Опис готелю Richmond Parkhotel 4*
Готель розташований у спокійній частині Карлових Вар, на березі річки Тепла, оточений англійським парком з японським садом та павільйоном із власною термальною водою. Історія готелю налічує понад 170 років. Підходить для відпочиваючих, які шукають поєднання курортного лікування, спа та спокійного оточення.
// Оновлено 02 жовтня 2025
Тури від 57 412 грн
за двох, 5 ночей,
без транспорту
Детальніше
Розташування
У передмісті Карлових Вар на березі річки Тепла. До центру міста та лікувальних колонад – прогулянкою через парк.Послуги у готелі
Є стильний ресторан, кафе з літньою терасою, лаунж-бар, банкетна зала (до 200 осіб). Безкоштовний доступ до басейну та велнес-центру для гостей. Цілодобова стійка реєстрації, парковка, прийом домашніх тварин (за доплату), бізнес-послуги, Wi-Fi, обслуговування номерів, процедури лікування безпосередньо в будівлі.- ресторан
- кафе/бар
- критий басейн
- басейн з підігрівом
- конференц-зал/банкетний зал
- бізнес-центр
- автостоянка
- прокат автомобілів
- сейф
- безкоштовний wi-fi
- ліфт
- пральня
- перукарня/салон краси
- розміщення з тваринами
- номери для некурящих
- трансфер в/з аеропорту
- пізній виїзд
- банкомат
- оплата платіжними картами
- год реновации: 2015
Для дітей
Є дитячий куточок (kid corner).- дитячий майданчик
- дитячий клуб
- дитяче ліжко
Розваги та спорт
Спа та велнес-центр з процедурними кабінетами, масажами, басейном (12,5×6,5 м), гідромасажною ванною, парна, кнайп-водний шлях, фінські сауни, трав'яна сауна, соляна тепідарія, крижаний “куб”, інфрачервоні кабіни.- Спа або велнес-центр
- сауна/лазня/хамам
- джакузі
- прокат велосипедів
- тренажерна зала
- організація екскурсій
Номери
У готелі 124 номери. Категорії включають стандартні кімнати, номери з балконом, люкси. Інтер'єри витримані в елегантному стилі, з комфортним меблюванням та увагою до деталей.В номерах
Супутникове ТБ, телефон, міні-бар, сейф, холодильник, ванна або душ, фен, халат, туалетно-косметичні речі, Wi-Fi, балкон у деяких номерах.Адреса
Slovenská 567/3, 360 01 Karlovy Vary, ЧехіяТелефони
+420 353 177 111Е-маil
[email protected]
Тури від 57 412 грн
за двох, 5 ночей,
без транспорту
Детальніше
Вирішила докладніше написати про свої муки у так званому санаторії Річмонд. Заплатила великі гроші за 21 день. Першого ж дня мене селять у якийсь будинок, збудований поруч, де повно порожніх квартир, називаючи їх апартаментами. Страшно. Вночі був серцевий напад. Мені 67 років. Наступного дня з тиском 150/100, із погрозами, сльозами добилася заселення. На тре... →тій день почалася моторошна алергія, оскільки гол. лікар призначила одні гази: газові ін'єкції, "сухий мішок", "вуглекислі ванни і все в один день. Процедури роздруковують безграмотно, там де порожньо, туди тебе і призначають. Мед. персонал з колишніх покоївок. Вночі стало погано. Сильні, до втрати свідомості болю в животі, тиск: 170 / 100. У мене було з собою: тонометр, ліки. Я випила капотен, ношпу (2 табл. ), але біль не проходила. що треба взяти гроші, паспорт, таксі і їхати до лікарні. . . Загалом: знущання, яке тривало і далі. Я все витримала, все витерпіла. Але залишилася моторошна образа, біль. і раніше. Але цього разу жахливо: ремонт, алергія, запах фарби, переміщення з однієї кімнати до іншої. Продукти погані: м'ясо, риба. Жаль, 3 роки накопичувала на відпочинок і ось отримала, як кажуть у народі "по мордах". Боронь Боже туди ще раз потрапити.
