас виселили і селять в якись готель без зірок. Як можна брати кошти за номери у декільких клієнтів? Турецьке шахрайство!!!! ! Не бронюйте ніколи цей готель!!! !... →
згорнути
У ГОТЕЛІ КЛОПИ! АНІМАТОР УДАРИВ РОСІЙСЬКОГО ЧОЛОВІКА! ЇЖА ЖАХЛИВА!
Відпочивали з 10.06. 2018 до 18.06. 2018
КЛОПИ В ГОТЕЛІ!
Ми бронювали номер з трьома ліжками( нас 3 дівчинки), по приїзді в готель, нам повідомили, що номер з трьома ліжками нам дадуть через 2 дні і поки потрібно трохи потерпіти. Пройшло два дні.
І ТУТ ПОЧАЛОСЯ НАЙцікавіше! Через два дні н... →ас переселили в НОМЕР 309!
Спочатку я стала знаходити на собі незрозумілі плями і свербіти, думаючи що це алергія на їжу, або на сонце.
Через добу, ми побачили КЛОПА по одязі, і буквально через хвилину вже іншого на ліжку ( ВІДЕО ПРИСУТНІЙ)!
Ми побігли на ресепшен, і, звичайно ж, номер нам не змінили і сказали: живіть, дівчатка в клопнику до ранку.
На ранок все стало ще гірше. Ми боялися привести клопів додому і попросили випрати наші речі в машині і висушити.
На ресепшені Атабель (ГОЛОВНИЙ В ЦЬОМУ ГОТЕЛІ, він ходить в окулярах) став на нас кричати, відмовляти навіть у пранні, махати руками, його взагалі нічого не хвилює і взагалі, щоб ми вирішували «свої» проблеми самі. Ми були шоковані.
Хотіли брати квитки до Москви, але нам допоміг Набі, він виправ речі в машинці і кинув у сушку 100 градусів. У своїх речах клопів ми вивели. А в номері так нічого не змінилося, адже керівництво готелю це не хвилює, саме Атабелю все одно на вас, туристів.
Працівники ресепшена вибачилися, Набі, туроператор.
А Атабель (головний у цьому готелі) так і не вибачився, я вже мовчу про якийсь комплемент.
До речі, потім туристи, що відпочивають тут (ЖІВЧІ У ІНШИХ НОМЕРАХ) також скаржилися на укуси!!! !
АНІМАЦІЯ!
Для дітей тільки дискотека 30 хвилин увечері і на ній розігрується для однієї дитини морозиво, яке вони нададуть ЗАВТРА. Не враховуючи, що дитина може вже відлетіти додому, діти розлучалися.
Аніматор вдарив п'яного російського чоловіка за те, що той просив пісню, а аніматор не включав, після чого він розпустив свої руки. Російський чоловік у відповідь не вдарив.
І ці люди можуть працювати із вашими дітьми!
ЇЖА!
Одноманітна, ходили потім кафешками. Можна сказати, що не заощадили.
згорнути
Відпочивали з чоловіком на травневих святах в 2018 році. Основний контингент були молоді люди і літні пари, дітей було мало. Як на мене - досить спокійна атмосфера без зайвого шуму і клопоту. Завжди можна було знайти вільне місце біля басейну. Харчування нам здалося не на 5 зірок, але непогане, всього було достатньо :) До пляжу спокійним кроком 5-7 хвилин. М... →оре мені сподобалося - чисте і спокійне, але галька велика і ходити по ній завжди зручно. Місцезнаходження плюсове: 7 хвилин до центру Кемера, 5 хвилин до нічних клубів, до магазинів - взагалі в пішої доступності. Непоганий бюджетний варіант відпочинку.
