Опис готелю Caumartin Opera Hotel 3*
Стильний 3-зірковий бутік-готель мережі Astotel, розташований у 9-му окрузі Парижа, всього за кілька хвилин ходьби від Опери Гарньє та бульвару Осман. Будівля з класичним паризьким фасадом, усередині – сучасний дизайн з яскравими акцентами та мінімалістичними меблями. У готелі 40 номерів. Атмосфера легка та динамічна, що робить його зручним вибором для туристів та ділових гостей, які бажають перебувати в центрі культурного та шопінг-життя Парижа.
// Оновлено 24 вересня 2025
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Розташування
За 3 хвилини пішки знаходиться Опера Гарньє та універмаги Printemps та Galeries Lafayette. Найближче метро: Havre – Caumartin та Opéra. До Лувру – близько 15 хвилин пішки. До аеропорту Шарль де Голль - 40 хвилин на автомобілі або прямий поїздом RER.Послуги у готелі
Сніданок "шведський стіл" подається у світлій залі. Гості можуть користуватися унікальним привілеєм мережі Astotel – безкоштовними напоями та снеками у всіх готелях групи у Парижі. У готелі є бар, лаунж-зона, цілодобова стійка реєстрації гостей, послуги консьєржа, камера схову багажу. Безкоштовний Wi-Fi на всій території. Послуги пральні та хімчистки - за доплату. Домашні тварини не допускаються.- кафе/бар
- автостоянка
- прокат автомобілів
- сейф
- безкоштовний wi-fi
- ліфт
- пральня
- номери для некурящих
- обмін валют
- оплата платіжними картами
- год реновации
Для дітей
- дитяче ліжко
- няня
Номери
40 номерів категорій: стандарт, суперіор та сімейні. Інтер'єри оформлені в яскравих кольорах, з дизайнерськими деталями та звукоізоляцією.В номерах
Кондиціонер, безкоштовний Wi-Fi, телевізор із плоским екраном, сейф, міні-бар із безкоштовними безалкогольними напоями, письмовий стіл, телефон. У ванній кімнаті є душ або ванна, фен, туалетно-косметичні засоби. Щоденне прибирання.Адреса
27 Rue Caumartin, 9-й округ, ПарижТелефони
+33 1 42 66 15 61Е-маil
[email protected]
Графік цін
Немає турів в цей готель з України
Схожі готелі
84 974 грн
за 5 ночей /
6 днів
52 059 грн
за 5 ночей /
6 днів
64 366 грн
за 5 ночей /
6 днів
59 141 грн
за 5 ночей /
6 днів
111 119 грн
за 5 ночей /
6 днів
Найближчі готелі
84 974 грн
за 5 ночей /
6 днів
99 428 грн
за 5 ночей /
6 днів
123 381 грн
за 5 ночей /
6 днів
113 588 грн
за 5 ночей /
6 днів
125 376 грн
за 5 ночей /
6 днів
87 296 грн
за 5 ночей /
6 днів
96 662 грн
за 5 ночей /
6 днів
60 448 грн
за 5 ночей /
6 днів
60 872 грн
за 5 ночей /
6 днів
Пишу докладний відгук, щоб застерегти інших людей, оскільки сама вибирала готель, орієнтуючись на відгуки туристів.
Я зупинялася в цьому готелі з 26 липня по 4 серпня 2018 року, номер 51 (п'ятий поверх) twin, проживала разом із сином 15 років.
Взяла в поїздку готівку і, розраховуючи на безпеку сейфа в номері з електронним кодом, зберігала в ньому гроші та ... →документи, тому що в інших поїздках нічого з сейфів у готелях у мене ніколи не пропадало.
Протягом нашого відпочинку в Парижі ми з сином багато ходили музеями, їздили на екскурсії, запланувавши шопінг на передостанній день до від'їзду (п'ятницю, 3 серпня). Цього дня після сніданку, відкривши сейф (ніяких збоїв за весь час перебування з ним не було), я жахнулася: замість 1500 євро, у гаманці, який постійно був у сейфі, залишилося лише 100 євро, тобто.