згорнути
Санаторій Річмонд після приїзду не давав зробити з ресепшена безкоштовний дзвінок до аеропорту Карлових Вар і самі відмовилися зателефонувати уточнити де багаж. На ресепшені працюють люди, зокрема молодий чоловік, які не знають нічого, навіть те, що навпроти їхнього ж ресепшену знаходиться ящик для анкет, скарг, відгуків. Не кажучи вже про все інше. Постійно... →го керівництва у санаторії немає. Так само, як і необхідного та важливого вищого персоналу. Є управляюча або заступник. директора, що буває не щодня. Головний лікар буває так само не кожен день. Лікар - іноді. Тому важливі питання вирішувати нема кому. Санаторій не відповідає за жодними параметрами рівнем 4*, далі поясню чому, що мені підтвердив і Андрій із Destination. Машини стоять на тротуарі і перед входом в готель, хоча є 2 паркування, доводиться ходити від центральних воріт до готелю дорогою, коли їде назустріч машина, тільки в квітник можна відійти. Співробітники санаторію не бачать у цьому жодних проблем. Наприклад, в сусідньому санаторії Сансусі є парковка + підземний паркінг. Фото є. Територія готелю частково не доглянута, стара з облізлою фарбою лавочка, зруйновані перила, будматеріали по периметру, відсутнє освітлення навколо готелю, ремонту потребує весь готель та вся територія благоустрою. Я нагадую, що це не 2*, а 4*. У сусідньому санаторії Сансусі все дуже просто, але все доглянуте. Фото є. У номері, а нас поселили не в стандарт, а в так званий люкс, рвані крісла, вимазані чорнилом, діряві простирадла, що не мінялися всі 2 тижні жодного разу, брудні стіни, відбиті кути, по номеру бігають павуки, освітлення номера погане (просили замінити перегоріли ще до нашого заїзду лампочки у кімнаті та ванній, замінили через 2 дні). На скарги керуючої була відповідь, такої не може бути. Зафіксовано. Не було опалення в номері 10 днів, не працювало центральне кондиціювання на обігрів, хоча мало. Як сказав персонал готелю, не працював радіатор опалення лише у нашому номері, щось зламалося. Просили 5 разів відремонтувати. Відремонтували, коли ми вже збиралися їздити. Все це зафіксовано. У ванній немає фіранки, під час прийому душа на підлозі море води, керуюча погодилася, що це їх недоробка і згодна з проблемою, але сказала, я нічого не вирішую, а керівництву, яке сидить у Празі, і в Карлових Варах не буває, дорого купити шторки! Ліфтів не дочекаєшся, працюють повільно, керуюча знає про проблему і згодна, але зробити нічого не може. "Так, у нас повільні ліфти". Майже завжди треба було ходити пішки. Для молоді в готелі немає нічого взагалі, з молодих було 5 чоловік на весь 5-ти поверховий санаторій, всі про це говорять і всі знають, але робити нічого з цим не збираються. Головний лікар так і сказав, що вам не підходить наш готель, у нас одні пенсіонери і їм все подобається. У ресторані на вечерю немає напоїв взагалі, тільки вода, це потрібно обов'язково вказувати в описі готелю. Всі за дод. платню. На обід лише кисіль або компот, якого мало і вони дуже густі. Головний ресторан сказав, що це нормально. А я не згоден, потрібно писати що в готелі 3-разове харчування без напоїв або що на вечерю напої за дод. платню. Їжа огидна, всі 2 тижні одне й те саме. Тільки в обід другі страви мінялися. Одні й ті ж зелені помідори, одні й ті самі напівсирі безсмачні булки, з фруктів майже завжди тільки яблука, риба завжди одна і таже типу тріски або хека, перша страва майже завжди яловичий суп без самої яловичини, швидше за все з кубиків. На сніданок немає нічого взагалі. Завжди яєшниця засмажена, сосиски копчені, картопля фрі. Та ще зелені овочі та олія схожа на маргарин + сам маргарин RAMA. Звичайно ще є всі ті ж напівсирі безсмачні булки і сир і молочною кашею + сир. Крім сиру та сиру їсти було нічого. Але 2 тижні поспіль це є неможливо. Так як молочна каша та булки було настільки неприємні на смак, що це просто передати на словах складно. Яйця смажені, копчені сосиски, картопля фрі, маргарин – це не дієтична їжа, яка взагалі протипоказана при підвищеному холестерині, захворюваннях серця та ШКТ. Часто доводилося ходити в ресторан у місті. Час їди незручний, сніданок 07:30-10:00, обід з 12:00 до 13:30, вечеря з 18:00 до 19:30. Якщо ти звик вставати не о 5-й ранку, а о 08:30, поки поп'єш води за 45 хв. до їжі і вмиєшся, на сніданок потрапляєш о 09:30. А на обід треба йти не пізніше як 13 годин. Т. е. через 3 години після закінчення сніданку. Це знущання. У сусідньому санаторії Сансусі будь-який прийом їжі триває 3 години. За пів години до закінчення прийому їжі вже починають все прибирати, їжу, прилади і т. д. Крім того, навколо тебе починають струшувати скатертини з залишками їжі на підлогу, на стільці і, часто, навіть на відпочиваючих, що приймають їжу, потрапляли крихти. Офіціанти багато російський не знають і ведуть себе зухвало. Іржуть на підлогу ресторану, тицяють руками собі в груди, дивляться уважно на тебе, говорять між собою голосно стоячи поряд із відпочиваючими. Зброд суцільний. Після ресторану одяг потрібно відразу прати, провалюється більше, ніж у дешевій їдальні. Їжа не дієтична взагалі. На столику дієтичного харчування 2 рази на день стоять грейпфрути та консервовані фрукти! Це все! ! ! Для людей із захворюваннями органів шлунково-кишкового тракту їжа категорично не підходить. Лікування – кошмар. Лікування призначається виходячи з слів приїжджих, а чи не виходячи з обстежень і діагнозів, підкріплених документами з печатками мед. Установ. Не враховуються параметри людини. Ванну для людини 1.5 метра призначають 2-метрову. Причому вони самі кажуть, що ноги мають упиратися, інакше людина буде у напрузі триматися за краї ванни і це вже не правильна процедура. Крім того, потрібно температуру води робити таку, щоб потім не вискакувало серце з грудей і не паморочилося в голові. Лімфодендраж повинен враховувати обсяг талії, ніг, але за фактом одягали
згорнути
Влітку минулого року відпочивали з мамою два тижні у готелі Richmond. Брали All із лікуванням.