згорнути
Здрастуйте) У готелі Astoria Hotel відпочивали із сестрою у липні 2017 року. Тур купували у тур оператора ТПГ. Готель сподобався і розташуванням (центр Кемера), і зовні (відчувається національний стиль в оформленні), і номерний фонд непоганий. На мою думку, співвідношення ціна-якість виправдане абсолютно. Готель усередині дуже красиво оброблений, дорогий та ... →стильний дизайн, багато світла та дзеркал. Номер дали світлий, затишно обставлений. Два ліжка, столик із дзеркалом, ТВ, шафа, сейф (платний), кондик. Душова кабінка з цілодобовою гарячою водою, сантехніка у нормальному стані. Рушники приносили щодня. Прибирання регулярне, роблять милих пташок та звірів з рушників) Є і невеликий балкончик у номері, у нас виходив на басейн. Харчувалися іноді за межами готелю, але часто і в готелі. Особливої різноманітності страв немає, але все дуже ситне і смачно приготовлене, кухарі намагаються! Затракали пластівцями, сир, ковбаса, яйця, овочі. З м'яса курка, баранина, індичка. Рибка була, овочі, макарони, рис, картопля, салати, яйця, сир, оливки. Як на мене, харчування нормальне. Море/пляж Оцінка: 5 Море дуже тепле в цьому районі, йти до пляжу хвилин 5-7, пляж гальковий (беріть взуття), лежаки безкоштовні, але не завжди є вільні, зате пляж сам чистий, прибирають сміття постійно. Анімація в готелі орієнтована тільки на дорослих, для дітей немає розваг, та й не дуже багато в готелі сімей з дітьми. Готель сподобався і тим, що багато російськомовного персоналу, так що на пальцях нічого пояснювати не доводиться. Як дуже чиста, затишна і з гарним обслуговуванням четвірка - чудово!
згорнути
У перші пару днів думки щодо готелю були такі: нормально, але вдруге не поїдемо. Але з кожним днем враження ставало дедалі гіршим, бо спливали ті чи інші моменти. Мінусів в «Асторії» значно більше, ніж плюсів.
Негативне: за 10 днів нашого перебування там нам жодного разу (! ) не змінили постільну білизну та рушники. Хоча за правилами це мают... →ь робити раз на три дні. Білизна так і не змінили, хоча ми говорили про її стан на ресепшені.
Прибирати у номері мають щодня. За 10 днів підлога у ванній кімнаті не підмітала жодного разу. Якби був віник, сама б сміла. Прибирання в нашому номері полягало виключно в тому, що покривало повертали химерною формою і клали посеред ліжка. Ми вішали на двері ярличок із проханням про прибирання, але це теж не діяло.
Номер загалом нормальний, хоч і дуже маленький. Меблі більш-менш, матрац, щоправда, «підгуляв», відчувалися пружини.
У готелі є жлобська система штрафів: за втрачений браслет, за зняття ключа від номера з брелока, за плями, що важко виводяться на постільній білизні і рушник. Першого ж дня ми помітили, що у нас на ковдрі пляма малинового кольору. Сказали про це на ресепшені, щоб не повісили на нас. Особа чоловічого роду записав це, але покривало так і не замінили. Пізніше побачили на ньому ще кілька жовтих плям. По-хорошому, таке покривало треба було давно вже викинути (нагадаю, готель 4-зірковий).
На окрему увагу заслуговує хмир на ресепшені. Інакше його не назвеш. Тут хтось у відгуках називав його «обличчя турецької національності». Просто в крапку. Жодної банальної ввічливості з його боку, яка має бути властива адміністратору готелю, не було. Він впарив нам телефонну картку за 5 доларів нібито з 30 хвилинами на дзвінки (я ще перепитала, точно там буде 30 хв. ). У результаті вдалося поговорити 2 хвилини і все – гроші на ній закінчились. Звичайно, жодних грошей нам не повернули і навіть не вибачилися.
Коли ми зібралися на екскурсію (виїзд був о 5-й ранку), підійшли до нього на ресепшн за день до неї, щоб замовити ланч-бокс. До речі, екскурсії у вуличних агенціях мінімум у 2 рази дешевші, ніж у готельних гідів. За «складом» - такі самі. На що він нам відповів, що ланч-бокс нам не покладено, тому що екскурсію ми замовили у вуличній агенції, а не у нашого готельного гіда. Хоча ніде таких правил не написано. Як потім виявилося, таке жлобство було лише в Асторії, тому що в автобусі без ланч-боксів ми були єдині; і суть проблеми не в тому, що ми витратили зайві 5-10 у. на їжу, а у жлобському відношенні персоналу готелю. Тобто ми по суті оплатили цей день, але не їли взагалі (навіть на вечерю не встигли). Скандали з ним не хотілося лише через те, що у номері залишалися наші речі. До речі, за безпеку речей готель теж ніякої відповідальності не несе. Натомість пропонує сейф за 3 долари на добу (при нас до тіла на рецепшені підходили дві жінки та просили навчити їх користуватися сейфом, тому що вже 2 дні їхнього перебування в готелі минуло, гроші вони заплатили, але до них ніхто так і не схотів підійти) . Інтернет у готелі теж платний – 3 долари на добу на один (! ) пристрій. Подруга відпочивала в сусідньому готелі із 3* і там був вай-фай безкоштовний.