було вкрадено 1400 євро (останнього разу я перераховувала гроші у сейфі 1 серпня, тому що 2 серпня ми їздили у Версаль і грошей у гаманці, який я носила з собою було достатньо). Я відразу повідомила про крадіжку грошей із сейфа в номері адміністратору на ресепшен готелю, на що почула відповідь: «Це неможливо, у вас сейф із кодовим замком! » Я в розпачі сказала: «Але це сталося! », Попросила викликати поліцію, перевірити записи камер спостереження, на що адміністратор знову стала мені повторювати: «Це неможливо і все! ». Тільки після того, як я розплакалася і, таким чином, привернула увагу інших туристів, вона стала кудись дзвонити і сказала почекати в холі готелю. Незабаром прийшов працівник мережі готелів Astotel на ім'я Кевін, який, як я зрозуміла, працює в іншому готелі цієї мережі - Astra Opera (він розташований на тій же вуличці).
Кевін добре говорив англійською і докладно мене розпитав про все, записавши моє оповідання в блокнот і сказавши, що зв'яжеться зі мною через 2-3 години (я залишила йому номер мобільного телефону та адресу електронної пошти). Так і не дочекавшись його дзвінка, я попросила адміністратора на ресепшен викликати його, і він, прийшовши за пару хвилин, повідомив мені, що нічим допомогти не може, тому що менеджер готелю буде лише у понеділок 6 серпня, тобто коли я поїду (про всяк випадок повідомляю, що це був ранок п'ятниці – робочий день), а я можу або зателефонувати до поліції і залишити повідомлення про крадіжку, або піти туди особисто. Він також запевнив мене, що менеджмент готелю проведе розслідування, про результати якого мені повідомлять електронною поштою.
При цьому він мені кілька разів повторив, що мені всі втрати компенсує страхова компанія, але у мене страховки від крадіжки з сейфу готелю немає і я про такі навіть не чула, та й мені таке на думку просто не могло спасти… Може це у освіченій Франції від такого ризику прийнято страхуватись?
За залишеним номером телефону мені сказали, що треба особисто з'явитися в комісаріат поліції, що ми з сином і зробили, але за адресою, яку дали в готелі, у відділенні туристів не приймали і нас відправили до комісаріату на Єлисейських полях. Там я склала офіційний рапорт, який підписала офіцер поліції, і мені відразу надіслали його на електронну пошту.
На жаль, по основному телефону приймаючої сторони – UTA (Unlimited Travel Agency), тому що ми їздили через турагентство, ніхто не відповідав, відповіли лише зі служби трансферів, але вони нічим допомогти не могли.
Повернувшись до Москви, я звернулася в турагентство, де купувала путівки, і повідомила про те, що сталося, а вони, у свою чергу, до туроператора і сторони, що приймає.
У підсумку 15 серпня мені повідомили, що при зверненні UTA в мій готель представники готелю Caumartin Opera заявили, що у них такої події не було!!!!
З усього цього можна зробити лише один висновок: політика менеджменту мережі цих готелів полягає не у відстоюванні інтересів їхніх клієнтів та забезпеченні безпеки їхніх цінностей, а у приховуванні крадіжки! Тому всім, хто планує своє перебування в Парижі в готелях мережі Astotel, необхідно врахувати, що за збереження цінностей у сейфі номера готель ніякої відповідальності не несе і вас може спіткати моя доля!
До речі, коли я плакала в холі готелю, до мене підійшла туристка з Москви, і розповіла, що мала дивний випадок із сейфом у номері 1 серпня.
Коли вона повернулася з Діснейленду, сейф у її номері не відкривався, тому їй довелося викликати працівника готелю для того, щоб його відкрити, після чого цей працівник сказав, що вона ввела неправильний код (але вона протягом багатьох років завжди використовує один і той же код для сейфа, щоб його не забути) і їй здалося, що грошей у сейфі залишилося менше, ніж вона розраховувала, але оскільки основну суму вона вже витратила, вона списала все на те, що забула про якісь витрати. Так що, можливо крадіжка із сейфів номерів носить у цьому готелі системний характер.
згорнути