Готель дуже гарний як зовні, так і всередині. По коридорах розвішані картини, розставлені м'які меблі в середньовічному англійському стилі, шикарні люстри у фойє та ресторані готелю. Сам готель оточений шикарним парком із ставками, що переходять у ліс. Неймовірно... → красиво, дивовижне свіже повітря (люди з інших готелів приходили сюди ходити).
Це безперечно плюс, але мінус - це віддаленість від лікувальних джерел (звичайно, якщо вам не напишуть воду, яка тече безпосередньо в готелі). Нам доводилося ходити (іноді їздити). Пройтися, звичайно, приємно (особливо спочатку), але постійна прихильність до сніданків, обідів, вечерям + процедури (спізнюватися на які не можна, тому що вас можуть уже не прийняти! ). Тож щоденна триразова ходьба, скажу чесно, напружувала.
За процедурами. Від 2-х до 4-х на день (крім неділі). Їх призначає лікар після невеликого медогляду, та й ваших особистих побажань. Якісь процедури можна змінити або просто поміняти, наприклад, масажиста. Запізнюватися на них, як я вже писала, не можна. Були такі випадки, коли люди запізнювалися буквально на 5 хвилин і їх уже не приймали. Все розписано чітко за часом. Самі процедури, в принципі, виконувались якісно, але холодно чисто по-людськи. Тобто чехи як роботи - зробили свою справу і до побачення, у розмови вступають неохоче і наступного разу вас не запитають, як ви почуваєтеся.
Щодо прибирання та сервісу – все дуже чисто, до блиску. Прибирають регулярно, рушники міняють, коли забажаєте, тобто не свіже залиште у самій ванній. На ресепшині все підкажуть, якщо є питання (майже весь персонал говорить російською). Єдине, з приводу квитків на автобус, які можна у них і купити - купуйте відразу кілька штук, по одному дорожче (вони цього не говорять). Екскурсії ми теж брали у них – їздили до Праги та м. Локета.
Харчування. Смачне, різноманітне, якісне. Була і різна риба, і м'ясо, і качка, курка, і оленина. Супи. Величезний вибір сирів, ковбас, овочів, екзотичних фруктів. Десертів вибір невеликий, але тістечко та морозиво були). Єдине АЛЕ – чай, кава, соки – безкоштовно ТІЛЬКИ на сніданок! На обід, вечерю - безкоштовно тільки вода!
З мінусів готелю я б виділила, по-перше, віддаленість готелю від джерел, а по-друге, протяги і кондиціонери, що потужно працюють. Особисто я цього не люблю, а тому й злягла на кілька днів із температурою та кашлем. Так що будьте обережні, і особливо коли йдете на процедуру масаж або гаряча ванна, попереджайте, щоб вони вимикали кондиціонер.
Загалом же готель сподобався! Спогади приємні!
Бажаю всім гарного відпочинку! Буду рада відповісти на будь-які запитання!
згорнути
Санаторій просто СУПЕР! Вище всяких похвал! Я поставила б 5 зірок! Спокій, доброзичлива атмосфера, якісний сервіс та лікування, незрівнянні номери та інтер'єри санаторію – все це створює неповторне відчуття того, що ти потрапив у казку! Ми там цілий місяць прожили і їхати не хотілося. Рекомендую для людей середнього та старшого віку та для сімейних пар віку ... →за 30 з дітьми! Особисто ми тепер їздитимемо тільки туди
згорнути
відпочивали сім'єю у карлових варах 10 разів. Краще ніж у Річмонді не може бути! Все починаючи від лікування і закінчуючи харчуванням на найвищому рівні! Все тільки на вищий бал! Їдьте і не пошкодуєте!... →
згорнути