З нечисленних плюсів хочу відзначити те, що нас заселили не о 14 годині, як за правилами, а о 10. Також було нормальне харчування та ввічливі офіціанти.
Вибір їжі був не особливо, але ми не перебірливі. Ще дуже здивувало, що соки розбавляли з водою. Жлобство. Саму їдальню прибирають дуже погано. Скатертини брудні, а крихти часом лежали добу. Собаки господаря готелю (їх там 2 мінімум) вільно бігали по їдальні (там це називають ресторан) та клянчили їжу. А ще вони воду пили із дитячого басейну. Я дуже люблю тварин, але вважаю, що це не зовсім правильно.
В останній день пару годин не було води (загалом ніякої).
Підсумовуючи, хочу сказати, що готель зовсім не тягне на 4 зірки і навіть на 3. Категорично не раджу його для відпочинку. Ні молодим, ні літнім людям, ні людям з дітьми.
п. с. Зі знаменитою тіткою Ірою не познайомилися, бо вона хворіла. Хамам нам намагався впарити хмир на ресепшені за 60 у. о. На вулиці він коштує 20 у.
згорнути
Нам порадили в агентстві цей готель, по приїзду туди, а це саме о першій годині ночі все пройшло нормально! Надалі як виявилося, прибирання в номерах практично не виробляють, покоївка лише складає брудні рушники назад у ванній кімнаті, пил не витирався ніколи, а підлога так і до нашого приїзду напевно не бачила мокру ганчірку!! !
У харчування з м'яса була т... →ільки курка, курячі тельбухи, скумбрія один раз і власне все! І салатів одні огірки з помідорами, тільки нарізані кубиками, шматочками, смужками...ось вам і різновид 5-ти салатів! А про алкоголь багато слів, але скажу одно-паршивий алкоголь!
Співробітники готелю не доброзичливі, завжди чимось незадоволені! !
Я б не порадила комусь або відпочивати в цьому готелі! !
згорнути
У перші пару днів думки щодо готелю були такі: нормально, але вдруге не поїдемо. Але з кожним днем враження ставало дедалі гіршим, бо спливали ті чи інші моменти. Мінусів в «Асторії» значно більше, ніж плюсів. Негативне: за 10 днів нашого перебування там нам жодного разу (! ) не змінили постільну білизну та рушники. Хоча за правилами це мають... → робити раз на три дні. Білизна так і не змінили, хоча ми говорили про її стан на ресепшені. Прибирати у номері мають щодня. За 10 днів підлога у ванній кімнаті не підмітала жодного разу. Якби був віник, сама б сміла. Прибирання в нашому номері полягало виключно в тому, що покривало повертали химерною формою і клали посеред ліжка. Ми вішали на двері ярличок із проханням про прибирання, але це теж не діяло. Номер загалом нормальний, хоч і дуже маленький. Меблі більш-менш, матрац, щоправда, «підгуляв», відчувалися пружини. У готелі є жлобська система штрафів: за втрачений браслет, за зняття ключа від номера з брелока, за плями, що важко виводяться на постільній білизні і рушник. Першого ж дня ми помітили, що у нас на ковдрі пляма малинового кольору. Сказали про це на ресепшені, щоб не повісили на нас. Особа чоловічого роду записав це, але покривало так і не замінили. Пізніше побачили на ньому ще кілька жовтих плям. По-хорошому, таке покривало треба було давно вже викинути (нагадаю, готель 4-зірковий). На окрему увагу заслуговує хмир на ресепшені. Інакше його не назвеш. Тут хтось у відгуках називав його «обличчя турецької національності». Просто в крапку. Жодної банальної ввічливості з його боку, яка має бути властива адміністратору готелю, не було. Він впарив нам телефонну картку за 5 доларів нібито з 30-ма хвилинами на дзвінки (я ще перепитала, точно там буде 30 хв. ). У результаті вдалося поговорити 2 хвилини і все – гроші на ній закінчились. Звичайно, жодних грошей нам не повернули і навіть не вибачилися. Коли ми зібралися на екскурсію (виїзд був о 5-й ранку), підійшли до нього на ресепшн за день до неї, щоб замовити ланч-бокс. До речі, екскурсії у вуличних агенціях мінімум у 2 рази дешевші, ніж у готельних гідів. По «складу» - такі ж. На що він нам відповів, що ланч-бокс нам не покладено, тому що екскурсію ми замовили у вуличній агенції, а не у нашого готельного гіда. Хоча ніде таких правил не написано. Як потім виявилося, таке жлобство було лише в Асторії, тому що в автобусі без ланч-боксів ми були єдині; і суть проблеми не в тому, що ми витратили зайві 5-10 у. е. на їжу, а в жлобському відношенні персоналу готелю. Тобто ми по суті оплатили цей день, але не їли взагалі (навіть на вечерю не встигли). Скандали з ним не хотілося лише через те, що у номері залишалися наші речі. До речі, за безпеку речей готель теж ніякої відповідальності не несе. Натомість пропонує сейф за 3 долари на добу (при нас до тіла на рецепшені підходили дві жінки та просили навчити їх користуватися сейфом, тому що вже 2 дні їхнього перебування в готелі минуло, гроші вони заплатили, але до них ніхто так і не схотів підійти) . Інтернет у готелі теж платний – 3 долари на добу на один (! ) пристрій. Подруга відпочивала в сусідньому готелі із 3* і там був вай-фай безкоштовний. З нечисленних плюсів хочу відзначити те, що нас заселили не о 14 годині, як за правилами, а о 10-й. . Також було нормальне харчування та ввічливі офіціанти. Вибір їжі був не особливо, але ми не перебірливі. Ще дуже здивувало, що соки розбавляли з водою. Жлобство. Саму їдальню прибирають дуже погано. Скатертини брудні, а крихти часом лежали добу. Собаки господаря готелю (їх там 2 мінімум) вільно бігали по їдальні (там це називають ресторан) та клянчили їжу. А ще вони воду пили із дитячого басейну. Я дуже люблю тварин, але вважаю, що це не зовсім правильно. В останній день пару годин не було води (загалом ніякої). Підсумовуючи, хочу сказати, що готель зовсім не тягне на 4 зірки і навіть на 3. Категорично не раджу його для відпочинку. Ні молодим, ні літнім людям, ні людям з дітьми. с. Зі знаменитою тіткою Ірою не познайомилися, бо вона хворіла. Хамам нам намагався впарити хмир на ресепшені за 60 у. е. На вулиці він коштує 20 у. тобто.
згорнути
Літак із Києва прилетів близько 8 години. У готель потрапили швидко, одразу нас відправили на сніданок. Враховуючи, що ми потрапили майже до закінчення сніданку, залишилося небагато всього. Але поснідати вистачило: зелений чай (хороший), маслини, салати, сир, шоколадна паста. Коротше поснідали. Поселили одразу. Номер був готовий до поселення. У номері: однор... →азові тапочки, телевізор, кондиціонер, маленький балкон, гарні меблі, у ванній - рушники, лазневе приладдя, фен. Все було виправлено. Прибирали щодня, рушники міняли – раз на три дні. Лазне приладдя поповнювали щодня.
Відразу після приїзду запропонували хамам (платно), сейф (платно) і підключитися до інета. Від усього відмовилися. До речі, на набережній є макдональдс - там WiFi безкоштовно.
Пляж – засікали за часом – дійти за 7 хв у розвалку. На пляжі – лежаки, парасольки безкоштовно. Рушники свої брали. Бар платний.
Їжа в готелі – хотілося б краще. М'ясо – курка, куряча печінка, курячі шлунки. Були і котлети з баранини, але мені здалося, що додано соя. Була запечена скумбрія (смачно). Салати без заправок – заправляли самі оливковою олією. І салати У якихось соусах – навіть і не пробувала. Багато запечених овочів – капуста (кольорова, брюссельська), баклажани, кабачки.
Фрукти – незважаючи на сезон було мало. На сніданок були тільки яблука й страшненькі. На обід та вечерю – сливи, нектарин, абрикос (страшненький).
Солодке – їстівне, але однотипне. Змінюється форма та колір, а зміст теж.
Спиртне – місцеві напої – куштували біле вино (схоже на шардоні) гарне, пиво (непогане), джин-тонік.
Морозиво було лише один раз – спробували. Добавки не брали.
На сайтах туроператорів зазначено, що є снек-бар та полудень. Їх можна сказати, що ні. У 17-00 (при чому не кожен день) був або бургер, було щось типу піци, а так само лаваш із сиром або сосисками.
Анамація в готелі відсутня повністю ні для дітей, ні для дорослих. Музику крутять з обіду до вечора. Нав'язлива.
Контингент - були прибалти, українці, білоруси та турки. Все толерантно, без матюка, без непорозумінь.
Готель спокійний, доброзичливий персонал.
Не дуже привітний бармен – чоловік у віці (а може просто так виглядав), завжди похмурий.
Загальне враження – нормальне. У номері часу проводили мало. В основному на пляжі або гуляли містом.
згорнути